Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Er der nogen der har kørt fra Klagshamn/Bunkeflo til København, og kan du berette lidt om føret?
Ukompliceret - man kører på vanlig vis lige igennem med rimeligt fart...
Besvaret
Er der nogen der har prøvet at køre sydover mod Køge?
Ingen af mine medarbejder fra Køge- eller Roskilde-egnen er dukket op - sidstnævnte har alle meldt "Sneet inde"
Besvaret

Vi bor i Høje-Taastrup / Sengeløse och vi kommer inte ut. Snön har blåst sammen till en halv meter höga drivor som det tar ett par timmar att gräva sig igenom. Det blir inte bättre av att vi bor på privat markvej (= ingen snöröjning).

Besvaret
Her hvor vi bor ER vi bogstavelig talt sneet inde' date=' der ligger 150 cm. sne foran vores hoveddør, så er det godt at vi har masser af mel og gær... :laugh:[/quote']Baby-boom om ni mdr!? ;)
Besvaret

Jeg har for første gang haft fornøjelsen at opleve snesvreige og hvad den kan gøre af besværligheder, tog fra østerport ondsag aften kl 19.34, standede på Malmø C til kl 01.25 hvor toget til Stockholm kom afsted, det standsede heldigvis i Lund hvor jeg måtte vade gennem snedriver til knæene og blæst 3 kilometer. kl 2.45 kunne jeg endelig lægge mig ned i min varme seng, godt træt efter aftenens stradbasser. Sikke en omgang.

Besvaret
Jeg har for første gang haft fornøjelsen at opleve snesvreige og hvad den kan gøre af besværligheder' date=' tog fra østerport ondsag aften kl 19.34, standede på Malmø C til kl 01.25 hvor toget til Stockholm kom afsted, det standsede heldigvis i Lund hvor jeg måtte vade gennem snedriver til knæene og blæst 3 kilometer. kl 2.45 kunne jeg endelig lægge mig ned i min varme seng, godt træt efter aftenens stradbasser. Sikke en omgang.[/color']
Du var heldig; her er en der har taget nattoget mellem Lund og Esløv: http://sydsvenskan.se/malmo/article219791.ece
Besvaret

personlige vejmeldinger Er der nogen der kan bidrage med vejmeldinger fra i dag/aften? Personligt hører jeg gerne omkring vejene omkring Birkerød, men der er sikkert andre der også godt kunne tænke sig nogle meldinger

Besvaret

Vi, Charlotte og jeg, oplevede også snesverige i går! Vi fandt ud af hvad vores naboer mente med at Önnarp er stängd når det sner! Kørte fra Husum ved sekstiden, og havde ingen problemer lige indtil vi skulle køre fra E65, altså ud over et par svenske mega lastvognstog som stod på tværs. Det tog hertil ca. 1½ time. Hele hjemturen tog ialt 5 3/4 time :eek: Og det kun fordi Sten og Patrick fra "vores" lille by kom med en traktor og kæmpede en time for at få os de sidste 500m :th2: Önnarp er et lukket samfund når det sner :scared: Længe leve gode støvler og Biltemas snöskyffler :)

Besvaret

Griner Gio, jeg har taget præcis samme billede ud af vores stuevindue.... "udsigten" er sgu nok den samme....

Besvaret
Griner Gio' date=' jeg har taget præcis samme billede ud af vores stuevindue.... "udsigten" er sgu nok den samme....[/quote']Hæ hæ...ja, der er nok ikke den store forskel ;) :thumbup:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...