repeat Skrevet January 7, 2007 Rapporter Skrevet January 7, 2007 Vil høre om der er en som kan tilbyde et lift hjem fra den stiftende generalforsamling i foreningen Øresundsborger imorgen mandag? Jeg bor i Annestad og kan således også stige af på skånegården.
repeat Besvaret January 7, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 7, 2007 Tak skal du have Mikkel, det tager jeg her med imod. Så må vi jo bare se om jeg kan genkende dig på generalforsamlingen:)
Guest Supermule Besvaret January 7, 2007 Rapporter Besvaret January 7, 2007 Bare kig efter en skide flink fyr, så er det Mikkel ;) Tak skal du have Mikkel' date=' det tager jeg her med imod. Så må vi jo bare se om jeg kan genkende dig på generalforsamlingen:)[/quote']
Guest Trine Besvaret January 7, 2007 Rapporter Besvaret January 7, 2007 Vil høre om der er en som kan tilbyde et lift hjem fra den stiftende generalforsamling i foreningen Øresundsborger imorgen mandag? Jeg bor i Annestad og kan således også stige af på skånegården. Jeg tror der er rig mulighed for at få et lift hjem... :th2: det er nok et spm hvilken bil du har lyst til at blive set i:) Mikkel kører jo Skoda..
hashi Besvaret January 7, 2007 Rapporter Besvaret January 7, 2007 Jeg tror der er rig mulighed for at få et lift hjem... :th2: det er nok et spm hvilken bil du har lyst til at blive set i:) Mikkel kører jo Skoda.. Ja, det bliver nok en ganske spændende samling biler - lige fra små økonomiske modeller til de noget vildere :D /Claus
BS Besvaret January 7, 2007 Rapporter Besvaret January 7, 2007 Jeg tror der er rig mulighed for at få et lift hjem... :th2: det er nok et spm hvilken bil du har lyst til at blive set i:) Mikkel kører jo Skoda.. Dagens kommentar:th2:
mrode Besvaret January 7, 2007 Rapporter Besvaret January 7, 2007 Jeg tror der er rig mulighed for at få et lift hjem... :th2: det er nok et spm hvilken bil du har lyst til at blive set i:) Mikkel kører jo Skoda.. HEY!! Der er ingenting galt med min Skoda!
Søssan Besvaret January 7, 2007 Rapporter Besvaret January 7, 2007 Der er intet galt med en skoda;) Der skulle ikke være nogen som har plads til en ekstra i bilen til Almvik efter forsamlingen??
hashi Besvaret January 7, 2007 Rapporter Besvaret January 7, 2007 Der er intet galt med en skoda;) Der skulle ikke være nogen som har plads til en ekstra i bilen til Almvik efter forsamlingen?? Du kan sagtens komme med her - skal til Almvik :P /Claus
Søssan Besvaret January 8, 2007 Rapporter Besvaret January 8, 2007 Godmorgen:) Super lækkert Claus, tak skal du have:th2: Men må jo lige spørge hvordan du ser ud??! :D Jeg kan kendes på et kæmpe stort lyserødt halstørklæde og mellemblond hår;)
repeat Besvaret January 8, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 8, 2007 Køre da gerne Skoda......det er stadig en opgradering for mig:(
hashi Besvaret January 8, 2007 Rapporter Besvaret January 8, 2007 Godmorgen:) Super lækkert Claus, tak skal du have:th2: Men må jo lige spørge hvordan du ser ud??! :D Jeg kan kendes på et kæmpe stort lyserødt halstørklæde og mellemblond hår;) Dvs. jeg skal bare se efter et stort hasltørklæde med lidt hår ovenpå? :P Jeg kommer i firmajakke, så bare se efter en mørkeblå jakke hvor der står 'A+' ... så har du fundet mig :-) /Claus
Søssan Besvaret January 8, 2007 Rapporter Besvaret January 8, 2007 He he he... Ja noget i den retning:laugh: ´ Har også firmajakke på som er grå og sort, hvor der står Novo Nordisk på
Søssan Besvaret January 8, 2007 Rapporter Besvaret January 8, 2007 Jep - men det går hurtigere i bil:D Og stoler ikke helt på togene.... Af grum erfaring... Vil gerne være nogenlunde frisk, når jeg skal op kl 5 i morgen tidlig:scared:
ulmus Besvaret January 8, 2007 Rapporter Besvaret January 8, 2007 Hvor sent tror du da, det bliver? Jeg skal også til Almvik, men jeg har min bil på Svågertorp.
Søssan Besvaret January 8, 2007 Rapporter Besvaret January 8, 2007 Det ved jeg ikke... Det kommer vel an på om der bliver startet div. diskussioner og hvor mange der har noget at sige:) Håber ikke det bliver alt for sent dog...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu