Jump to content

Endelig, endelig, endelig!

Recommended Posts

Skrevet

Som der jo i hvert fald er nogen herinde på debatten som ved, så har min kæreste og jeg været TEMMELIG længe under vejs til det svenske. Og nu har jeg så den glædelige meddelelse (for os selv i hvert fald - haha) at vi ENDELIG har fået solgt vor lejlighed på det træge Københavnske marked. Så vi rykker - d. 1 dec. JUBIII! D. 1. dec er det præcis et år siden vi overtog vor villa i Trelleborg - så det bliver altså bare så fedt at få samlet "trådene". Mht. priserne, som jo er blevet diskuteret heftigt herinde, kan jeg oplyse at vi nåede at nedsætte prisen godt 15% i forhold til "storhedstiden" ;) Lejligheden blev dog (heldigvis) heller ikke købt i "storhedstiden"... - så vi har ikke tabt penge på den. Hav en fantastisk weekend! :) Winnie

Besvaret
Tillykke med det!!! Velkommen i det svenske.....:)
Jow tark! Er bare SÅ super glad for det! Det er bare en stor sten der falder fra hjertet! Held og lykke til alle andre som er kommet i samme situation... :) Winnie
Guest Supermule
Besvaret

Det kan jeg godt følge dig i..... Det må da heller ikke være det nemmeste at sidde med 2 fulde "udgiftspakker".....:( Foruden det psykiske pres..... Men igen Winnie. Håber dig og Søren falder godt til i det Trelleborg'ske. Det er et lækkert område med dejlig natur og ikke langt til stranden om sommeren!!

Jow tark! Er bare SÅ super glad for det! Det er bare en stor sten der falder fra hjertet! Held og lykke til alle andre som er kommet i samme situation... :) Winnie
Besvaret
Det kan jeg godt følge dig i..... Det må da heller ikke være det nemmeste at sidde med 2 fulde "udgiftspakker".....:( Foruden det psykiske pres..... Men igen Winnie. Håber dig og Søren falder godt til i det Trelleborg'ske. Det er et lækkert område med dejlig natur og ikke langt til stranden om sommeren!!
Ja, Brian... puha - vi havde faktisk aldrig drømt vi skulle sidde så længe med 2 steder. Jeg er slet ikke i tvivl om at vi falder til i Trelleborg - her på det sidste er den lejlighed, som jeg tidligere elskede så højt - blevet en seriøs pind i r.... Det er bare helt vildt som det påvirker humøret og psyken. Det bliver intet mindre end fantastisk at kunne fejre indgangen til det nye år i vort nye land. Glæder mig usigeligt til at komme på plads! :) Winnie
Besvaret
Velkommen til ... (underligt at kunne sige det for en gangs skyld..) En eller anden dag skal vi måske holde et seriøst forretningsmøde? ;)
Tak! Ja, det er godt vi ikke alle sammen havner i sådan en langsommelig bolighandel som kæresten og jeg har gennemgået. Det ønsker jeg ikke for nogen... Men nu kan vi heldigvis se rigtig fremad- og det er toppen! Hvordan går det forøvrigt med din business nu hvor du er svensk bosat? Tager du jævnligt til DK? Smil, Winnie
Besvaret

Tillykke med salget. Jeg kan godt huske hvor glad jeg var, da det endeligt lykkedes mig at slippe af med min lejlighed. Og hvor irriterende det var mens man ventede. Jeg husker det som om, at det ikke så meget var det økonomiske som tyngede. Det var langt værre at have fornemmelsen af at ens liv var sat totalt på hold, mens man ventede på at kunne flytte, hvilket man jo ikke kunne på grund af de svenske ejendomsskatteregler.

Besvaret
Tillykke med salget. Jeg kan godt huske hvor glad jeg var, da det endeligt lykkedes mig at slippe af med min lejlighed. Og hvor irriterende det var mens man ventede. Jeg husker det som om, at det ikke så meget var det økonomiske som tyngede. Det var langt værre at have fornemmelsen af at ens liv var sat totalt på hold, mens man ventede på at kunne flytte, hvilket man jo ikke kunne på grund af de svenske ejendomsskatteregler.
Tak bananas :) Ja præcis! Det er bare en lettelse af format at kunne lukke den "bog" - se fremad, og nyde det vi har glædet os til så længe. Det er bare super fedt! Smil, Winnie
Besvaret
Hvordan går det forøvrigt med din business nu hvor du er svensk bosat? Tager du jævnligt til DK?
Jep - er derovre næsten hver dag - men det går op og ned, hvor meget jeg har i DK. Indtil videre er der ikke meget i SE, men vi skal jo også lige lande... ;)
Besvaret
Jep - er derovre næsten hver dag - men det går op og ned' date=' hvor meget jeg har i DK. Indtil videre er der ikke meget i SE, men vi skal jo også lige lande... ;)[/quote'] Hej MissCath, Ja. Det er jo det. Hverdagen skal have sit indtræf. Det er spændende hvilke muligheder det nye land tilbyder. Jeg er meget spændt på hvordan min egen hverdag vil blive. Smil, Winnie
Besvaret
Hej Winnie, Også et KÆMPE tillykke herfra :love2: /Søren
Hej Søren, Tusind tak! Ja, som Miriam skriver, så håber jeg også at I kan komme videre snart. Krydsede fingre og håb, Winnie

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...