Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

"Det kan finnas fler som har drabbats av samma sak. På Öresundsbron har man därför bestämt sig för att gå igenom listorna med andra kunder som också betalar med autogiro. – Vi gör en extrakoll, säger Anna Östrand." Som om det kun er et problem med "extra debiteringer" for folk der betaler med autogiro :rolleye: Jeg taler af erfaring, og jeg har aldrig betalt med autogiro. :thumbdown

Besvaret

Ja det var da præcist det jeg var ude for. Altså de sendte mig en opkrævning på beløbet da jeg netop IKKE har den tilmeldt nogen form for autogiro. Og det tog adskillge forsøg før de meget modstræbende accepterede at sende mig en ny faktura i stedet for at jeg jo "bare" kunne regne sammen og så indbetale de ekstra passager og se bort fra januar afgiften da jeg nu kørte på den nye ordning. NO WAY om jeg vil betale noget som helst før jeg fik en korrekt regning at betale. Det fik jeg så faktisk efter kun to dage... Så de er hurtige nok når de skal have penge ind må man sige... :rolleyes: Gad vide hvor længe der går før de tilbagebetaler de penge de uretmæssigt har hævet på AutoGiro...

• 2 weeks later...
Besvaret

- og det kan så åbenbart også være forkert den anden vej. Jeg har i dag fået en faktura, 44 ture, nydeligt specificeret som altid - pris pr. tur 0,00 kr, i alt(DKK) kr. 0,00:rolleyes: Mange har tidligere klaget over fejl - jeg tror, jeg undlader :laugh: :laugh: :laugh:

Besvaret

Kvist: Det kan jo nok sikkert have noget at gøre med faktureringsmetoden er ændret fra forskud, til omgående hævning når du passerer. Prisen fremgår jo af din bankopgørelse. Denne "faktura" er vel bare for at dokumentere hvornår du har kørt over...

Besvaret

Vi har også lige fået vores hvor vi lige kiggede en ekstra gang da vi må have slået en eller anden form for rekord. Vi er kørt over d.27/12 både kl.20.00 og kl.20.02 det er godt nok hurtigt......

Besvaret
Kvist: Det kan jo nok sikkert have noget at gøre med faktureringsmetoden er ændret fra forskud' date=' til omgående hævning når du passerer. Prisen fremgår jo af din bankopgørelse. Denne "faktura" er vel bare for at dokumentere hvornår du har kørt over...[/quote'] Fakturaen vedrører december måned og der var ikke omgående hævning :rolleyes:
Besvaret
Fakturaen vedrører december måned og der var ikke omgående hævning :rolleyes:
Næææh .... Specifikation af ture i december måned. Ingen hævning fordi du sikkert er gået over til at betale med plastickort. Et kvalificeret gæt vil være, at næste gang får vi en specifikation af turene i januar måned og fra plastickortselskabet kommer der så en opkrævning (som skal betales ved udgangen af februar måned - altså 2 måneders kredit - i forhold til at vi tidligere har betalt forud :)
Besvaret
Næææh .... Specifikation af ture i december måned. Ingen hævning fordi du sikkert er gået over til at betale med plastickort. Et kvalificeret gæt vil være, at næste gang får vi en specifikation af turene i januar måned og fra plastickortselskabet kommer der så en opkrævning (som skal betales ved udgangen af februar måned - altså 2 måneders kredit - i forhold til at vi tidligere har betalt forud :)
Den gamle aftale blev af selskabet opsagt pr. 28/2-07. Jeg har tilmeldt mig den nye ordning pr. 1/2-07 så december og januar skal afregnes nøjagtig, som de plejer. Det er åbenbart lige så svært at styre overgangen til et nyt betalingssystem, som det er at få bommene til at virke lige så elegant som på Storebæltsbroen.:rolleye:
Besvaret
...at få bommene til at virke lige så elegant som på Storebæltsbroen.:rolleye:
og det er endda samme firma som står for systemerne til bommene på både storebælt og Öresund :thumbdown Der er måske nogle andre - svenske - regler på Öresundsbron, således at det ikke må være muligt fx at kunne køre gennem brobizz banerne uden at skulle stoppe næsten helt op.
Besvaret
Den gamle aftale blev af selskabet opsagt pr. 28/2-07. Jeg har tilmeldt mig den nye ordning pr. 1/2-07 så december og januar skal afregnes nøjagtig' date=' som de plejer. Det er åbenbart lige så svært at styre overgangen til et nyt betalingssystem, som det er at få bommene til at virke lige så elegant som på Storebæltsbroen.:rolleye:[/quote'] Tjahhh - du betalte for december i begyndelsen af den måned - ikk'? Mit gæt er stadig, at vores venner på broen har besluttet sig for at du skulle begynde det nye system pr. 1. januar. Kun tiden kan vise, hvem der har det bedste gæt;)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...