cbpwr Skrevet January 8, 2007 Rapporter Skrevet January 8, 2007 Hej. Bruger PT HH-færgerne, er endelig godt tilfreds, men da arbejdskiver betaler, kunne jeg måske lige så godt vælge Scanlines, de sejler lidt hurtigere og lidt oftere. Og nu er HH-Færgerne begyndt kun at sejle hver time pga. værft besøg. Lidt irrterende at skulle møde 30min før pga. af det. -Claus
fisker Besvaret January 8, 2007 Rapporter Besvaret January 8, 2007 Hej. Bruger PT HH-færgerne, er endelig godt tilfreds, men da arbejdskiver betaler, kunne jeg måske lige så godt vælge Scanlines, de sejler lidt hurtigere og lidt oftere. Og nu er HH-Færgerne begyndt kun at sejle hver time pga. værft besøg. Lidt irrterende at skulle møde 30min før pga. af det. -Claus Køber kortet i sverige, bare sig du skal have et pendlerkort med 50 ture, kan ikke huske prisen, men kan ses på www.scandlines.se
cbpwr Besvaret January 9, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 9, 2007 ok fandt dem, stadig noget dyrre end HH. Ca. 500danske kr. -Claus-
-TCOB- Besvaret January 15, 2007 Rapporter Besvaret January 15, 2007 ok fandt dem, stadig noget dyrre end HH. Ca. 500danske kr. -Claus- Der udover skal du bruge alle 50 på et mdr. så hvos der er et par til overs bliver prisen mere end de 500,- Har selv brugt scandlines i 2 mdr men er nu med hh igen, for det kan ikke betale sig. Og så syntes jeg også at pendelerne på HH er super venlige:love2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu