tim_pedersen_ Skrevet November 28, 2006 Rapporter Skrevet November 28, 2006 Hej. Jeg vil høre om der er nogle der ved om man kan holde gratis nogle steder i gå afstand til CPH lufthavn. ? Jeg har set på krak at der går en gangbro over motorvejen. Er der nogle der har erfaring med at parkerer i området omkring den gangbro i gå afstand til lufthavnen. ? På forhånd tak. Mvh Tim
Jønsson Besvaret November 28, 2006 Rapporter Besvaret November 28, 2006 Hej. Jeg vil høre om der er nogle der ved om man kan holde gratis nogle steder i gå afstand til CPH lufthavn. ? Jeg har set på krak at der går en gangbro over motorvejen. Er der nogle der har erfaring med at parkerer i området omkring den gangbro i gå afstand til lufthavnen. ? På forhånd tak. Mvh Tim Der er 3 timers parkering i området op til lufthavnen...
Juff Besvaret November 28, 2006 Rapporter Besvaret November 28, 2006 Du kan parkere i ørestad for 20,- i døgnet. vi har ofte brugt dette hvis vi skal ind til kbh en aften. 3 minutter til metro eller tog :th2:
tim_pedersen_ Besvaret November 28, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 28, 2006 Der er 3 timers parkering i området op til lufthavnen... Hej Jønson. Også i området op den anden side af motorvejen væk fra lufthavnen. ? Hvor langt går det område. ?
Furland Besvaret November 28, 2006 Rapporter Besvaret November 28, 2006 Tim, du mener vel området med Kastruplundsgade osv.... Det koster dig højst sandsynligt mere end gratis dér, da 1. Mange lufthavnsansatte tager chancen og 2. flere af dem har fået bøder. Det er vist 2 timers parkering, samt en masse forbud ifht. villavejene! Husk på at beboerne også er fremme i skoen, specielt på at ringe ind til polisen ang. langtidsparkerende biler på svenske plader. Hvis du skal på en længerevarende ferie har du, for din egen "sikkerheds" skyld (parkeringsbøder, ikke andet) umiddelbart tre valg Juff's forslag, Parkzone på den gamle giftgrund ved strandvejen, eller lufhavnens langtidparkering P15 på kystvejen. Priser kan vel hentes hos de respektive selvskaber.
claus Besvaret November 28, 2006 Rapporter Besvaret November 28, 2006 du kan godt parkere deromme et sted .... kig eventuelt på Tårnby kommunes hjemmeside... de har et sted hvor der står skrevet noget om parkering....
Søssan Besvaret November 28, 2006 Rapporter Besvaret November 28, 2006 Hej Tim Det kommer an på hvor lang tid det drejer sig om... Da jeg arbejdede i lufthavnen og tog bilen, kunne man parkere på en sidegade til kastruplundgade som hedder "ved stationen" - her var der nemlig ikke restriktioner på den gang. Men ved ikke hvordan det ser ud nu, da det er over et halvt år sden jeg sidst har brugt det. Men det er i hvert fald bedste bud, da p-vagterne er temmelig meget ude i det område.
Jønsson Besvaret November 28, 2006 Rapporter Besvaret November 28, 2006 Hej Jønson. Også i området op den anden side af motorvejen væk fra lufthavnen. ? Hvor langt går det område. ? Der er som sagt 3 timers parkering i området fra motorvejen og ned til Skøjtevej, men du kan parkere på vejen Ved Stationen hvis du kan finde en plads ;) . Der er rigtig mange lufthavns-ansatte der parkerer i det område, så du skal stå tidligt op for at finde en.
tim_pedersen_ Besvaret November 28, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 28, 2006 Hej. Tak for de mange svar. :) Som jeg kan se det er eneste "gratis" parkeringsmulighed i nærheden af lufthavnen vejen Ved Stationen. Som jeg kan se det på Krak er der ikke langt derfra og til lufthavnen hvis man går over gangbroen. Ca. 500 meter. Korrekt. ? Er vejen Ved stationen en alm. villavej eller andet siden det lige præcis er lovligt at parkerer der længere end de 3 timer som er grænsen i området. ? I siger jeg skal stå tidligt op for at få en plads der da mange lufthavnsansatte parkerer der. Jeg skal faktisk flyve tidligt. På fredag kl. 07.05 så jeg skal vel finde en p-plads omkring 05.30. Vil i tro det er muligt. ? På forhånd tak. Mvh Tim
claus Besvaret November 28, 2006 Rapporter Besvaret November 28, 2006 Jep det er muligt , har selv parkeret der i 2 år ... for et års tid siden .... og ja ... 500 meter passer meget godt.....
tim_pedersen_ Besvaret November 28, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 28, 2006 Det lyder fint. Fandt dog følgende info på tårnby kommunes hjemmeside. Der står ikke noget om at vejen Ved stationen er uden for p-zonen. Det er sidevejen Ved Diget derimod. Nå jeg kan vel finde en plads på en af vejene. Tak for hjælpen. -------------------------------------------------------------------- P-Zonernes udstrækning På kortudsnittene kan man se, hvor 2 og 3 timers zonereglerne er gældende. Det drejer sig om Th. Philipsensvej, Crilles Tønnesens Alle, Oberst Kochs Alle, Johan Ekmans Alle, Jeff Hammelevs Alle, Rich. Granholms Alle og Kastruplundgade syd for Skøjtevej. Endvidere er Kofoed Jensens Alle, Helmer Søgårds Alle, Harald Jastraus Alle og John Tranums Alle syd for Ved Diget omfattet. På Kastrupvej gælder zonen mod syd fra Gammel Kirkevej og på Nyhøj Alle. P-zonen er fra 2003 udvidet med området i den Gl. Lystbådehavn, som på kortet er markeret med blåt. Bemærk, at Skøjtevej og Ved Diget er udenfor parkeringszonen.
Juff Besvaret November 29, 2006 Rapporter Besvaret November 29, 2006 Her er det. lige ved gangbroen til tog og metro :) 20,- i døgnet http://www.orestadsparkering.dk/hvorkanparkere/park_and_ride_1.htm
Nig Besvaret December 4, 2006 Rapporter Besvaret December 4, 2006 Hej. På Oberst Kochs alle (Fra skøjtevej og ind mod byen) er der GRATIS parkering! Der er streg over 2 timersskiltet. Jeg har holdt der 4 x 3-4 uger uden P bøder. MEN pas på, beboerne er meget generte af det, så jeg har haft indbrud i en bil og fået stjålet mine nummerplader på en anden bil. Held og lykke
NUT´Ztoys Besvaret December 4, 2006 Rapporter Besvaret December 4, 2006 Hej. På Oberst Kochs alle (Fra skøjtevej og ind mod byen) er der GRATIS parkering! Der er streg over 2 timersskiltet. Jeg har holdt der 4 x 3-4 uger uden P bøder. MEN pas på, beboerne er meget generte af det, så jeg har haft indbrud i en bil og fået stjålet mine nummerplader på en anden bil. Held og lykke Hvis der holdt en bil foran mit hus i 3-4 uger, tror jeg sgu´ også jeg ville blive negativ........... Har en ven der bor ved Helmer Søgaards Allé, og mener han har parkeringskort, men hæng mig ikke op på det, så uden et evt. kort er det lidt af et lotteri at parkere der. Hvorfor benytter I ikke det nye parkeringsområde på Kystvejen? Der slipper man da for bekymringer om der evt. er en hilsen fra etaten samt sure beboere?
dan Besvaret December 5, 2006 Rapporter Besvaret December 5, 2006 Du skal i hvert fald ikke parkere på den vej der nu er blevet en lukket vej lidt nede af strandvejen lige efter SAS. Her er der flere her fra sunddebat der har fået øvet hærværk mod deres biler. Jeg selv har fået den overmalet med tusch. Misundelse er en grim ting...
tim_pedersen_ Besvaret December 6, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 6, 2006 Det lyder grimt med hensyn til alle dem som har oplevet hærværk når i parkerer i det område. Jeg kan oplyse at det endte med at jeg parkerede på Kastruplundsvej lige efter vejen Ved stationen. Jeg oplevede ikke nogle problemer med hensyn til hærværk. Men måske var jeg bare heldig. :) Mvh Tim
Johan Besvaret December 6, 2006 Rapporter Besvaret December 6, 2006 Det er godt nok lang tid siden at jeg sidst har været der ude så jeg ved ikke om de har lavet p-regler der ude men jeg plejer at smide bilen ved DHL/FedEx/Post Dk ude på kystvejen 24. Man kan godt gå ud til terminal 3 men det tager ca.15 min I rask gang men der køre også en bus som stopper derude og køre til lufthavnen en gang hver halve time eller hver time........
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu