Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Kom kørende ind ad lyngby vejen og så i 3 spor en sportsvogn jeg ikke kunne genkende. Fronten havde lidt samme grill som den gamle Shelby Cobra. En stor "mund" lidt indsunket. Formern på bilen var coupé. Lidt i stil med Bentley continental, bare lidt mindre. Bagenden. Tja... Navnet som jeg ikke kunne læse stod i midten over nr pladen. Ude i højre side stod der en betegnelse "R" Den var på DK plader. Er der nogen der har en ide om hvilken bil det kan være?

Besvaret

Ja det er sq den! Mikkel jeg var sq tæt på at skrive formen også mindede lidt om AM. For det gør den fandme. Takker Mogens og godt spottet det var den.

Besvaret
Takker Mogens og godt spottet det var den.
Selv tak - der er een i min garage. Hvilken dejlig udstødningslyd ;) Nuvel - de 2 Porsche 996 turbo'er samme sted lyder også ganske bra :laugh:
Besvaret
Der holder nogen gange en Bentley Flying Spur og en Aston Martin DB9 ved siden af hinanden på mit arbejde.. (på hvide plader! :) )
Der er fandme ingen retfærdighed til:o
Besvaret
Det var ret sejt gættet. Syntes selv at jeg er lidt af en bilnørd, men nu er King himself fundet :th2:
LOL, tak skal du have. :)
Besvaret
Selv tak - der er een i min garage. Hvilken dejlig udstødningslyd ;) Nuvel - de 2 Porsche 996 turbo'er samme sted lyder også ganske bra :laugh:
Der holder en Starlet fra '88 på min p-plads. Nogle gange holder der en Madza 323 af ældre årgang ved siden.... Ingen af dem lyder dog af noget særligt, meeeen :rolleye:
Besvaret
Jep - sammen med en masse andet guf ;)
Ja der er godt nok en fint udbud af lækre biler på VH - i løbet af nogle timer, hvor jeg blot kiggede ud med mellemrum. 1 stk. M5 2 stk RS4 ny model 1 stk Ferrari 360 1 stk Mercedes SLR McLaren :th2: Næsten bedre end Biler i Bella :rolleye:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...