Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Det må være fordi der er gået inflation her på debatten med at poste den ene fil efter den anden, at folk ofte poster de samme filer :thumbdown Det må vel betegnes som agurketid, at den samme klikke af folk gider og poste links til youtube, fjolletobak osv, dag efter dag. Synes ærlig talt, at det efterhånden i et stykke tid har været trættende at sortere disse tråde fra, da de ofte fylder meget blandt andre tråde. Jeg foreslår at Gio opretter en sticky tråd, med links ala: www.youtube.com og www.fjolletobak.com - og så kan den ene person i Skåne der ikke kender disse siders filer, stille og roligt gå derind og få en griner, i stedet for at sidde på Sunddebatten og vente på "dagens fem links". Eller jeg kan da også begynde at poste kamp referater af alle Liverpool's kampe her på debatten, vores resultater er også til at dø af grin af :sick: :D

Besvaret
Eller jeg kan da også begynde at poste kamp referater af alle Liverpool's kampe her på debatten, vores resultater er også til at dø af grin af :sick: :D
Tja... dit hold er da stadig i den bedste halvdel af ligaen, ikk ??

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...