Jump to content

Er dette en hobby, eller er det tvangstanker?

Recommended Posts

Guest ThomasO
Skrevet

Indholdet slettet da jeg gerne vil have slettet min profil af admin. Har anmodet om dette ASAP-

Besvaret

Det beviser det vi (kvinder) allerede ved; at inde i enhver voksen mands krop bor der en lille dreng der samler på røde, gule, blå eller mærker eller nummererede biler. Eller jager småkager henad gulvet :p

Besvaret
og jeg er så lige dumpet svensk prøven får jeg kan ikke finde ud af hvad han gør med de nummerplader?
Han tæller numre...og det skal være kronologisk fra 000 og op til 999 :rolleyes:
Besvaret
Dvs. Han ser en nummerplade med et 1 tal. Tjek. En ny plade med et 2 tal. Tjek osv osv osv osv? Forhåbentligt tager jeg fejl :scared:
001...tjek...009...*øv*...004..*øv*...659...*øv*...002...*JAAAAA - tjek*...004...*satans...tæt på*... Nej - der er skam mange ting man kan kalde "hobby" :scared: :D
Besvaret
001...tjek...009...*øv*...004..*øv*...659...*øv*...002...*JAAAAA - tjek*...004...*satans...tæt på*... Nej - der er skam mange ting man kan kalde "hobby" :scared: :D
For real? Burde folk som ham ikke kun komme på ledsaget udgang?:eek:
Besvaret
For real? Burde folk som ham ikke kun komme på ledsaget udgang?:eek:
Han gør jo ikke nogen fortræd, når han bare tuller rundt og tæller. Ikke som de dér andre aber der kaster med brosten, når de er udenfor piratfortet.
Besvaret
Han gør jo ikke nogen fortræd' date=' når han bare tuller rundt og tæller. Ikke som de dér andre aber der kaster med brosten, når de er udenfor piratfortet.[/quote'] Enig. Han gør ingen fortræd men det virker sygeligt. Men hvorfor ik? :D
Besvaret
Dvs. Han ser en nummerplade med et 1 tal. Tjek. En ny plade med et 2 tal. Tjek osv? Forhåbentligt tager jeg fejl :scared:
For faen drenge! I kan virkelig få en kedelig søndag med tømmermænd til at lysne op...!

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...