BS Skrevet February 13, 2007 Rapporter Skrevet February 13, 2007 Kom kørende ind ad lyngby vejen og så i 3 spor en sportsvogn jeg ikke kunne genkende. Fronten havde lidt samme grill som den gamle Shelby Cobra. En stor "mund" lidt indsunket. Formern på bilen var coupé. Lidt i stil med Bentley continental, bare lidt mindre. Bagenden. Tja... Navnet som jeg ikke kunne læse stod i midten over nr pladen. Ude i højre side stod der en betegnelse "R" Den var på DK plader. Er der nogen der har en ide om hvilken bil det kan være?
Guest Mogens Besvaret February 13, 2007 Rapporter Besvaret February 13, 2007 Er der nogen der har en ide om hvilken bil det kan være? '07 Jaguar XKR - www.rsportscars.com/eng/cars/jaguar_xkr.asp
mrode Besvaret February 13, 2007 Rapporter Besvaret February 13, 2007 Damn den minder meget om en Aston Martin
BS Besvaret February 13, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 13, 2007 Ja det er sq den! Mikkel jeg var sq tæt på at skrive formen også mindede lidt om AM. For det gør den fandme. Takker Mogens og godt spottet det var den.
Guest Mogens Besvaret February 13, 2007 Rapporter Besvaret February 13, 2007 Takker Mogens og godt spottet det var den. Selv tak - der er een i min garage. Hvilken dejlig udstødningslyd ;) Nuvel - de 2 Porsche 996 turbo'er samme sted lyder også ganske bra
BS Besvaret February 13, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 13, 2007 Selv tak - der er een i min garage. NO WAY!
mrode Besvaret February 13, 2007 Rapporter Besvaret February 13, 2007 Der holder nogen gange en Bentley Flying Spur og en Aston Martin DB9 ved siden af hinanden på mit arbejde.. (på hvide plader! :) )
BS Besvaret February 13, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 13, 2007 Der holder nogen gange en Bentley Flying Spur og en Aston Martin DB9 ved siden af hinanden på mit arbejde.. (på hvide plader! :) ) Der er fandme ingen retfærdighed til:o
Guest Mogens Besvaret February 13, 2007 Rapporter Besvaret February 13, 2007 NO WAY! Jep - sammen med en masse andet guf ;)
Mr. Kubik Besvaret February 13, 2007 Rapporter Besvaret February 13, 2007 '07 Jaguar XKR - www.rsportscars.com/eng/cars/jaguar_xkr.asp Det var ret sejt gættet. Syntes selv at jeg er lidt af en bilnørd, men nu er King himself fundet :th2:
Guest Mogens Besvaret February 14, 2007 Rapporter Besvaret February 14, 2007 Det var ret sejt gættet. Syntes selv at jeg er lidt af en bilnørd, men nu er King himself fundet :th2: LOL, tak skal du have. :)
repeat Besvaret February 14, 2007 Rapporter Besvaret February 14, 2007 Nogen der ved om Top Gear har anmeldt den endnu? Og om de har sammenlignet den med Aston MArtin DB9?
Guest Mogens Besvaret February 14, 2007 Rapporter Besvaret February 14, 2007 Nogen der ved om Top Gear har anmeldt den endnu? Og om de har sammenlignet den med Aston MArtin DB9? Der er eet eller andet her - jeg har ikke set på det (har ikke tid) www.autospies.com/news/Video-TopGear-is-back-Jaguar-XKR-vs-Aston-Martin-V8-Vantage-12116/
MC Manden Besvaret February 14, 2007 Rapporter Besvaret February 14, 2007 Selv tak - der er een i min garage. Hvilken dejlig udstødningslyd ;) Nuvel - de 2 Porsche 996 turbo'er samme sted lyder også ganske bra Der holder en Starlet fra '88 på min p-plads. Nogle gange holder der en Madza 323 af ældre årgang ved siden.... Ingen af dem lyder dog af noget særligt, meeeen
credde Besvaret February 14, 2007 Rapporter Besvaret February 14, 2007 Nogen der ved om Top Gear har anmeldt den endnu? Og om de har sammenlignet den med Aston MArtin DB9? Den var anmeldt i den første udsendelse af dette års Top Gear sæson: http://www.finalgear.com/shows/topgear/9/1/
repeat Besvaret February 14, 2007 Rapporter Besvaret February 14, 2007 OK, det må jeg lige kigge på senere. Pokkers firewall/proxyserver på arbejdet.
Peter H. Besvaret February 14, 2007 Rapporter Besvaret February 14, 2007 Den var anmeldt i den første udsendelse af dette års Top Gear sæson: http://www.finalgear.com/shows/topgear/9/1/ Kan du ikke komme med et bedre link :):)
credde Besvaret February 14, 2007 Rapporter Besvaret February 14, 2007 Kan du ikke komme med et bedre link :):) Prøv at klikke på: Go get a torrent for this episode »
dkrath Besvaret February 15, 2007 Rapporter Besvaret February 15, 2007 Jep - sammen med en masse andet guf ;) Og snart også en Porsche Boxster ;) Og nu synes jeg ikke der skal røbes mere af hensyn til slyngler...
Martin R Besvaret February 17, 2007 Rapporter Besvaret February 17, 2007 Jep - sammen med en masse andet guf ;) Ja der er godt nok en fint udbud af lækre biler på VH - i løbet af nogle timer, hvor jeg blot kiggede ud med mellemrum. 1 stk. M5 2 stk RS4 ny model 1 stk Ferrari 360 1 stk Mercedes SLR McLaren :th2: Næsten bedre end Biler i Bella
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu