Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

jeg er ved at købe et hus i sverige eller måske er jeg, vi er igang med budgivning og jeg blev træt af det pis med at byde over det andet danske par hele tiden så jeg ringer til mægler og siger hør her nu får i 3mill og så skriver vi under IMORGEN og så det det, jamen det var fint vi ku skrive under idag jeg sku bar fax ham låneløftet jeg havde fra SEB, jeg går så igang med at få fat på min rådgiver hos SEB og hun er cføli ikke til stede lige nu kl var 12 kl 13:30 sku jeg lige vise en ven huset og giver ham link og så ser jeg at kl 12 havde mægleren opdateret budgivningen til 3mill som jeg havde sagt men 45min efter har det andet danske par budt mig 25.000kr over igen selvom jeg havde en aftale med mægler(troede jeg) jeg droppede så hele lortet med at få fat i SEB for det pis gad jeg simpelthen ik nå kl 15 ringer mægler og sir han ik havde modtaget låneløftet så sir jeg ja for du har jo ringet til de andre som har budt over mig jaaa men de havde ik ku skaf deres låneløfte alligevel osv så sir jeg fint nok jeg ringer til SEB og får hende til at ringe til mægler og sige vi har pengene og jeg ringer så til mægler og sir SEB kontakter ham på mobilen om lidt men han var så på vej hjem fordi kl nu var blevet over 16 fint nok tænker jeg, jeg ringer til ham her til morgen da jeg stod op kl 10 og siger HVA SÅ ska jeg køre til sverige nu og skrive under på det pis eller hvad, nej for han var lige på vej til stockholm nu så sir jeg så må du jo få andre til at fix de papir hvis vi ska handle det hus jamen hele kontoret var med og de andre havde jo budt over mig nu JA sir jeg men de har ligesom ik papir iorden at de har de penge men manden han forstår mig bar ik hverken dansk eller engelsk hva fanden gør man? jeg har fundet nr til dem som har huset og har prøvet og ringe til dem for at sige om vi skal handle eller hvad??

Besvaret
jeg er ved at købe et hus i sverige eller måske er jeg' date=' vi er igang med budgivning og jeg blev træt af det pis med at byde over det andet danske par hele tiden så jeg ringer til mægler og siger hør her nu får i 3mill og så skriver vi under IMORGEN og så det det, jamen det var fint vi ku skrive under idag jeg sku bar fax ham låneløftet jeg havde fra SEB, jeg går så igang med at få fat på min rådgiver hos SEB og hun er cføli ikke til stede lige nu kl var 12 kl 13:30 sku jeg lige vise en ven huset og giver ham link og så ser jeg at kl 12 havde mægleren opdateret budgivningen til 3mill som jeg havde sagt men 45min efter har det andet danske par budt mig 25.000kr over igen selvom jeg havde en aftale med mægler(troede jeg) jeg droppede så hele lortet med at få fat i SEB for det pis gad jeg simpelthen ik nå kl 15 ringer mægler og sir han ik havde modtaget låneløftet så sir jeg ja for du har jo ringet til de andre som har budt over mig jaaa men de havde ik ku skaf deres låneløfte alligevel osv så sir jeg fint nok jeg ringer til SEB og får hende til at ringe til mægler og sige vi har pengene og jeg ringer så til mægler og sir SEB kontakter ham på mobilen om lidt men han var så på vej hjem fordi kl nu var blevet over 16 fint nok tænker jeg, jeg ringer til ham her til morgen da jeg stod op kl 10 og siger HVA SÅ ska jeg køre til sverige nu og skrive under på det pis eller hvad, nej for han var lige på vej til stockholm nu så sir jeg så må du jo få andre til at fix de papir hvis vi ska handle det hus jamen hele kontoret var med og de andre havde jo budt over mig nu JA sir jeg men de har ligesom ik papir iorden at de har de penge men manden han forstår mig bar ik hverken dansk eller engelsk hva fanden gør man? jeg har fundet nr til dem som har huset og har prøvet og ringe til dem for at sige om vi skal handle eller hvad??[/quote'] Sådan foregår det desværre herovre, har de andre budt over må du bare vente og se eller byde over dem... Sælger bestemmer selv hvornår de siger stop!
Besvaret

ja men problemet er jo de andre ik har noget og ha de bud i.. de har jo ik låneløftet på plads overhovedt

Sådan foregår det desværre herovre, har de andre budt over må du bare vente og se eller byde over dem... Sælger bestemmer selv hvornår de siger stop!
Besvaret
ja men problemet er jo de andre ik har noget og ha de bud i.. de har jo ik låneløftet på plads overhovedt
Det ved du vel egentlig ikke.. bare fordi man ikke har et låneløfte er det jo ikke ensbetydende med at man ikke har noget at have det i.. Jeg har lige købt en ny lejlighed og bød på den uden låneløfte, men jeg vidste da at min økonomi kunne bære det og så kan det da være ligemeget om man har et låneløfte eller ej.
Besvaret

nej men mægleren bad jo så mig om mit låneløfte så vi kunne ordne papirene den samme dag og de andre skulle også give dem til ham men de har ikke givet papirene til ham jeg forstår det bar sådan på mægler at han sku ha de papir og så gik vi igang med papir arbejdet, så nytter det jo ik noget og vente 3 uger til de andre har fået snakket med diverse banker jeg ved godt man ik behøver og ha det hele klar det havde jeg heller ik selv før igår

Besvaret
jeg har fundet nr til dem som har huset og har prøvet og ringe til dem for at sige om vi skal handle eller hvad??
Hej Watcher, Tror det vil være en rigtig dum idé at ringe til sælgeren, du risikerer bare at han slet ikke vil handle med dig. Ville personligt blive temmelig irreteret hvis folk begyndte at ringe hjem til mig. Det er surt, I know, men du må desværre bare have tålmodighed - det er sådan det foregår herovre :(
Besvaret

ja jeg tror også han får større sælær jo større prisen er ellers havde han vel ik ringet til de andre og sagt jeg havde budt igen, jeg syntes bar det underligt at vi lave den aftale at jeg får det til de 3 og så ringer han lige til de andre igen.. til plup: ja jeg ka også sagtens følge dig jeg er også bange for det vil give beslag og gøre det sådan nemli jeg prøvede også og ringe til dem for at tilbyde dem 100k og så sku de sælge huset til mig for 2.9 men de tog så ik tlf og så blev jeg også frarådet det :laugh: :laugh:

Besvaret

Prøv og se det fra sælgers side. Du skal sælge dit hus. Det er i budrunde og en køber vil så give 3 mill. 150k over udbudt pris. Ville du så ikke blive sur hvis du efterfølgende fandt ud af at de resterende købere ville have været gået hele vejen til 3,5 mill fx? Men fordi mægler "var flink" og lod ham til 3 mill købe fordi han var ivrig/sur/eller hvad vi skal kalde det, så gik du glip af 0,5mill. Hvordan ville du så have det?

Besvaret

der er KUN mig og det andet par om det hus der, og jeg er allerede stået af ved de 3mill og det sagde jeg til ham, så de går ikke glip af 500k extra men nu har jeg sendt en sms til mægler og sagt jeg kommer på hans kontor på mandag kl 11 og så skriver vi under til samme beløb som de andre har budt så må vi se hva han sir for ellers er der sku massere andre huse i sverige heldigvis:th2:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...