Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Fra 82,5 i starten af februar til nu omrking 80,1 - størstedelen af faldet over den seneste uge: http://www.valutakurser.dk/currency/ShowGraph.aspx?ValutaID=233073 En lille lønforhøjelse på rådighedsbeløbet til alle :)
Så blev svenskerne straffet for den overraskende ændring i rentepolitiken. Det kunne pengemarkedet ikke li. Tilgengæld spår mæglerne stigende huspriser - men de har jo også egne interesser der skal passes ;) .
Til gengæld kan jeg så ærge mig over at det ser ud til at jeg fik vekslet pengene fra min DK lejlighed til SEK for et par måneder siden til noget nær all time high
Surt Bananas! Bare man kunne hedge denne irriterende valutarisiko. Nuvel, jeg har jo ikke en formue på en million-milliard, så det er ikke så meget jeg risikerer. Er det iøvrigt en fordel at have sin opsparing i SEK? Jeg kunne forstille mig at et duoflex setup kunne retfærdiggøre det. Eller også en tro på en stigende SEK kurs. :o
Besvaret

markowitch > Du skal have dine penge i det land hvor du forventer dig at bruge dem. Dvs. dem du vil have som brugepenge i Danmark lader du blive der. Medmindre du vil gamble med valutakursen. I 50% af tilfældene vil det slå den forkerte vej. Ingen kan forudsige kursen fra den ene dag til den anden. Tag bare den seneste uges kursforandring. Bananas, du kan da altid trøste dig med at du fik pengene vekslet på den billigste måde, selvom det var en dårlig kurs.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...