mrode Skrevet January 22, 2007 Rapporter Skrevet January 22, 2007 Hejsa Jeg har været uden kontakt med omverdenen her i weekenden er er helt paf over, at dieselprisen her til morgen var DYRERE end 95-oktan.. hvad sker der siden det sker? Tror aldrig jeg har set det før.
credde Besvaret January 22, 2007 Rapporter Besvaret January 22, 2007 Hvis det er priserne i Danmark, så må du have ramt en eller flere tankstationer, hvor der har været benzinkrig på benzin og ikke på diesel. Det er ikke noget, jeg ellers har oplevet.
Toft Besvaret January 22, 2007 Rapporter Besvaret January 22, 2007 I DK eller SE? Hvis det er i SE, så er det ikke "unormalt" i den forstand, altså det har forekommet flere gange før at diesel er omkring samme pris/dyrere end oktan 95 :)
mrode Besvaret January 22, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 22, 2007 Det var her i Danmark. Har udsigt til Statoiltanken her ved sydhavn station og den er nu ændret tilbage til "normale" forhold :)
bagheera Besvaret January 22, 2007 Rapporter Besvaret January 22, 2007 Fed udsigt du har Sidder her i Ballerup og kigger ud på sneklædte marker
mrode Besvaret January 22, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 22, 2007 Fed udsigt du har Sidder her i Ballerup og kigger ud på sneklædte marker yeps.. sådan er det i sydhavnen :) Jeg kan dog godt se vandet, hvis jeg stiller mig helt hen til vinduet.. Endnu vigtigere er dog udsigten til Københavns Socialpædagogseminarium :p
Guest Supermule Besvaret January 22, 2007 Rapporter Besvaret January 22, 2007 Jeg tankede til 7,37dkk på Metax på Amager Landevej hertil morgen.....:)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu