Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

De fleste er selvfølgelig opmærksom på den nye Citytunneln og som kommende tilflytter, kunne jeg godt tænke mig at vide hvor den præcist kommer til at ligge. Jeg har søgt på forskellige hjemmesider for at finde et kort over hvor den kommer til at ligge, dog uden det store held. Er det nogen som kan hjælpe mig???

Besvaret
Mon ikke der er hvad du skal bruge her: www.citytunneln.com eller her: www.malmo.se /Junkeren
Tak Junkeren for dit hurtige svar... Jeg har siddet og kigget på de to og kan ikke rigtig finde et kort, hvor jeg kan danne mig et overblik over, hvor eller hvordan den kommer til at løbe. Måske er det bare mig der ikke kan finde frem til det, hvilket er grunden til dette NØDRÅB :) Er der nogen der ved eller kender til et kort (a la hemnet) hvor man kan se specifikt, hvor og hvordan den kommer til at køre??? Så ville jeg være rigtig taknemlig for et link... På forhånd tak
Besvaret

Er det kort der bliver linket til på forsiden ikke godt nok? http://www.citytunneln.com/templates/CT_Maps.aspx?id=3896&epslanguage=SV

Tak Junkeren for dit hurtige svar... Jeg har siddet og kigget på de to og kan ikke rigtig finde et kort, hvor jeg kan danne mig et overblik over, hvor eller hvordan den kommer til at løbe. Måske er det bare mig der ikke kan finde frem til det, hvilket er grunden til dette NØDRÅB :) Er der nogen der ved eller kender til et kort (a la hemnet) hvor man kan se specifikt, hvor og hvordan den kommer til at køre??? Så ville jeg være rigtig taknemlig for et link... På forhånd tak
Besvaret

Tak for jeres hjælp, dog ved jeg ikke om der er noget i vejen med min browser (har prøvet både explorer og Mozilla) eller om det bare er mig der er en kejle, for der kommer ikke noget billede op, når jeg åbner linket....desværre!!! Jeg har nu skrevet til Citytunneln og spurgt om de kunne sende mig et billede... Tusind tak for hjælpen drenge... Og til Toft.... Rigtig goooood humor :lol:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...