Guest Supermule Skrevet February 5, 2007 Rapporter Skrevet February 5, 2007 Synes fandme man hopper afsted.....Som om den er sunket............ Eller er det bare mig?????
irode Besvaret February 5, 2007 Rapporter Besvaret February 5, 2007 Synes fandme man hopper afsted.....Som om den er sunket............ Eller er det bare mig????? .... vidste du ikke at sikkerhedseftersynet inkluderede etablering af fartbump? :lol:
Kasper Besvaret February 5, 2007 Rapporter Besvaret February 5, 2007 Synes fandme man hopper afsted.....Som om den er sunket............ Eller er det bare mig????? Prøv at afmontere dine sænkningsfjedre fra t-hansen
Kim H Besvaret February 5, 2007 Rapporter Besvaret February 5, 2007 Synes fandme man hopper afsted.....Som om den er sunket............ Eller er det bare mig????? Det er alle de småbiler, som du kører hen over ;)
Guest Supermule Besvaret February 5, 2007 Rapporter Besvaret February 5, 2007 .......................... Det er alle de småbiler' date=' som du kører hen over ;)[/quote']
Tomcat Besvaret February 5, 2007 Rapporter Besvaret February 5, 2007 Kører selv i en sænket sportsvogn og den glider smooth afsted, ingen problemer her. Tag lige en tjekker på dit lokale værksted.
Lars C Besvaret February 5, 2007 Rapporter Besvaret February 5, 2007 Eller måske du har forvildet dig ind i indersporet - det kan være lidt mere ujævt :th2:
credde Besvaret February 5, 2007 Rapporter Besvaret February 5, 2007 Brian, jeg tror det er alderen der trykker Du skal ikke sidde og hoste så meget, når du kører bil
bluee Besvaret February 5, 2007 Rapporter Besvaret February 5, 2007 Synes fandme man hopper afsted.....Som om den er sunket............ Eller er det bare mig????? Er det ikke fordi den ikke er beregnet til dine 180 km/t ?
MissCath Besvaret February 5, 2007 Rapporter Besvaret February 5, 2007 Synes fandme man hopper afsted.....Som om den er sunket............ Eller er det bare mig????? Er du ked af at du spurgte?
Guest Supermule Besvaret February 5, 2007 Rapporter Besvaret February 5, 2007 Kører aldrig 180...........................Er det ikke fordi den ikke er beregnet til dine 180 km/t ?
Lynge Besvaret February 5, 2007 Rapporter Besvaret February 5, 2007 Kører aldrig 180........................... Nej men det er næsten det samme med 170:lol:
Bjarne233 Besvaret February 5, 2007 Rapporter Besvaret February 5, 2007 Iøvrigt er indersporet i retning mod S det sidste lange stykke meget bumlet...dette mærkes specielt på Firebladen der jo er en kende "stram". (og det er selvfølgelig fordi jeg fik en flue i den gale hals at jeg kom til at køre ind i indersporet ) Ellers en festlig tråd.....keep it up :th2:
Guest Supermule Besvaret February 5, 2007 Rapporter Besvaret February 5, 2007 Hmmm....... Så er det altså ikke bare mig.......:th2: Iøvrigt er indersporet i retning mod S det sidste lange stykke meget bumlet...dette mærkes specielt på Firebladen der jo er en kende "stram". (og det er selvfølgelig fordi jeg fik en flue i den gale hals at jeg kom til at køre ind i indersporet ) Ellers en festlig tråd.....keep it up :th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu