Thomas Skrevet December 12, 2006 Rapporter Skrevet December 12, 2006 Så lige forleden at hvis man købte pendlerkort til malmø - kbh på første kl. til 2100sek, så gælder det i hele skåne også:)
Jeppe Besvaret December 12, 2006 Rapporter Besvaret December 12, 2006 Ok. jo det er da ok. Så kan man da være sikker på at få den plads i toget hvis man pendler over broen med tog i myldretiden.... Meeeeen det er trods alt 1720 DKR. Det er nu også en sjat...
Kira Besvaret December 13, 2006 Rapporter Besvaret December 13, 2006 Ja fidusen med man kan bruge det overalt i Skåne er jo smart nok - men ellers kan jeg ikke få øje på noget på 1. som der ikke findes på standard
tim_pedersen_ Besvaret December 13, 2006 Rapporter Besvaret December 13, 2006 Ja fidusen med man kan bruge det overalt i Skåne er jo smart nok - men ellers kan jeg ikke få øje på noget på 1. som der ikke findes på standard Jeg kan godt få øje på nogen, en siddeplads :)
ulmus Besvaret December 13, 2006 Rapporter Besvaret December 13, 2006 Kira, du kører åbenbart ikke med toget om morgenen særlig tit, for så ville du vide, at der ingen siddepladser er på standard, kun i første klasses kupeerne.:thumbdown
LotteB Besvaret December 13, 2006 Rapporter Besvaret December 13, 2006 Et togkort på 1.kl. over sundet er desværre ingen garanti for en siddeplads. Du kan risikere, at 1.kl. er optaget af "standard" kunder, som først bliver bortvist når/hvis kontrolløren kommer:sad: Og så er det godt nok en dyr ståplads:eek: Lotte (ex-togpendler-nu bilpendler)
Kira Besvaret December 13, 2006 Rapporter Besvaret December 13, 2006 Du har ret Ulmus - kl. 05.51 er der masser plads :th2:
Juff Besvaret December 13, 2006 Rapporter Besvaret December 13, 2006 hmm det er vel også ok at "standard kunderne" sætter sig ind på førsteklasse, hvis alternativet er at stå op hele vejen grundet pladsmangel / halve togsæt
Kira Besvaret December 13, 2006 Rapporter Besvaret December 13, 2006 Enig Juff - så er det jo heller ikke mere "lukseriøst" på 1. fremfor på standard. Men selvfølgelig skal der være plads til dem, der har betalt for at være der.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu