Markowitch Skrevet January 27, 2007 Rapporter Skrevet January 27, 2007 Nu må alle bistandsklienter se deres værste frygt i øjnene :D. Bahnsen har droppet sin komiske sitekick Harry og kastet sig ud i en hellig mission: Hvordan vi slipper af med de andre!! http://www.hvordanvislipperafmeddeandre.dk/
credde Besvaret January 27, 2007 Rapporter Besvaret January 27, 2007 Den ser godt nok morsom ud :th2:
Carsten Olsen Besvaret January 27, 2007 Rapporter Besvaret January 27, 2007 Damn, endte med en trækprocen på 5.
Lynge Besvaret January 27, 2007 Rapporter Besvaret January 27, 2007 Damn' date=' endte med en trækprocen på 5.[/color'] Du må sku da spille noget CS damn, 5 % det er sku meget godt gået. Jeg landede på 18 %, men det kunne jeg satme også godt leve med:D
Carsten Olsen Besvaret January 27, 2007 Rapporter Besvaret January 27, 2007 Du må sku da spille noget CS damn' date=' 5 % det er sku meget godt gået. Jeg landede på 18 %, men det kunne jeg satme også godt leve med:D[/quote'] Yes jeg gamer CS mm, men det var også efter flere forsøg. Men som glistrup sagde i fordms tid: Den skal ned på 0.
Carsten Olsen Besvaret January 27, 2007 Rapporter Besvaret January 27, 2007 Nå, jeg må have været skide heldig, nu har jeg prøvet 30 gange mere og nu kan jeg ikke få den ned under 17.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu