Mmmelissa555 Skrevet January 19, 2007 Rapporter Skrevet January 19, 2007 Hejsan. Jeg undrer mig over hvorfor jeg ikk har fået min selvangivelse fra 2005. Altså hvis jeg stadig arbejdede i Danmark skulle jeg jo havde fået den i 5. måned eller sådan noget. Fik så att vide at fordi jeg ikk arbejder i Danmark längere får jeg den först i December, (kan ikk lige huske hvem jeg fik det at vide af). Nu er det jo Januar og har stadig ikk fået den. Nogen der ved noget om det?
Guest Trine Besvaret January 19, 2007 Rapporter Besvaret January 19, 2007 Svært at sige, Skatøresund har kapacitetsproblemer så det kan da godt være de ikke er igennem bunken endnu. Vi har fået vores for laaaang tid siden, men de blev vist trætte af at høre på mig og rykkede os frem i bunken.... Check evt inde på tastselv om den er kommet i elektronisk form. Typisk, hvis den er tastet, ligger den derinde optil 14 dage før den blvier sendt ud til dig i papirform. Du er ikke kommet til at afmelde den på papir?? For så kommer den jo kun i Skattemappen på tastselv.
LotteB Besvaret January 20, 2007 Rapporter Besvaret January 20, 2007 Hejsan. Jeg undrer mig over hvorfor jeg ikk har fået min selvangivelse fra 2005. Altså hvis jeg stadig arbejdede i Danmark skulle jeg jo havde fået den i 5. måned eller sådan noget. Fik så att vide at fordi jeg ikk arbejder i Danmark längere får jeg den först i December, (kan ikk lige huske hvem jeg fik det at vide af). Nu er det jo Januar og har stadig ikk fået den. Nogen der ved noget om det? Lyder som om du er havnet lidt i samme situation som undertegnede. Når du ikke længere er skattepligtig til DK (grundet ansættelsesforhold) bliver du overført til Skat Udland og ikke Skat Øresund. Har selv været turen igennem og det var ikke uden sværdslag at få dem til at fremsende en slutopgørelse for 2005. De kunne faktisk ikke finde mig i systemet, (måske en ønskesituation for nogle:D ). Det viste sig, at jeg var blevet slettet i Skat´s system ved en fejltagelse. Så prøv at gribe fat i Skat Udland og se om det ikke gi´r pote! Det er selvfølgelig helt utænkeligt, at de kan lave den samme fejl 2 gange! Lotte
Mmmelissa555 Besvaret January 20, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 20, 2007 okay, ja det kan jo väre. Men hvad göre de så hvis man er slettet fra systemet?
BS Besvaret January 20, 2007 Rapporter Besvaret January 20, 2007 okay, ja det kan jo väre. Men hvad göre de så hvis man er slettet fra systemet? Når du får konstateret det så siger du bare "Glem alt efter hej, farvel" :D Så må lykken være gjort :D
Mmmelissa555 Besvaret January 20, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 20, 2007 Når du får konstateret det så siger du bare "Glem alt efter hej, farvel" :D Så må lykken være gjort :D Norge ja, det ku man jo også, god ide ;)
LotteB Besvaret January 20, 2007 Rapporter Besvaret January 20, 2007 okay, ja det kan jo väre. Men hvad göre de så hvis man er slettet fra systemet? Bag dit cpr.nr. er der jo en historik og de skal nok finde dig igen, men hvis du vitterlig er slettet af systemet kan der gå lang tid før de opdager det. Så for din egen skyld, tag fat i Skat Udland og efterlys din slutopgørelse. Min teori går på, at da jeg flyttede i okt.2005, var Skat midt i en større omlægning og der er helt sikkert gået koks i et par sager eller 10:scared: Fik afluttet min "sag" i november 2006 med en undskyldning om, at "de havde begået en beklagelig fejltagelse". Det er ikke hver dag man får en undskyldning fra selveste Skat. Det er lige til glas og ramme:laugh: Lotte
Mmmelissa555 Besvaret January 20, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 20, 2007 okay så er det nok bedst jeg kontakter dem. Tack for hjälpen :)
Mmmelissa555 Besvaret June 11, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret June 11, 2007 Zzzzz.... Er der andre der heller ikk har fået sin selvangivelse fra 2005? Jeg ringede til told o skat i maj måned. De sagde at de ville skrive den ud i april måned og sende den, men har stadig ikk fået den, Zzzzzzzzzzz...
Gio Besvaret June 11, 2007 Rapporter Besvaret June 11, 2007 Er der andre der heller ikk har fået sin selvangivelse fra 2005? Jeg ringede til told o skat i maj måned. De sagde at de ville skrive den ud i april måned og sende den, men har stadig ikk fået den, Zzzzzzzzzzz...Tidsmaskinen! <fanfare> Hvad sagde de da du ringede til dem i 2006? Eller, jeg mener...*hmm* Spøg til side....jeg har ikke engang fået min fra 2008 endnu :D (Afleverede dog min 2006´er for 14 dage siden - men har intet hørt/set/følt endnu) -- Tardis
darksaint Besvaret June 11, 2007 Rapporter Besvaret June 11, 2007 har ventet på min kærestes de sidste 2 måneder - men det er jo den sædvanlige service man kan forvente fra skat øresund først gider de ikke udfylde de facts de selv har så sender de den blanke satan ud så skynder man sig (meget naivt) at retunere den for at finde ud af at den alligevel først er regnet dagen før deadline *host host* nå men solen skinder det er da altid noget :-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu