Carwash Skrevet January 3, 2007 Rapporter Skrevet January 3, 2007 http://www.im.dk/im/site.aspx?p=387&ArticleID=4070 frem over behøver man ikke tage ned til fraflytte kommunen og have en internordisk bevis med til tilflytter kommunen....
Junkeren Besvaret January 3, 2007 Rapporter Besvaret January 3, 2007 One small step for mere skandinavisk integration og mindre papirnusseri. Herligt!!! /Junkeren
BS Besvaret January 3, 2007 Rapporter Besvaret January 3, 2007 Men har Malmö kommune så også fået det af vide?
Carwash Besvaret January 3, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 3, 2007 Men har Malmö kommune så også fået det af vide? jeg har snakket med dem, men de var ikke meget for det før jeg sendt lovforslaget med posten hehe. synes det er mega dårligt at DK ikke sender sådanne oplysninger videre til det respektive myndigheder,,,,..... nogle er klar over det men ikke alle sammen
LotteB Besvaret January 3, 2007 Rapporter Besvaret January 3, 2007 Men har Malmö kommune så også fået det af vide? Det er en overenskomst der er tiltrådt af alle de nordiske lande og trådte i kraft pr. 1.jan.2007, meeeen den har endnu ikke fundet vej til Skatteverket´s hjemmeside:thumbdown
BS Besvaret January 3, 2007 Rapporter Besvaret January 3, 2007 Jeg tror bare vi henter på internordisk flyttebevis i kbh når kæresten skal over her d.15. Gider ikke stå i skranken og de VIL have det papir!
Carwash Besvaret January 3, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 3, 2007 print lovforsalget ud , det er to sider... DK kommuner gider ikke udskriver internordisk flyttebevis ud mere... har prøvet det selv, det virker fint...
Junkeren Besvaret January 3, 2007 Rapporter Besvaret January 3, 2007 Mon ikke de danske kommuner kan undskyldes med sammenlægningen?!? Hvis det kan gå, at stille op med et udskrift fra lovens lange arm, er det vel ok.
BS Besvaret January 3, 2007 Rapporter Besvaret January 3, 2007 Tja en opringning til kbh kommune idag fortalte de at man skulle bruge internordisk flyttebevis. Men nu ser vi imorgen. Better safe than sorry
Carwash Besvaret January 3, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 3, 2007 Tja en opringning til kbh kommune idag fortalte de at man skulle bruge internordisk flyttebevis. Men nu ser vi imorgen. Better safe than sorry jeg var hos kommunen i tirsdags, og fik at vide NOPE ny lov omkring internordisk flyttebvis. jeg fik dem til at udskrive en , jeg sagde Malmø kommune vil have sådan en, til sidst fik jeg den, men damen sagde man skal bare printer lovforslaget vise det til malmø kommune..... alt vil være ok...
Fagerborn Besvaret January 3, 2007 Rapporter Besvaret January 3, 2007 jeg var hos kommunen i tirsdags' date=' og fik at vide NOPE ny lov omkring internordisk flyttebvis. jeg fik dem til at udskrive en , jeg sagde Malmø kommune vil have sådan en, til sidst fik jeg den, men damen sagde man skal bare printer lovforslaget vise det til malmø kommune..... alt vil være ok...[/quote'] hvis hun var så sikker, hvorfor gav hun dig ikke bare en udskrift med lovforslaget? smart dame de har der på kommunen .... forresten, snakker vi lovforslag, det er vel ikke det samme som at loven også er vedtaget. jeg kan bare se for mig at hvis man står i Sverige med et lovforslag så er jeg sikker på at det vil ingen svensk skrankerytter acceptere.
Fagerborn Besvaret January 3, 2007 Rapporter Besvaret January 3, 2007 nej, det er en rigtig lov. det er bare jer der ikke kan udtrykke jer ordentligt her er det I skal printe ud: Ny internordisk overenskomst om folkeregistrering http://www.cpr.dk/cpr_artikler/Files/Fil1/4332.pdf
Nils Besvaret January 4, 2007 Rapporter Besvaret January 4, 2007 Ja one small step... nu skal man ikke længere have et flyttebevis med - man skal til gengæld medbringe en lov for at blive lukket ind i landet. Da det kan være lidt usikkert, hvilken lov, det mere præcist drejer sig om, er det nok bedst at medbringe hele Karnows lovsamling i pragtbind. :D Varum sagen Sie immer Malmö Kommune? es heisst doch Skatteverket.
Carwash Besvaret January 4, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 4, 2007 Ja one small step... nu skal man ikke længere have et flyttebevis med - man skal til gengæld medbringe en lov for at blive lukket ind i landet. Da det kan være lidt usikkert, hvilken lov, det mere præcist drejer sig om, er det nok bedst at medbringe hele Karnows lovsamling i pragtbind. :D Varum sagen Sie immer Malmö Kommune? es heisst doch Skatteverket. heheh det har du ret i. jeg havde både skrivelsen printet ud og flyttebeviset men hende damen på skatteværket rynkkede lidt på panden og fyrede noget skumlt på svensk sikkert noget (fuuuuck hvor jeg er træt af danskere) men hun fik da ordnet mine sager og sagde til sidst Velkommen HIT
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu