Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Well efter sigende er sneen IKKE kommet bag på DSB -> det er vist første gang nogensinde. Må egentlig sige, at folk var gode til at holde afstand og køre pænt i dag ihvertfald på M3 og over broen.

Besvaret

Jeg kan så byde ind med at min veninde skulle køre fra Bagsværd til Slagelse i går - hun kørte ca kl. 15 og var hjemme ved 19:30-tiden...:scared: Det er godt nok det vildeste!!! Hun kunne ikke komme nogen vegne overhovedet pga. det kæmpe uheld.:sick:

Besvaret
Jeg kan så byde ind med at min veninde skulle køre fra Bagsværd til Slagelse i går - hun kørte ca kl. 15 og var hjemme ved 19:30-tiden...:scared: Det er godt nok det vildeste!!! Hun kunne ikke komme nogen vegne overhovedet pga. det kæmpe uheld.:sick:
Har også en kollega som lige har været inde og fortælle, at hun brugte 3 timer på at komme fra Sydhavnen i København til Solrød Strand..
Besvaret

Jeg skulle også syd på i går og kørte heldigvis tidligt - 13:30. Tog mig ca. 1 time fra Strøget til Køge. Valgte dog at køre fra ved Solrød N og tage køgevejen, da jeg først blev overhalet af en ambulance, dernæst tre politibiler og en ambulance, og til sidst en politibil og ambulance. Så gik udfra det var rimelig alvorligt!

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...