rasmusrene Skrevet December 7, 2006 Rapporter Skrevet December 7, 2006 Med chance for at blive haglet ned med "BRUG SØGEFUNKTIONEN" så vil jeg gerne spørge om det bedst kan betale sig med et Dansk eller Svensk 3 abb.??
spinner Besvaret December 7, 2006 Rapporter Besvaret December 7, 2006 Med chance for at blive haglet ned med "BRUG SØGEFUNKTIONEN" så vil jeg gerne spørge om det bedst kan betale sig med et Dansk eller Svensk 3 abb.?? Dansk.....
Thomas Besvaret December 7, 2006 Rapporter Besvaret December 7, 2006 Med chance for at blive haglet ned med "BRUG SØGEFUNKTIONEN" så vil jeg gerne spørge om det bedst kan betale sig med et Dansk eller Svensk 3 abb.?? Det er da kun dig selv der kan svare på det!!! Hvor ringer du mest hen? Kender du flest i dk. eller i s Jeg har begge dele og fortryder at jeg nogensinde oprettede svensk 3 for du binder dig i mindst 18 mdr. og det er noget dyrere en dansk 3.
rasmusrene Besvaret December 7, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 7, 2006 Det er da kun dig selv der kan svare på det!!! Hvor ringer du mest hen? Kender du flest i dk. eller i s Jeg har begge dele og fortryder at jeg nogensinde oprettede svensk 3 for du binder dig i mindst 18 mdr. og det er noget dyrere en dansk 3. Jeg ringer mest til DK, men det er mest hjemmefra fra fastnet, det er fordi lige nu har vi cbb og lige modtaget en ekstraregning på 2000 for opkald TIL min telefon fordi jeg befinder mig i udlandet, så tænkte jeg at hvis jeg har Svensk mobil ville jeg jo ikke skulle betale for udlandopkald.
Thomas Besvaret December 7, 2006 Rapporter Besvaret December 7, 2006 Jeg ringer mest til DK' date=' men det er mest hjemmefra fra fastnet, det er fordi lige nu har vi cbb og lige modtaget en ekstraregning på 2000 for opkald TIL min telefon fordi jeg befinder mig i udlandet, så tænkte jeg at hvis jeg har Svensk mobil ville jeg jo ikke skulle betale for udlandopkald.[/quote'] Ok fatter ikke helt hvad du mener!!! Men prøver! Er det fordi du skal ringe til danske numre skal du for pokker da ikke have en svensk mobil, så skal du have dansk 3! Er det svensk fastnet i ringer fra er det klart svensk 3 alternativt en dansk ip telefon og dansk 3!
rasmusrene Besvaret December 7, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 7, 2006 Ok fatter ikke helt hvad du mener!!! Men prøver! Er det fordi du skal ringe til danske numre skal du for pokker da ikke have en svensk mobil, så skal du have dansk 3! Er det svensk fastnet i ringer fra er det klart svensk 3 alternativt en dansk ip telefon og dansk 3! Vi har en svensk fastnet som vi jo mest ringer fra til DK, ellers er det mest andre der ringer til os, derfor bliver vi jo bonnet for udenlandstaksten hvergang der er en der ringer til vores mobil derfor overvejer vi Svensk 3, da det jo så ikke koster os noget at der ringes til os.
spinner Besvaret December 7, 2006 Rapporter Besvaret December 7, 2006 Vi har en svensk fastnet som vi jo mest ringer fra til DK' date=' ellers er det mest andre der ringer til os, derfor bliver vi jo bonnet for udenlandstaksten hvergang der er en der ringer til vores mobil derfor overvejer vi Svensk 3, da det jo så ikke koster os noget at der ringes til os.[/quote'] Det koster heller ikke noget at modtage opkald i Sverige med dansk 3. Med dansk 3 er det som at være i Danmark, når i er i Sverige. Men hold lige øje med at den ikke hopper over på roaming!...
Thomas Besvaret December 7, 2006 Rapporter Besvaret December 7, 2006 Vi har en svensk fastnet som vi jo mest ringer fra til DK' date=' ellers er det mest andre der ringer til os, derfor bliver vi jo bonnet for udenlandstaksten hvergang der er en der ringer til vores mobil derfor overvejer vi Svensk 3, da det jo så ikke koster os noget at der ringes til os.[/quote'] Nej men så koster det en bondegård for dem der ringer til jer:)
vagn16 Besvaret December 7, 2006 Rapporter Besvaret December 7, 2006 3 Sverige eller 3 Danmark?? NEMT: INGEN AF DELENE!! Med mindre at du bare vil have en MP3 afspiler, som hverken kan spille musik, ringe eller blive ringet op. Vælg istedet et telefonselskab. Pelle
Jeppe Besvaret December 7, 2006 Rapporter Besvaret December 7, 2006 Køb dansk 3! Ikke så meget at diskutere... Dem som ringer til jer ringer jo på alm. dansk takst og dem I ringer til i DK koster også kun dansk takst... Og så ringer I også gratis til hinanden med hver jeres 3 mobil :th2: Køb dansk. Det skulle også være billigere end svensk 3.
Thomas Besvaret December 7, 2006 Rapporter Besvaret December 7, 2006 3 Sverige eller 3 Danmark?? NEMT: INGEN AF DELENE!! Med mindre at du bare vil have en MP3 afspiler, som hverken kan spille musik, ringe eller blive ringet op. Vælg istedet et telefonselskab. Pelle Hehe lyder som en med dårlige erfaringer!
Jeppe Besvaret December 7, 2006 Rapporter Besvaret December 7, 2006 3 Sverige eller 3 Danmark?? NEMT: INGEN AF DELENE!! Med mindre at du bare vil have en MP3 afspiler, som hverken kan spille musik, ringe eller blive ringet op. Vælg istedet et telefonselskab. Pelle Hold da ferie.... Har du haft dårlige erfaringer med 3?? Hverken min kæreste eller jeg har oplevet noget gøgl med 3. Det spiller bare! :th2:
thn Besvaret December 7, 2006 Rapporter Besvaret December 7, 2006 3 Sverige eller 3 Danmark?? NEMT: INGEN AF DELENE!! Med mindre at du bare vil have en MP3 afspiler, som hverken kan spille musik, ringe eller blive ringet op. Vælg istedet et telefonselskab. Pelle Virkelig seriøs argumentation du finder frem der? Nu er 3 jo LANGT det billigste og så fungerer det jo perfekt.. det gør mit i hvert fald og har gjort det i over 2½ år Mvh Dennis
HenrikP Besvaret December 7, 2006 Rapporter Besvaret December 7, 2006 Jeg må sige at vi også er totalt glade for vores 3 abb. Har også datakortet som kan bruges i SE uden det koster ekstra.. Har sparet en milliard.... mindst :th2: /Henrik
rasmusrene Besvaret December 7, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 7, 2006 Takker for diverse inputs... Det blev 3 DK :th2:
lsv Besvaret January 14, 2007 Rapporter Besvaret January 14, 2007 Hvis i har en dansk mobil pga arbejde i dk eller lign. så er der et alternativt... Lad være med at tage mobilen når i er i sverige - og lær jeres venner/bekendte at de skal ringe til jeres svenske fastnet.
Toft Besvaret January 14, 2007 Rapporter Besvaret January 14, 2007 Hvis i har en dansk mobil pga arbejde i dk eller lign. så er der et alternativt... Lad være med at tage mobilen når i er i sverige - og lær jeres venner/bekendte at de skal ringe til jeres svenske fastnet. Svensk fastnet er ikke et alternativ for mange af os danskere der bor i SE. Punkt 1, det er dyrt for dig selv, med mindre du ringer usandsynligt meget til svenske numrer. Punkt 2, det er ikke billigere for dine venner/familie i DK at ringe til et svensk nummer. Punkt 3, du skal være hjemme for at folk kan få fat i dig. Punkt 4, fastnet telefoni er dødsdømt, og kun noget pensionister hænger fast i
repeat Besvaret March 9, 2007 Rapporter Besvaret March 9, 2007 Er der nogen der har et godt råd? Ridser lige situationen op først. Da jeg flyttede til SV fik både min kone og jeg en dansk 3 mobil. Som vi rent faktisk har været ret så glade for. Da det så efter en 1½ års tid blev tid at få en ny mobil, ville vi jo gerne beholde 3. Men min kone har hele sit liv i sverige nu, og har ikke specielt meget brug for at ringe til DK. Dog ringer vi jo meget til hinanden og sms´ser. Som man nu gør når man er gift:tongue2: Vi ville så skifte til SV for hendes mobil, men beholde min fra DK. Vi var i 2 3buttiker i SV, og ringede 1 gang til deres kundeservice og de sagde alle at man kan ringe gratis fra en svensk 3 mobil til en dansk 3 mobil. HVis man købte et abonnement med 0inom3. Og i DK sagde 5 sælgere uhængig af hinanden og 1 inde fra kundeservice at man kunne ringe gratis til en svensk 3 mobil, hvis man havde 0inden for 3 i sit abonnement. Idag får min kone så en regning, hvor de har taget normal takst for de gange hun har ringet til mig. Ringer selvfølgelig ind til kundeservice og de siger. At når man ringer til udlandet, så er det lige meget om det er til en 3mobil el andet teleselskab. Men jeg kunne jo skrive en reklamation. Så ringede selvfølgelig til dansk 3 kundeservice og de sagde at man ikke kan ringe gratis til en svensk 3 mobil. Så nu er jeg i det røde felt..... :mad: Nogen der har samme erfaring eller et godt råd til hvad jeg gør nu??
Thomas Besvaret March 9, 2007 Rapporter Besvaret March 9, 2007 Ridser lige situationen op først. Da jeg flyttede til SV fik både min kone og jeg en dansk 3 mobil. Som vi rent faktisk har været ret så glade for. Da det så efter en 1½ års tid blev tid at få en ny mobil, ville vi jo gerne beholde 3. Men min kone har hele sit liv i sverige nu, og har ikke specielt meget brug for at ringe til DK. Dog ringer vi jo meget til hinanden og sms´ser. Som man nu gør når man er gift:tongue2: Vi ville så skifte til SV for hendes mobil, men beholde min fra DK. Vi var i 2 3buttiker i SV, og ringede 1 gang til deres kundeservice og de sagde alle at man kan ringe gratis fra en svensk 3 mobil til en dansk 3 mobil. HVis man købte et abonnement med 0inom3. Og i DK sagde 5 sælgere uhængig af hinanden og 1 inde fra kundeservice at man kunne ringe gratis til en svensk 3 mobil, hvis man havde 0inden for 3 i sit abonnement. Idag får min kone så en regning, hvor de har taget normal takst for de gange hun har ringet til mig. Ringer selvfølgelig ind til kundeservice og de siger. At når man ringer til udlandet, så er det lige meget om det er til en 3mobil el andet teleselskab. Men jeg kunne jo skrive en reklamation. Så ringede selvfølgelig til dansk 3 kundeservice og de sagde at man ikke kan ringe gratis til en svensk 3 mobil. Så nu er jeg i det røde felt..... :mad: Nogen der har samme erfaring eller et godt råd til hvad jeg gør nu?? Betaler regningen og lærer at til en anden gang så får man det på skrift når man får noget af vide der er for godt til at være sandt;)
jpc Besvaret March 9, 2007 Rapporter Besvaret March 9, 2007 man kunne ringe gratis til en svensk 3 mobil, hvis man havde 0inden for 3 i sit abonnement. Idag får min kone så en regning, hvor de har taget normal takst for de gange hun har ringet til mig. Handler regningen om ALLE de samtaler, hun har ringet til dig? Eller kun de samtaler, som er "grænseoverskridende"? Under alle omstændigheder burde alle sælgerne have advaret om, at samtalerne kunne koste penge, så jeg synes du har en god sag.
Guest Trine Besvaret March 9, 2007 Rapporter Besvaret March 9, 2007 Handler regningen om ALLE de samtaler, hun har ringet til dig? Eller kun de samtaler, som er "grænseoverskridende"? Under alle omstændigheder burde alle sælgerne have advaret om, at samtalerne kunne koste penge, så jeg synes du har en god sag. Problemet ligger nok i at det står ret tydeligt i deres vilkår men at deres egne medarbejder har svært ved at forstå reglerne... Jeg føler med dig, jeg har selv den del "noter" stående i mit abonnement fordi jeg godt vidste det de oplyste mig om var forkert.
repeat Besvaret March 9, 2007 Rapporter Besvaret March 9, 2007 Det er alle de samtaler hun har lavet til en dansk 3 mobil. Plus de sms'er og mms'er som hun har sendt. Og for mig er det jo så lige omvendt. Synes nu også jeg burde have en god sag,men det er jo lidt svært at bevise hvad de har sagt.
repeat Besvaret March 9, 2007 Rapporter Besvaret March 9, 2007 Problemet ligger nok i at det står ret tydeligt i deres vilkår men at deres egne medarbejder har svært ved at forstå reglerne... Jeg føler med dig, jeg har selv den del "noter" stående i mit abonnement fordi jeg godt vidste det de oplyste mig om var forkert. Tak:) Men det er jo utroligt, at man skal have alt på skrift. Og ikke kan stole på, hvad der jo efterhånden drejer sig om en hel del af deres medarbejdere.
jpc Besvaret March 9, 2007 Rapporter Besvaret March 9, 2007 Synes nu også jeg burde have en god sag' date='men det er jo lidt svært at bevise hvad de har sagt.[/quote'] Jeg ville bede en anden om at ringe, eller selv gøre det og opgive et andet navn, og så spille uvidende og spørge om de samme ting en gang til. Du skal så optage dem f.eks. med en mp3. Det vil kunne bruges som bevis over for 3.
repeat Besvaret March 9, 2007 Rapporter Besvaret March 9, 2007 Ok, der er jo nok ikke andet for. Har sendt konen ned i butikken imorgen, for at spille ny kunde. Og se om hun kan få det på skrift. Men har ikke de store forhåbninger....:thumbdown
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu