credde Skrevet January 18, 2007 Rapporter Skrevet January 18, 2007 For 45 minutter siden kørte jeg over broen og hele betalingsanlægget var spærret ved brobizz-banerne pga. en voldsom ulykke (2-3 biler) lige efter tolderne. Jeg forstår ikke, hvordan det kunne ske, det er jo ikke specielt stærkt, man kører. Håber ikke nogen herindefra, der var indblandet
Guest Supermule Besvaret January 18, 2007 Rapporter Besvaret January 18, 2007 Folk de kører fandme også på kryds og tværs der...... Helt sort......:(
claus Besvaret January 18, 2007 Rapporter Besvaret January 18, 2007 Jep er også selv lige trillet igennem , de havde fjernet taget på den ene kunne jeg se .... håber alle herinde er ok.....
Guest Supermule Besvaret January 18, 2007 Rapporter Besvaret January 18, 2007 http://sydsvenskan.se/malmo/article211165.ece
Guest Mogens Besvaret January 18, 2007 Rapporter Besvaret January 18, 2007 http://sydsvenskan.se/malmo/article211165.ece Man må da håbe, at de pårørende ER underrettet. Fik det umiddelbart helt dårligt, idet den afbillede vogn lignende een, jeg kendte !
Gustaf Besvaret January 18, 2007 Rapporter Besvaret January 18, 2007 Man må da håbe' date=' at de pårørende ER underrettet. Fik det umiddelbart helt dårligt, idet den afbillede vogn lignende een, jeg kendte ![/quote'] Hvad sælger du bilen for og hvor mange mil har den kørt?
Gustaf Besvaret January 18, 2007 Rapporter Besvaret January 18, 2007 Ups, det sidste spørgsmål var til Mogens. Er der i øvrigt nogle der ved om det er gratis at parkere sin bil ved den store parkeringsplads ved Svågertorp?
BS Besvaret January 18, 2007 Rapporter Besvaret January 18, 2007 Ups, det sidste spørgsmål var til Mogens. Er der i øvrigt nogle der ved om det er gratis at parkere sin bil ved den store parkeringsplads ved Svågertorp? Det er det ikke men det hører da vist ikke hjemme i denne tråd
bananas Besvaret January 18, 2007 Rapporter Besvaret January 18, 2007 Var det efter tolderne eller var det efter bommene (ved toldernes boder)? På Sydsvenskans billeder ser du ud som om en eller anden har kværnet ind i en af toldernes boder - hvordan man så end præsterer det. Men en af dem var åbenbart mistænkt for "ratfylleri" - kunne måske forklare sagen.
Guest Supermule Besvaret January 18, 2007 Rapporter Besvaret January 18, 2007 En af toldernes boder.....
Gustaf Besvaret January 18, 2007 Rapporter Besvaret January 18, 2007 Det er det ikke men det hører da vist ikke hjemme i denne tråd Tja, det ved jeg ikke - hvis man nu parkerede sin bil og tog toget så kunne man måske undgå de ulykker ps Fik ikke set at det var den forkerte tråd, ingen skade sket
BS Besvaret January 18, 2007 Rapporter Besvaret January 18, 2007 kort sammenfatning fra artiklen var at den foreste bil havde kørt ind i rækværket ved toldboden og den bagfra kommende åbenbart havde været uopmærksom og braget op bag i den foran. Hvordan det så kan gå til er mystisk for mig men åbenbart.
alex Besvaret January 18, 2007 Rapporter Besvaret January 18, 2007 Ser godt nok voldsomt ud.... Konsekvensen bliver jo nok en reduktion af hastigheden til 5km/t 1000meter før og efter betalingsanlægget og nye pristigninger til dækning af udgifterne til reperation af anlægget...
sup3rbuck Besvaret January 18, 2007 Rapporter Besvaret January 18, 2007 Ser godt nok voldsomt ud.... Konsekvensen bliver jo nok en reduktion af hastigheden til 5km/t 1000meter før og efter betalingsanlægget og nye pristigninger til dækning af udgifterne til reperation af anlægget... Hahahahaha. Så dør jeg af grin og vil med vilje køre ind i anlægget.
Madsen Besvaret January 19, 2007 Rapporter Besvaret January 19, 2007 Det kan da også tænkes vedkommende er faldet i søvn' date= eller har fået et ildebefindende. Skod at holde som den bagerste, og se fjolset komme på fuld hane imod bagsmækken. Efter min near miss oplevelse i køen ved tårnby med ham i midterrabatten for fuld hammer, holder jeg endnu mere øje bagud. Hader at holde stille midt på eller for enden af en motorvej, især som den sidste. For 2 dage siden kørte vi bag en bil nede i tunnelen, som svingede fra halvt i ydersporet, til næsten at snitte tunnelvæggen. Sådan sligrede den i ny og næ igennem tunnelen. Værre blev det oppe på broen, flere dyttede og blinkede af ham .... han var helt væk. Var der andre der så den? En gammel blå Peugot eller passat. Vi var sikre på det var sprit eller et ildebefindende. Ned ad broen var jeg overbevist om jeg ville lægge bag ham og være klar til at pifte af tolden... så de kunne chekke ham til polisen kom. Han skulle bare knaldes. Af den lidt forvirrende trafik der gerne er ned mod anlægget, havnede vi pludselig på siden af ham, og så en fjollet knægt med mobil i hele hovedet... han havde det pragtfuldt. Der gav jeg simpelthen op.... Puha, det er godt nok grimt med sådan en ulykke, håber ikke der er sket noget og alle er sluppet uden mén... Vi har aldrig vores headsæt med, når vi er ude at køre, for vi har oplevet så mange gange, at skulle have fat på politiet, blandt andet på grund af spritkørsel, eller en der lufter sin hund bag bilen Jeg ved at der kommer en ny ordning i DK fra 1. februar, hvor man ved at taste 114 ( mener jeg ) på mobilen, bliver stillet om til den nærmeste politistation. SUPER IDÈ! :th2: Ellers har vi også nummeret til polisen her i Malmö, men det har vi endnu ikke haft behov for at bruge, underligt nok... Kan godt se i det her tilfælde, at det var smartest at vente, til man kom ned til tolderne, men havde det været en sen aften, så tror jeg at jeg havde ringet til polisen... Så kunne de lige køre forbi ham og snakke et par ord eller to med sådan et fjols...
Guest Mogens Besvaret January 19, 2007 Rapporter Besvaret January 19, 2007 Hvad sælger du bilen for og hvor mange mil har den kørt? PM sendt...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu