Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Er der nogen af jer der har taget jeres eventuelle TDC mail med til sverige? Min kæreste har sin med over og jeg kan ikke få den til at modtage posten. Nogen der har nogen tips?

Besvaret
Er der nogen af jer der har taget jeres eventuelle TDC mail med til sverige? Min kæreste har sin med over og jeg kan ikke få den til at modtage posten. Nogen der har nogen tips?
Kan modtage på min tdc mail, men ikke sende. Med mindre jeg logger ind på webmail.
Besvaret
Altså hvis ikke det er en freemail/webmail (mener jeg det hedder) hos TDC er jeg ikke sikker på det kan lade sig gøre... Men der er sikkert folk der ved mere om det end mig.....?:flov:
jeg har tdc og der er ikke nogen problemer der, du skal ind og hente en opsætningsfil på hjemmesiden, så skulle den gerne være klaret, du finder den inde under opsætning og så indstillinger men har lige været inde og se det her kan være problemet: Ingen adgang fra 81.225.29.22! I en periode har vi oplevet, at vores webmail-tjeneste er blevet misbrugt til at udsende større mængder spam. Misbruget har gjort, at vi har set os nødsaget til at lukke for adgangen til webmail fra fx udvalgte områder og bestemte netcaféer uden for Danmarks grænser - steder som vi ved misbruget stammer fra. Tiltaget har været nødvendigt for at sikre en fortsat stabil drift af vores mailsystem.
Besvaret

Normalt er der ingen problemer med at hente mails, men hvis man skal sende, skal man bruge sin nuværende udbyders SMPT server (fx. Telia). Jeg har selv en gammel mail helt tilbage fra dengang Tiscali hed Image og den kan jeg sagtens hente og sende på fra Sverige.

Guest Supermule
Besvaret

Simple Mail Transfer Protocol Hvis du bruger Telia som udbyder, skal din SMTP server hedde smtprelay1.telia.com

Besvaret

Jeg har sat smtp til at være den fra BBB og pop3 til den tdc mail. Men hvad problemet var ved jeg ikke men imorges lå de mails der var blevet sendt igår aftes der. Så det virker åbenbart fint.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...