Jump to content

2 fordele Sverige har foruden billige biler/bopäle.

Recommended Posts

Skrevet

Heizon alle 'netvenner', 'tilflyttere' og hvem nu som gemmer sig bag pc skärmen. Sverige har 2 ting Danmark langt fra kan prale af: - Kvaliteten af kvinder - Naturen Enig/ Uenig ?! Mvh Gumbe

Besvaret

Jeg ville nævne Ingen lukkelov Ingen planlov. Så selv søndag aften kan man tage sin bil og køre hen og handle ind i et kæmpe supermarked/varehus, der er mindst ligeså stort som et BILKA i Danmark. Den slags er jo helligbrøde for den danske venstrefløj:eek:

Besvaret
Jeg ville nævne Ingen lukkelov Ingen planlov. Så selv søndag aften kan man tage sin bil og køre hen og handle ind i et kæmpe supermarked/varehus, der er mindst ligeså stort som et BILKA i Danmark. Den slags er jo helligbrøde for den danske venstrefløj:eek:
Tror der er ligeså mange på højrefløjen der ikke vil røre den lukkelov. Den lov er så forankret i det danske kristne samfund...
Besvaret
Jeg ville nævne Ingen lukkelov Ingen planlov. Så selv søndag aften kan man tage sin bil og køre hen og handle ind i et kæmpe supermarked/varehus, der er mindst ligeså stort som et BILKA i Danmark.
ENIG! Jeg ÆÆÆLLSKER at jeg kan købe ind når JEG vil - næsten! Det er fedt at købe ind når alle andre ikke køber ind... :laugh:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...