Thomas Skrevet January 29, 2007 Rapporter Skrevet January 29, 2007 Er der nogen der kender til et audi værksted hvor man kan få lånebil? Istedet for at man skal leje den af dem!
nielsen.se Besvaret January 29, 2007 Rapporter Besvaret January 29, 2007 Er der nogen der kender til et audi værksted hvor man kan få lånebil? Istedet for at man skal leje den af dem! Audi Flensborg
Rene Larsen Besvaret January 29, 2007 Rapporter Besvaret January 29, 2007 Audi Flensborg Lige mine ord :th2: Audi Malmö har vist også denne ordning - hvis man bestiller tid et par uger før værksteds besøget - men på den anden side hvem vil have sin bil 'behandlet' hos det værste værksted i miles omkreds.
Thomas Besvaret January 29, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 29, 2007 Syntes bare der er ldt for langt til flensborg, og da det er noget der skal ordnes gennem forsikringen går det nok ikke at sende den til tyskland:)
spiff Besvaret January 30, 2007 Rapporter Besvaret January 30, 2007 Motorcenter Skurup har lånebiler. Betalte 2 kr./km. for en Passat kombi sidst jeg var der.
Lynge Besvaret January 30, 2007 Rapporter Besvaret January 30, 2007 Motorcenter Skurup har lånebiler. Betalte 2 kr./km. for en Passat kombi sidst jeg var der. Ja Spiff det gjorde jeg også da jeg var dernede:thumbup:
Thomas Besvaret January 30, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 30, 2007 Motorcenter Skurup har lånebiler. Betalte 2 kr./km. for en Passat kombi sidst jeg var der. Sjovt for det sagde de til mig de ikke har! Må lige snakke med dem igen!
Homer Besvaret January 30, 2007 Rapporter Besvaret January 30, 2007 Motorcenter Skurup har lånebiler. Betalte 2 kr./km. for en Passat kombi sidst jeg var der. Hvis du betaler for den er det vel næppe at betegne som en lånebil?
Lynge Besvaret January 30, 2007 Rapporter Besvaret January 30, 2007 Hvis du betaler for den er det vel næppe at betegne som en lånebil? Jo man låner den mod en beskeden betaling:th2:
Danielsito Besvaret January 30, 2007 Rapporter Besvaret January 30, 2007 Hvis du betaler for den er det vel næppe at betegne som en lånebil? Man betaler heller ikke for lån af bilen. Det er først når man vælger at bruge den, der skal punges ud!
Peter H. Besvaret January 31, 2007 Rapporter Besvaret January 31, 2007 Er der nogen der kender til et audi værksted hvor man kan få lånebil? Istedet for at man skal leje den af dem! De har lånebil...og hvis de ikke har en pt låner du bare en af mig :):)
Thomas Besvaret January 31, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 31, 2007 De har lånebil...og hvis de ikke har en pt låner du bare en af mig :):) hehe og til hvilken pris? Det drejer sig om ca. 2 uger!
Peter H. Besvaret January 31, 2007 Rapporter Besvaret January 31, 2007 hehe og til hvilken pris? Det drejer sig om ca. 2 uger! Nu troede jeg at det var når din bil var på värksted :):)
Thomas Besvaret February 1, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 1, 2007 Nu troede jeg at det var når din bil var på värksted :):) Det er det også, det tager 2 uger pga. den skal males:)
Danielsito Besvaret February 1, 2007 Rapporter Besvaret February 1, 2007 Det er det også' date=' det tager 2 uger pga. den skal males:)[/quote'] 2 uger!? Så må de da lære at planlægge bedre... Det tager i hvert fald ikke to uger at lakere en HEL bil, inkl. afdækning osv. Men hvis du får en gratis (eller billig og sjov) bil til rådighed, kan du nok godt klare dig i to uger. :)
Thomas Besvaret February 1, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 1, 2007 2 uger!? Så må de da lære at planlægge bedre... Det tager i hvert fald ikke to uger at lakere en HEL bil, inkl. afdækning osv. Men hvis du får en gratis (eller billig og sjov) bil til rådighed, kan du nok godt klare dig i to uger. :) Ja de siger det er fordi den skal ud i byen og males, desuden er det ikke hele bilen men en dør og en skærm:( De har lejebiler som lynge skriver... 2 kroner km. + 65sek. om dagen i forsikring. Og det bliver alligevel en slat, når man kører hver dag til amager!
Peter H. Besvaret February 1, 2007 Rapporter Besvaret February 1, 2007 Ja de siger det er fordi den skal ud i byen og males, desuden er det ikke hele bilen men en dør og en skærm:( De har lejebiler som lynge skriver... 2 kroner km. + 65sek. om dagen i forsikring. Og det bliver alligevel en slat, når man kører hver dag til amager! Det kan vi lave på 2 dage :):)
Thomas Besvaret February 2, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 2, 2007 Det kan vi lave på 2 dage :):) Har sendt dig en mail:)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu