Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

hej, Jeg har lige fået en bøde en sidegade til istedgade.bøden er udstedt af københavns kommune pga parkering.beløbet er 510 kr. skal jeg betale bøden eller lad som ingenting? nogen der ved hvad man skal gøre? pls help :cool:

Besvaret
Jeg har lige fået en bøde en sidegade til istedgade.bøden er udstedt af københavns kommune pga parkering.beløbet er 510 kr. skal jeg betale bøden eller lad som ingenting? nogen der ved hvad man skal gøre?
Det er en afgift og ikke en bøde. Og ja du skal betale den. Betaler du den ikke får du en regning med posten efter noget tid.
Besvaret

Hvis du bor i Sverige, så er det bare et spørgsmål om tid før bøden dukker op på din adresse. På lige netop det punkt, der kan DK og SE godt finde ud af at arbejde fint sammen.

Besvaret

I øvrigt kan man jo praktisk vente med at betale til regningen dumper ind af brevsprækken. Den første er ikke tillagt gebyr og der er jo en mindre sandsynlighed for at den går tabt hos Parkering Kbh.

Besvaret
Det er ikke alle p-bøder der når over sundet.... :th2:
ok, tak for hjælpen.jeg venter til der kommer noget til min brevkasse..bøden lå på ruden af min bil..jeg venter til der kommer noget fra dem til min postkasse..når man skal klippes i byen er der ingen parkeringsmuligheder..
Besvaret
Jeg har selv lige fået en P-bøde' date=' og tro mig, man [b']kommer til at betale.:thumbdown
Ja jeg har én gang været ude for at de smed den væk. Dengang parkerede jeg ved Grønningen om dagen (arbejder der) og havde sådan et månedskort. Det havde jeg selvfølgelig glemt at få sat en dag, og ja, der sad en hilsen fra dem da jeg skulle hjem. Tænkte at kunne da prøve at klage over den, det kan man i det mindste ikke miste noget ved. Så skriver en klage, refererer til afgiftsnummeret. Efter et par uger ringer Parkering København - "om jeg er sikker på at det er en afgift som de havde pålagt". Og ja det var det helt sikkert. Ja for de kunne nemlig ikke finde den i deres system, om jeg havde mulighed for at fremsende den kvittering de havde sat i min forrude. Øh-nej, den er vist bortkommet siger jeg så... Nå... Men så ville jeg ikke høre yderliger fra i dem i den sag. :cool:
Besvaret

Jeg fik også en afgift for at holde på Istedgade af Parkering københavn. Og den fandt vej til min postkasse på under et ½år. På det tidspunkt ville jeg have sparet nogle penge ved at betale den med det samme. Ved ikke hvad kurs de bruger, men det kostede noget mere da regningen kommer i sek.

Besvaret
I øvrigt kan man jo praktisk vente med at betale til regningen dumper ind af brevsprækken. Den første er ikke tillagt gebyr og der er jo en mindre sandsynlighed for at den går tabt hos Parkering Kbh.
kommer der gebyr på når jeg får regning tilsendt til mit hjem?
Nej.........
Besvaret
hvad siger du nej til
For satan Emre. Næste gang du logger på debatten. Så gør os den tjeneste at tage hovedet på så der bare er et minimum af cirkulation på øverste etage. Læs nu det indlæg jeg skrev nej til. Én gang til. Hvis det ikke er nok så føl dig velkommen til at læse det resten af dagen til du har forstået det. Ret simpelt!

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...