-TCOB- Skrevet February 3, 2007 Rapporter Skrevet February 3, 2007 Hej Alle sammen Jeg kan læse her inde at der vist er nogle stykker i Malmø der kan finde ud af at lave noget kom sammen. MEN hvad med Helsingborg ?? Kunne det tænkes at der er ngole her oppe der vil være med på at lave en tur i byen ??
Admin Besvaret February 3, 2007 Rapporter Besvaret February 3, 2007 Hej Alle sammen Jeg kan læse her inde at der vist er nogle stykker i Malmø der kan finde ud af at lave noget kom sammen. MEN hvad med Helsingborg ?? Kunne det tænkes at der er ngole her oppe der vil være med på at lave en tur i byen ?? Helsingborg er det rene voldsorgie i weekenden.
Gio Besvaret February 3, 2007 Rapporter Besvaret February 3, 2007 Helsingborg er det rene voldsorgie i weekenden.Så er DÉN fest lukket...*loooool* Steen for pokker - du forstår sgu´ da også at skære tingene over én kam
Hippy81 Besvaret February 3, 2007 Rapporter Besvaret February 3, 2007 Okay, hvor går du i byen henne i Helsingborg? Nu har jeg boet her i snart 4 år, og har aldrig set noget "voldsorgie" Jeg føler mig mere tryg ved at gå i byen i Helsingborg, end i min "gamle" by Helsingør, og jeg ved at mange af de der før gik i byen i Helsingør tager nu til Helsingborg. -TCOB- jeg er da frisk på en bytur i Helsingborg, Gio du er da også velkommen :th2: Og Steen klart du også er på gæstelisten Mvh Brian, Kullagatan 252 20 Helsingborg
Admin Besvaret February 4, 2007 Rapporter Besvaret February 4, 2007 Så er DÉN fest lukket...*loooool* Steen for pokker - du forstår sgu´ da også at skære tingene over én kam http://www.aftonbladet.se/vss/helsingborg/story/0,2789,991290,00.html
Hippy81 Besvaret February 4, 2007 Rapporter Besvaret February 4, 2007 Ok, så derfor skulle man ikke gå i byen i Helsingborg.... Nå, men jeg gør det alligevel ;) God søndag. /Brian
-TCOB- Besvaret February 4, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 4, 2007 Hippy81 : det kunne j ovære voi skulle gøre noget ved det. at holde en lille tur i byen Nu kommer jeg selv fra aalborg så der er ikke så meget der kan overraste mig, og jo Helsingør har også sine problemer, som alle andre byer. Men hvis der er flere der er med på ideen så sig til. Men ellers brian så er jeg klar
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu