nielsen.se Skrevet January 25, 2007 Rapporter Skrevet January 25, 2007 Tandremmen skulle skiftes på bilen. Det er en A4 Cab. 2.5 TDI. Skurup gav mig et tilbud på ca. 13K SEK. Jeg googlede audi+flensborg. Et stort nyt VAG center ligger der i Flensborg (http://www.audi-flensburg.de). Jeg ringede derned og det viser sig at der er en Torsten der taler dansk. Jeg får et tilbud af ham på eur 650. Booker tid til fredag den. 19.1.07. Jeg fik dem også til at lave et lille service og skifte bremser hele vejen rundt. 8 timer senere er bilen færdig. Værkstedet er stort dernede, de kan vel 20 biler inde ad gangen. De taler tysk, dansk og engelsk. Prisen blev samlet eur. 1300. Ca Dkr. 10000,- Det tager 3-3.5 timer at køre derned (googlemaps.) Storebæltsbroen koster Dkr. 410 retur.
bananas Besvaret January 25, 2007 Rapporter Besvaret January 25, 2007 Det lyder jo meget smart hvis man har noget tid til overs. Men vil det sige, at du tog en Marathondag, hvor du kørte derned før fanden havde fået sko på, ventede 8 timer på at den var til service, og derefter kørte tilbage igen på samme dag. Alt i alt mindst 15 timer?
nielsen.se Besvaret January 25, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 25, 2007 Det lyder jo meget smart hvis man har noget tid til overs. Men vil det sige, at du tog en Marathondag, hvor du kørte derned før fanden havde fået sko på, ventede 8 timer på at den var til service, og derefter kørte tilbage igen på samme dag. Alt i alt mindst 15 timer? Kørte hjemmefra kl. 0515. Var hjemme igen kl 2300. havde en ven med, shoppede også i grænsebutikkerne. Besparelsen er vel Dkr. 5000,-
credde Besvaret January 26, 2007 Rapporter Besvaret January 26, 2007 Der er en del inde på www.vagcars.dk som har gjort det samme med samme gode resultat som dig. Netop navnet Torsten kommer også frem som ham, man skal snakke med.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu