Jump to content

Recommended Posts

• Svar 114
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

Ah.. Jeg havde ikk lige set det.. heheh.. Mmm.. Fordi det var - tja - det var egentlig bare fordi det var det jeg fik sidst.. :) Så ikke nogen bestemt årsag... Udover at jeg heller ikke var forbi hans webside - jeg ringede bare og bestilte... Hm-tja.. Det er nu ellers fint træ jeg har fået :) Det var 500 i levering så vidt jeg husker - så cirka 460 kr/kbm koster det nok.

Besvaret
Ah.. Jeg havde ikk lige set det.. heheh.. Mmm.. Fordi det var - tja - det var egentlig bare fordi det var det jeg fik sidst.. :) Så ikke nogen bestemt årsag... Udover at jeg heller ikke var forbi hans webside - jeg ringede bare og bestilte... Hm-tja.. Det er nu ellers fint træ jeg har fået :) Det var 500 i levering så vidt jeg husker - så cirka 460 kr/kbm koster det nok.
Takker :)
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 2 years later...
Besvaret
Gammel tråd - men læste andetsteds at Jensens Ved er under konkurs-behandling. Nogle der kan be- eller afkræfte dette?
Svarer lige mig selv :o Jeps - Hr. Jensen er brændt(!) ud: ANMÄRKNING Konkurs inledd 2013-05-30 Likvidation beslutad 2013-05-07 Status: Registrerad hos Bolagsverket Registreringsdatum: 2007-09-25 F-Skatt status: Avregistrerad för F-skatt Anledning till avregistrering: Konkurs Startdatum för F-Skatt: 2008-06-26 Slutdatum för F-Skatt: 2013-05-31 Momsgrupp: Redovisar moms <= 40 miljoner Momsstatus: Avregistrerad i Momsregistret Startdatum för moms: 2008-06-26 Slutdatum för moms: 2013-06-01 http://www.allabolag.se/5567388375/Jensens_Vedproduktion_AB
Besvaret
Hvis du finder en ny god leverandør' date=' så sig endelig til...[/quote']Jeg gik over til briketter sidste vinter. Nemmere at håndtere, og brænder bedre/renere. Køber 20-30 pakker ad gangen (Silvan, Bauhaus o.l.) når de er på tilbud.
Besvaret

Hej! Sidste år og i år har vi bestilt hos Lunda Ved, det har næsten været til "Jensen" priser, og det har været meget mere tørt ved modtagelsen. Tror Jensen mistede pusten i sommeren sidste år p g a en arbejds relateret skade i et håndled - og han vlagte så ikke at svare i telefon 3-4 måneder, så er der vel mange kunder som er forsvundet.... TNI

Besvaret

I en Facebook-gruppe siger en kunde hos Jensen, at hun bestilte så sent som i August i år (to måneder efter konkursen) - og Jensen tog gladeligt imod bestilling og penge. Hun har hverken set brænde eller penge retur. Hmm..

Besvaret

Jeg fandt en ny lokal leverandør. Fredrik fra Småland, som bor i Skurup kommune og kørte gratis ud inden for kommunegrænsen. Resten må man selv forhandle sig til :) Han sælger kun meget fint og tørt birkebrænde fra småland. Sælges i sække, palle med sæk, eller stablet 1 kubik på palle. Hassle Bösarp VED +46 0762331036 (helst aften og weekend)

Besvaret
I en Facebook-gruppe siger en kunde hos Jensen, at hun bestilte så sent som i August i år (to måneder efter konkursen) - og Jensen tog gladeligt imod bestilling og penge. Hun har hverken set brænde eller penge retur. Hmm..
Hmmm.. Skidt hvis det passer :-/ Jeg har altid betalt ham kontant ved modtagelsen - betaling af den slags før levering kan i min verden ikke rigtig komme på tale...
Besvaret
Jeg gik over til briketter sidste vinter. Nemmere at håndtere, og brænder bedre/renere. Køber 20-30 pakker ad gangen (Silvan, Bauhaus o.l.) når de er på tilbud.
Det er nok rigtigt... Men vi fyrer mere eller mindre udelukkende for hyggens skyld i brændeovnen her - og så syntes jeg nu bare det er mere hyggeligt med rigtige brændeknuder.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...