MissCath Skrevet February 2, 2007 Rapporter Skrevet February 2, 2007 Vi mangler desperat en elektriker, siden vi for 2 måneder siden blev brændt af! Vi kan ikke komme videre med vores husprojekt, førend vi får ordnet lidt forskellige ting sådan rent el-mæssigt. Er du, kender du en, har du en i familien, kan du true en? Så smid mig straks en PM.
larscph Besvaret February 3, 2007 Rapporter Besvaret February 3, 2007 Er det ikke bare at slå op i telefonbogen? Husk - I bør finde en der har arbejder for et firma med svensk autorisation. Og HUSK at gemme kvitteringen for den slags arbejde, da det jo kan trækkes fra i ejendomsavancebeskatningen hvis i en dag skal sælge.
Fagerborn Besvaret February 3, 2007 Rapporter Besvaret February 3, 2007 Ja, det er ikke fordi jeg vil blande mig ind i noget, men det skader da ikke at spørge her. Elektrikere er faktiskt noget af det sværeste at få fat i. Et tips jeg kan anbefale er at prøve på at finde så lokal en elektriker som muligt. Hvis du går ind på www.eniro.se Gula Sidorna og taster elektriker ind som sökord og dit postnummer, f.eks. 11412, eller hvad det måtte være, så får du en elektriker der næsten ikke kan sige nej til at tage jobbet. Hvis der ikke er nogen på dit postnummer kan du jo prøve i dit område eller din by.
Guest Mogens Besvaret February 3, 2007 Rapporter Besvaret February 3, 2007 Er det ikke bare at slå op i telefonbogen? Jow, det må man gøre. Jeg mailede lidt med en elektriker herinde fra, men han vendte aldrig afgørende tilbage. Jeg kan anbefale dem her - www.elpagarna.se
larscph Besvaret February 3, 2007 Rapporter Besvaret February 3, 2007 Ja' date=' det er ikke fordi jeg vil blande mig ind i noget, men det skader da ikke at spørge her.[/quote'] Næh-nej... Det skader ikke - men jeg tror bare ikke det giver særlig meget elektriker. Men det kan da være jeg tager fejl ;) Men tit er det lettest af få en - specielt hvis det er til et mindre arbejde - hvis man finder en der bor lokalt. Det findes lettest på Eniro eller tilsvarende, som du netop skriver.
-TCOB- Besvaret February 3, 2007 Rapporter Besvaret February 3, 2007 Nu ved jeg ikke lige hvor det er du har brug for en. MEN prøv Nif her inde ved han kan det der
Nif Besvaret February 4, 2007 Rapporter Besvaret February 4, 2007 Nu ved jeg ikke lige hvor det er du har brug for en. MEN prøv Nif her inde ved han kan det der Jow, det må man gøre. Jeg mailede lidt med en elektriker herinde fra, men han vendte aldrig afgørende tilbage. Jeg kan anbefale dem her - www.elpagarna.se Sorry jeg aldrig vendte tilbage. Da du spurgte efter det, var det tekniske mellem DK og S ikke gået i orden. Men nu skulle alt være på plads og er pt. igang med et nybyg LB-hus, og skal igang med 6 andre huse i løbet af et halvt år. Jeg beklager meget jeg ikke skrev tilbage Mogens. Det er længe siden og lige gået i orden, og havde glemt ALT om dit projekt :o
Guest Mogens Besvaret February 4, 2007 Rapporter Besvaret February 4, 2007 Sorry jeg aldrig vendte tilbage. Da du spurgte efter det, var det tekniske mellem DK og S ikke gået i orden. Men nu skulle alt være på plads og er pt. igang med et nybyg LB-hus, og skal igang med 6 andre huse i løbet af et halvt år. Jeg beklager meget jeg ikke skrev tilbage Mogens. Det er længe siden og lige gået i orden, og havde glemt ALT om dit projekt :o Tak fordi du nævner det herinde - så er det jo på plads :th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu