Khil Skrevet February 15, 2007 Rapporter Skrevet February 15, 2007 Hejsa, Lige en hurtig en: Hvad betyder UTDELNINGSADRESS på svensk? Og hvad betyder: ... ett intyg om... (betyder det et invitation om?) Tak på forhånd. Mvh Khil.
Søssan Besvaret February 15, 2007 Rapporter Besvaret February 15, 2007 Uddelingsadresse??! Så'n direkte oversat til dansk (skal lige siges at jeg ikke er 100% sikker);) Det andet spørgsmål melder jeg pas på.
Nils Besvaret February 15, 2007 Rapporter Besvaret February 15, 2007 Og hvad betyder: ... ett intyg om... (betyder det et invitation om?) . Attest, bevis. :)
larscph Besvaret February 15, 2007 Rapporter Besvaret February 15, 2007 Hvad betyder UTDELNINGSADRESS på svensk? Det er din postadresse - det der skal stå på kuverten for at den ender i din postkasse.
Søssan Besvaret February 15, 2007 Rapporter Besvaret February 15, 2007 Det er din postadresse - det der skal stå på kuverten for at den ender i din postkasse. He... Så lærte jeg også lige noget nyt:D
laughingfrog Besvaret February 15, 2007 Rapporter Besvaret February 15, 2007 Og at gi intyg betyder at gi dit samtykke... eller, gi lov.... som regel i forbindelse med om du vil gi nogen lov at sende dig post/email etc med for.eks reklamer....
larscph Besvaret February 15, 2007 Rapporter Besvaret February 15, 2007 He... Så lærte jeg også lige noget nyt:D Sådan kan det let gå en torsdag aften... :p
Khil Besvaret February 16, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 16, 2007 Tak for de mange svar:th2: Mvh. Khil
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu