coolio Skrevet November 25, 2006 Rapporter Skrevet November 25, 2006 jeg kan forstå at vi alle har mistet vores analoge tv2 signal!, det må jo så betyde at vi bliver nødt til at købe en digital boks tilen ca 500kr, ellers er det ikke muligt længere at ta kanalen. Jeg bor selv på Lindeborg i malmø, regner med i dag allerede at købe en boks, så er problemet løst.
Thomas Besvaret November 25, 2006 Rapporter Besvaret November 25, 2006 jeg kan forstå at vi alle har mistet vores analoge tv2 signal!, det må jo så betyde at vi bliver nødt til at købe en digital boks tilen ca 500kr, ellers er det ikke muligt længere at ta kanalen. Jeg bor selv på Lindeborg i malmø, regner med i dag allerede at købe en boks, så er problemet løst. Det er da ikke nok med en box, du skal også have en antenne og signalet skal nok komme tilbage!
Guest Mogens Besvaret November 26, 2006 Rapporter Besvaret November 26, 2006 It's BACK Møstisk - dét er det ikke hér !
Guest Mogens Besvaret November 27, 2006 Rapporter Besvaret November 27, 2006 Signal eller hvad ?? Møstisk - dét er det ikke hér ! Kunne jeg venligst få en melding...
Gio Besvaret November 27, 2006 Rapporter Besvaret November 27, 2006 Den er også fint tilbage hér (Malmö/Södra Innerstaden)
Søssan Besvaret November 27, 2006 Rapporter Besvaret November 27, 2006 Heller ingen problemer her - ser station 2 for fuld styrke:)
Guest Mogens Besvaret November 27, 2006 Rapporter Besvaret November 27, 2006 jep station 2 ved Mobilia..... Tak til alle. Jeg har gjort en ny "ladning" og vupti fik vi kanalen igen. Er kvaliteten ikke blevet hævet? - ser sån ud :)
Jette Besvaret December 21, 2006 Rapporter Besvaret December 21, 2006 Er det en bestemt digital stueantenne man skal købe? Vi købte en - men den fungerer ikke for os :( Vi købte en til ca. 500,- i Siba.
Thomas Besvaret December 21, 2006 Rapporter Besvaret December 21, 2006 Er det en bestemt digital stueantenne man skal købe? Vi købte en - men den fungerer ikke for os :( Vi købte en til ca. 500' date='- i Siba.[/quote'] Det er jo ikke nok bare at købe en antenne, du skal også have en digital box!!!
Gio Besvaret December 21, 2006 Rapporter Besvaret December 21, 2006 Det er jo ikke nok bare at købe en antenne' date=' du skal også have en digital box!!![/quote']Thomas....nogle gange må jeg bukke mig for dig - Oh, du Logikkens Mester ;) By the way...prøver du på at slå rekord i lange signaturer!!?
Jette Besvaret December 22, 2006 Rapporter Besvaret December 22, 2006 Digitalbox? Det er jo ikke nok bare at købe en antenne' date=' du skal også have en digital box!!![/quote'] Ja undskyld min uvidenhed - men er det en særlig dims man sætter mellem tv og parabol receiver?
Thomas Besvaret December 22, 2006 Rapporter Besvaret December 22, 2006 Ja undskyld min uvidenhed - men er det en særlig dims man sætter mellem tv og parabol receiver? Øhh?? Det er en box på størrelse med din parabolreceiver, og hvis din receiver ikke er for gammel burde den da kunne tage signalet!
Jette Besvaret December 22, 2006 Rapporter Besvaret December 22, 2006 Øhh?? Det er en box på størrelse med din parabolreceiver' date=' og hvis din receiver ikke er for gammel burde den da kunne tage signalet![/quote'] Dette er hvad jeg har... Bordsantenn för digital TV. Betydligt bättre än en vanlig inomhusantenn då den både är aktiv plus att den tar in hela frekvensområdet som digital-TV sänder på. Supertunn och flexibel antennkabel, fullskärmad. Lätt att installera med Plug n Play. LED indikator. Integrerad GSM/DECT filter. Silverfärgad. Mangler jeg så stadig boxen?
Thomas Besvaret December 22, 2006 Rapporter Besvaret December 22, 2006 Dette er hvad jeg har... Bordsantenn för digital TV. Betydligt bättre än en vanlig inomhusantenn då den både är aktiv plus att den tar in hela frekvensområdet som digital-TV sänder på. Supertunn och flexibel antennkabel, fullskärmad. Lätt att installera med Plug n Play. LED indikator. Integrerad GSM/DECT filter. Silverfärgad. Mangler jeg så stadig boxen? Altså!!! Ja, det er jo bare en antenne du har! For at få signalet videre til tvet skal det igennem en box, du kan jo heller ikke sætte parabolen direkte til tvet? Prøv at sætte antennen til parabolrecieveren.
Jette Besvaret December 22, 2006 Rapporter Besvaret December 22, 2006 Altså!!! Ja, det er jo bare en antenne du har! For at få signalet videre til tvet skal det igennem en box, du kan jo heller ikke sætte parabolen direkte til tvet? Prøv at sætte antennen til parabolrecieveren. Thomas tak for din tålmodighed det er jeg glad for - jeg prøver dit råd :th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu