Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej Alle sammen Jeg kan læse her inde at der vist er nogle stykker i Malmø der kan finde ud af at lave noget kom sammen. MEN hvad med Helsingborg ?? Kunne det tænkes at der er ngole her oppe der vil være med på at lave en tur i byen ??

Besvaret
Hej Alle sammen Jeg kan læse her inde at der vist er nogle stykker i Malmø der kan finde ud af at lave noget kom sammen. MEN hvad med Helsingborg ?? Kunne det tænkes at der er ngole her oppe der vil være med på at lave en tur i byen ??
Helsingborg er det rene voldsorgie i weekenden.
Besvaret

Okay, hvor går du i byen henne i Helsingborg? Nu har jeg boet her i snart 4 år, og har aldrig set noget "voldsorgie" Jeg føler mig mere tryg ved at gå i byen i Helsingborg, end i min "gamle" by Helsingør, og jeg ved at mange af de der før gik i byen i Helsingør tager nu til Helsingborg. -TCOB- jeg er da frisk på en bytur i Helsingborg, Gio du er da også velkommen :th2: Og Steen klart du også er på gæstelisten :laugh: Mvh Brian, Kullagatan 252 20 Helsingborg :fight:

Besvaret

Hippy81 : det kunne j ovære voi skulle gøre noget ved det. at holde en lille tur i byen :rolleye: Nu kommer jeg selv fra aalborg :fight: så der er ikke så meget der kan overraste mig, og jo Helsingør har også sine problemer, som alle andre byer. Men hvis der er flere der er med på ideen så sig til. Men ellers brian så er jeg klar :cool:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...