Jump to content

Er her ingen hesteinteresseret mennesker?

Recommended Posts

Besvaret

Halvpart Hej Staina Jeg håber at du for opfyldt din drøm en dag. Indtil da syntes jeg at du skal søge halvpart på en hest. Det er MEGET svært at få en pålidelig halvpart, så der burde findes masser af muligheder. Og så er det næsten altid gratis herover i modsætning til DK- Held og lykke !!

Besvaret

Heste pige Hejsa til alle. Jeg og min dejlige familie flytter til sverige 1/7 og jeg er heste pige med stort H. Min dejlige hest bliver i Danmark da han er født på gården hvor han er. Men er der nogen der ved om der ligger noget heste halløj Oxie eller omegn ? :new:

Besvaret
Hejsa til alle. Jeg og min dejlige familie flytter til sverige 1/7 og jeg er heste pige med stort H. Min dejlige hest bliver i Danmark da han er født på gården hvor han er. Men er der nogen der ved om der ligger noget heste halløj Oxie eller omegn ? :new:
Der ligger en kæmpe rideskole i Vellinge, det ligger da i nærheden af Oxie. Vellinge Ridklubb tror jeg det hedder. http://www.ridcenter.se/ http://www.vellingehf.nu/
  • 4 weeks later...
Besvaret

Hej. Jeg melder mig også blandt de hesteinteresserede. Jeg har en dejlig Westphaler-hoppe, som er opstaldet i DK nær Fredensborg, hvor jeg arbejder. Jeg skal vel på et tidspunkt have hende med herover (bor i Helsingborg) men har endnu ikke fundet egnede steder i nærheden (har kigget lidt på annoncer på nettet), så hvis nogen kender noget, så... Jeg har overvejet at flytte ud på landet, hvor der er plads til en hest, men der skal helst være mange andre. Det fungerer ok med at have hende i DK, selv om det er lidt besværligt i ferierne. Jeg er ret glad for at have hende, hvor hun er lige nu, fordi der er en masse, jeg kan snakke med og få gode råd fra. Jeg har ikke for meget hesteerfaring, så det er nødvendigt. Rart at vide, at man ikke er den eneste her, der er tosset med heste :love:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...