Zidane Skrevet November 16, 2006 Rapporter Skrevet November 16, 2006 Konto nummer i Swedbank har 11 numre? Hvad med reg. nummer? Kan ikke finde ud af at overføre penge fra min konto i BG bank til en konto i Swedbank...er jeg dum eller hvad? Takker for de kloge svare...
Thomas Besvaret November 16, 2006 Rapporter Besvaret November 16, 2006 Ja lidt;) Overførslen kan kun lykkes, hvis du benytter den korrekte SWIFT/BIC-adresse. Det skal ALTID være den adresse, som tilhører modtagerbankens hovedkontor, ikke den enkelte filial. Det er jo ikke som at overføre penge mellem 2 danske banker!
Meccs Besvaret November 16, 2006 Rapporter Besvaret November 16, 2006 Konto nummer i Swedbank har 11 numre? Hvad med reg. nummer? Kan ikke finde ud af at overføre penge fra min konto i BG bank til en konto i Swedbank...er jeg dum eller hvad? Takker for de kloge svare... Når du overfører penge til udlandet skal du bruge Kontonr, swift adresse, bankens "navn" og adresse, samt IBAN nummer - alt sammen på den konto der skal overføres til. Har selv Nordea DK og SE, og der er en seperat funktion i deres Netbank der hedder betaling til udlandet.
Meccs Besvaret November 16, 2006 Rapporter Besvaret November 16, 2006 Ja lidt;) Overførslen kan kun lykkes, hvis du benytter den korrekte SWIFT/BIC-adresse. Det skal ALTID være den adresse, som tilhører modtagerbankens hovedkontor, ikke den enkelte filial. Det er jo ikke som at overføre penge mellem 2 danske banker! SPEEDHACK AGAIN!!!! FFS!
Thomas Besvaret November 16, 2006 Rapporter Besvaret November 16, 2006 SPEEDHACK AGAIN!!!! FFS! Damn i'm good;) Kald mig G2:)
Meccs Besvaret November 16, 2006 Rapporter Besvaret November 16, 2006 Damn i'm good;) Kald mig G2:) Tror vi skal ha Gio til at sætte et filter på debatten, der fanger folk der bruger speedhack og lignende. Det er sgu ikke fair.
Thomas Besvaret November 16, 2006 Rapporter Besvaret November 16, 2006 Tror vi skal ha Gio til at sætte et filter på debatten, der fanger folk der bruger speedhack og lignende. Det er sgu ikke fair. Faldt lige af der, hvad pokker er speedhack?:(
Meccs Besvaret November 16, 2006 Rapporter Besvaret November 16, 2006 Faldt lige af der' date=' hvad pokker er speedhack?:([/quote'] Det var fra dengang man var en lille knægt der sad foran computeren med headset på grydefrisuren og spillede Medal Of Honor (Multiplayer skydespil - FPS for nørder) sammen med rødderne fra klanen :th2: Det var sateme tider. Kald mig bare gaming-nørd, jeg ka ta det. Speedhack var et program eller lignende der fik spillere til at løbe hurtigere end alle andre (Snyd). Det pissede os af der spillede rent. HaXX
Gio Besvaret November 16, 2006 Rapporter Besvaret November 16, 2006 Det var fra dengang man var en lille knægt der sad foran computeren med headset på grydefrisuren og spillede Medal Of Honor (Multiplayer skydespil - FPS for nørder) sammen med rødderne fra klanen :th2: Samme cheats eksisterede skam i bredt omfang inden da i bl.a. Counter-Strike, Unreal Tournament, Quake m.fl. PunkBuster kom så på banen og gjorde det hele lidt sværere - men langt fra umuligt, desværre. Det ødelagde meget af fornøjelsen dengang - og var medvirkende årsag til at jeg stoppede med CS på turnerings-klan-plan. (alt med måde - men vi var sgu´ med i et par ladders/turneringer :th2:) Idag spiller alle jo WoW, så det er lidt nemmere. Men dér er der vist også jævnligt problemer med exploits og bots. Men sådan vil det altid være - nogle elsker at ødelægge det for andre, når de ikke selv slår til
Meccs Besvaret November 16, 2006 Rapporter Besvaret November 16, 2006 Samme cheats eksisterede skam i bredt omfang inden da i bl.a. Counter-Strike, Unreal Tournament, Quake m.fl. PunkBuster kom så på banen og gjorde det hele lidt sværere - men langt fra umuligt, desværre. Det ødelagde meget af fornøjelsen dengang - og var medvirkende årsag til at jeg stoppede med CS på turnerings-klan-plan. (alt med måde - men vi var sgu´ med i et par ladders/turneringer :th2:) Idag spiller alle jo WoW, så det er lidt nemmere. Men dér er der vist også jævnligt problemer med exploits og bots. Men sådan vil det altid være - nogle elsker at ødelægge det for andre, når de ikke selv slår til Fårk, man kan finde på mange sjove ting at lave når man ikke gider skrive essays. Det var tider dengang. I Mohaa fik vi DMW til sidst, der gjorde det en del lettere at fange dem der snød. Vi spillede osse en del turneringer og var særdeles aktive på Clanbase, med gennemsnitlig en kamp om dagen. Da vi var på toppen havde vi førstepladsen i UK-ladder, men det varede vist kun et par uger så røg den igen. :th2: Har aldrig rigtig prøvet WoW, og jeg er bange for det er vanedannende hvis man først har prøvet det en enkelt gang.
thn Besvaret November 17, 2006 Rapporter Besvaret November 17, 2006 Zidane: Mener du ikke den danske konto i Swedbank? min har 7 cifre. Dvs. hvis 4 første er 6004 så har du reg nr. der :-) Mvh Dennis
Zidane Besvaret November 17, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 17, 2006 Zidane: Mener du ikke den danske konto i Swedbank? min har 7 cifre. Dvs. hvis 4 første er 6004 så har du reg nr. der :-) Mvh Dennis Godt!!!! Du kom med det rigtige svar! TAKKER
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu