Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

I forbindelse med Schacke's mystiske meldinger fra Broen fandt jeg den nye aftale frem, som jeg skrev under på for få dage siden. Aftalen har som overskrift (jeg citerer) : ØRESUNDPENDLEREN Privat - Automatisk debitering. Så nej - der ser ikke ud til at der er tale om den gamle. Her faldt jeg over følgende punkt i aftalen (jeg citerer) 5.4 Betaling for samlige passager med anvendelse af BroBizz sker månedligt bagud mod faktura. Betalingsvilkår er løbende måned + 30 dage Jamen hov - de afregner jo nu efter hver passage, hvilket er i direkte strid med aftalen. Har I andre også det samme stående i Jeres aftaler?

Besvaret

Vores pkt 5.4 står: Via ØresundsPendleren-aftalen gives Øresundsbro Konsortiet ret til indhente betaling for depositum, årsafgift og passage ved, at beløbene automatisk trækkes fra det angivne kort...... Og det samme indhold på den svenske version jeg fik i december på vores anden aftale Så det ser ud til at de også har rod i brev-versionerne :sick:

Besvaret

Så har de jo faktisk ikke ret til at trække dig løbene. Nu ved jeg ikke, hvad opsigelsesvilkårene er, men du burde faktisk meddele dem, at i henhold til aftalen, så bedes de sende dig en faktura. Det andet er vel at betegne som økonomisk kriminalitet, at de trækker dig for hver tur.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...