Kram78 Skrevet December 14, 2006 Rapporter Skrevet December 14, 2006 Nogen der kan fortælle mig om dette er en check eller en regning Der fulgte ikke noget brev med. Så hvis det en check nogen der bor i HSB der også har modtaget det og ved hvorfor?? :th2:
mrode Besvaret December 14, 2006 Rapporter Besvaret December 14, 2006 Det er en "check".. det er tilbagebetaling af noget husleje.
Fagerborn Besvaret December 14, 2006 Rapporter Besvaret December 14, 2006 Ja, det er en udbetaling / tilbagebetaling. Desværre er det sådan at når du indløser den på Svensk Kassaservice så nupper de 30 eller 50 kroner for ulejligheden. Jeg tror det er lige sådan i banken. Det du kan gøre for at undgå det er at lade være med at indløse udbetalingen, så går pengene tilbage til HSB, du skal så have kontaktet HSB og nogen på deres økonomiafdeling, der kan sætte pengene direkte ind på din bankkonto (Hvis du har sådan en i Sverige?). Så slipper du gebyrer. Selvom det medfører lidt ekstra arbejde for HSB så plejer de fleste økonomiassistenter at have forståelse for at INGEN synes det er sjovt at blive udsat for Svensk Kassaservice og deres gebyrer.
larscph Besvaret December 14, 2006 Rapporter Besvaret December 14, 2006 Desværre er det sådan at når du indløser den på Svensk Kassaservice så nupper de 30 eller 50 kroner for ulejligheden. Jeg tror det er lige sådan i banken. Jeg har konto i Nordea - og de tager ikke noget gebyr for at indløse den hvis man sætter den ind på kontoen.
thn Besvaret December 14, 2006 Rapporter Besvaret December 14, 2006 Det gør Swedbank heller ikke Mvh Dennis
Kram78 Besvaret December 14, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 14, 2006 Thanks Tak for svaret. :th2: Og der skulle selvfølgelig stå Chek
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu