seos Skrevet January 16, 2007 Rapporter Skrevet January 16, 2007 Hej, Jeg har oprettet en annonce på Blocket.se, men har ikke noget fastnet nr. Det er lidt et problem, da det er den eneste måde man kan betale på. Underligt at man ikke kan bruge dankort...! Det foregår sådan at man ringer op til et nr. og trykker en kode, hvor man derefter bliver trukket 90 svenske kroner på sin næste telefonregning. Jeg har et taletidskort, men det kan ikke bruges til at betale med. Mit spørgsmål er så om der er nogen med en svensk fastnet telefon der kunne gøre dette for mig? Jeg dækker selvfølgelig alle omkostninger og overfører fra nordea, så hvis nogen andre har Dansk nordea, kan de have pengene i dag. På forhånd tak. :th2:
Madsen Besvaret January 16, 2007 Rapporter Besvaret January 16, 2007 Det kunne også være en mulighed at snakke med en nabo? Det gjorde vi da vi skulle betale derigennem, og det fungerede fint... :)
larscph Besvaret January 16, 2007 Rapporter Besvaret January 16, 2007 Hvis du ikke ikke har fundet nogen der kan lægge telefon til så send mig en PM.. Jeg har svensk fastnet...
seos Besvaret January 17, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 17, 2007 Hvis du ikke ikke har fundet nogen der kan lægge telefon til så send mig en PM.. Jeg har svensk fastnet... Har smidt dig en PM. Tak for det...!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu