Jønsson Skrevet February 23, 2007 Rapporter Skrevet February 23, 2007 Så kommer man vist ikke meget tættere på... http://www.bt.dk/article/20070223/NYHEDER/70223005/0/A
Toft Besvaret February 23, 2007 Rapporter Besvaret February 23, 2007 Øøøh, "Sensationelle video" Altså, de har jo ikke filmet noget fra deres lejlighed, som hundredevis af andre beboere i området sikkert også har gjort. Havde de filmet at det første fly fløj ind og ramte tårnet, så havde den video været noget ud over det sædvanlige. Den video der bringes nu, "efter hele fem år", er da ikke andet end at koge suppe. Latterligt!
Madsen Besvaret February 23, 2007 Rapporter Besvaret February 23, 2007 Øøøh, "Sensationelle video" Altså, de har jo ikke filmet noget fra deres lejlighed, som hundredevis af andre beboere i området sikkert også har gjort. Havde de filmet at det første fly fløj ind og ramte tårnet, så havde den video været noget ud over det sædvanlige. Den video der bringes nu, "efter hele fem år", er da ikke andet end at koge suppe. Latterligt! Enig! Det var faktisk tæt ved at være kedeligt at se... til trods for deres advarsel om MEGET ubehagelige scener... Det eneste der nærmede sig klamt var da damen råber noget med "Body parts!" Derudover synes jeg ikke man ser noget nyt i det klip... ved ikke om det er min computer der er noget galt med, men jeg så ikke det 2. fly flyve ind i bygningen...
jacobe Besvaret February 23, 2007 Rapporter Besvaret February 23, 2007 Der er intet sensationelt eller nyt i selve videoen, nej. Men jeg får sgu stadig en klump i halsen, når jeg ser film eller billeder fra 9/11. Det er underligt at tænke på, at man selv har været oppe på toppen af en så legendarisk bygning, som nu er totalt udslettet efter en terrorhandling. Det værste er næsten, at den engelske (australske?) dame i baggrunden på videoen jo har ganske ret i, at den slags terrorødelæggelser er hverdagskost i Mellemøsten, og at de egentlig er priviligerede i aldrig at have oplevet den slags før.
Guest ThomasO Besvaret February 23, 2007 Rapporter Besvaret February 23, 2007 Skodvideo. Intet nyt under solen. Prøv at læse dette her istedet for. Hvis i vil se 911 relaterede videoer, så kig på dem jeg linker til her. De behandler de faktuelle spørgsmål som det amerikanske folk har krav på at få besvaret. End ikke ofrenes familiers spørgsmål kan man respektere. 911 lugter af alt andet end terrorangreb. Mange har nok hørt om konspirationsteorier, men faktisk er der en ernorm 911 bevægelse der er ved at blive stor og international, trods det prøves ihærdigt at kaldes landsforræderi at modsige den endelige 911 rapport fra FEMA. Selv BBC er begyndt at få ørene i maskinen og svømmer rygsvømning mht tidligere programmer. Personligt har jeg været 100% pro i kampen imod terror, men jeg er ikke helt så sikker mere. De videoer nedenfor har ikke overbevist mig helt, men mindst af alt er at jeg kan ikke fatte de kan ignoreres af hele verden. Problemet er grundlæggende at "den endegyldige 911 rapport fra FEMA" om hvad der skete 11. September er så fyldt med løgne omkring fysiske love, øjevidneberetninger o.s.v. at det lugter langt væk af måske en af historiens værste "cover ups." Umiddelbart vil jeg undgå at blive udråbt som konspirationsteoretikker herinde, så derfor prøver jeg at indgå konklutioner. Der er mange ting jeg ikke kan svare på, men hvis i gør jer selv den tjeneste at snuppe en aften med at kigge flg videoer neden for igennem, så vil en masse spørgsmå rejse sig for jer også. De giver en del beviser om mystiske ting, der er så iøjenfaldende at man nok har tendens til at "ignorere" virkeligheden, fordi det er slemt nok som det er. De er textet på Dansk. Filmlinket: http://www.loosechange.dk/kritikken/kritikstevene.jo.html Kritikken: Steven E. Jones er højt respekteret Professor i fysik. Han gik på pension grundet kontroverser omkring hans tro på WTC sammenstyrtningen. I denne video gennemgår han de officelle forklaringer, og piller den fuldstændigt fra hinanden på en rolig måde. Han rejser iøvrigt rundt og holder foredrag på universiteter. Paintfull Deceptions: Eric Hufschmidt udgav først bogen Painfull Deseptions, der satte spørgsmåltegn ved om ikke de bygninger blev sprængt, og det blev så til denne film. Der er meget detaljeret omkring sprængninger, og de 2 tårne der trodser fysikkens love og falder sammen i frit fald, men med små puff skyer der indikerer eksplosioner. David R. Griffin: Jeg er ikke rigtig med på for meget snak, en forelæsning af en teolog, modtager gerne tilbagemeldinger. Loose Change: Er du i tvivl om du gider se nogle af de her videoer, så se den her først. Den kommer benhårdt fra start med facts, de bliver kastet i hovedet på dig i en lang strøm. Hvordan kan et fly fordampe, hvorfor sagde brandfolk og administrationsfolk at der var eksplosioner i kælderen af WTC, hvorfor fjernede man bombehundende fra WTCs sikkerhedsfolk 14 dage før 911, var WTC faktisk bygget til at modstå et flysammenstød o.m.a. Hvis ikke den her film gør en nysgerrig må man være total ignorant. Se den og døm selv. På denne side http://www.1192001.dk/video%20kritik/911eyewitness.html finder du i video nr 2 en hel time med seismiske rapporter, videogranskning, og analyse af WTCs formodede sprængning. Det er svært at bortforklare. Det er ikke kun myndighederne der har eksperter. De almindelige eksperter rundt omkring er begyndt at råbe op nu, om at det her hænger slet ikke sammen mere. Der er simpelthen noget galt. Se loose change... kommentarer ønskes gerne.
Nils Besvaret February 23, 2007 Rapporter Besvaret February 23, 2007 Ja der er ikke meget nyt i den film. Så kan jeg meget bedre lide den nye hidtil hemmeligholdte JFK-film, hvor man kan se, at præsidenten bliver dræbt af en bjørn. Thomas, kom tilbage, når du har en sammenhængende historie. Det er ikke nok at plukke mærkværdigheder sammen - de skal også give en vis mening. ...men det er jo helt klart, at når man ikke har fundet stumper af et fly ved Pentagon, så må det have været et krydsermissil. Det har man godt nok heller ikke fundet rester af, så det kan faktisk kun have været en kæmpestor pil af is, som er afskudt fra en satellit af Bush Den Ældre og olieindustrien. :)
Guest ThomasO Besvaret February 23, 2007 Rapporter Besvaret February 23, 2007 Nils du hører kun hvad du selv tænker nu. Hvis du så den film.... og læste hvad jeg skrev....??? Jeg har ikke beviser, prøver heller ikke at bevise noget.... men en ting kan vi vel blive enige om, det der er lagt frem som officiel forklaring holder ikke. Jeg skal da overhovedet ikke komme med hverken sammenhængende historier eller beviser for at tilfredstille dit sind. Sig mig hvad regner du med? Du kan bare se det selv, og drage dine egne konklusioner kan du.... :D eller stille dig tilfreds med den sandhed du mener at besidde.... Har fremlagt det således folk kan se det, eller de kan lade være. Du kan da ikke tillade dig at fyre den der JFK, ispilen og bjørnen af på mig..... klap lige elgen hva`?
Nils Besvaret February 24, 2007 Rapporter Besvaret February 24, 2007 Hvis din position blot er ka-det-nu-osse-passe-altsammen?, så er vi helt enige. Det kan ikke passe altsammen. Heller ikke den såkaldt officielle version - altså oplysninger der stammer fra myndigheder. USA er jo et åbent samfund, hvor magten er sat i spænd mellem mange indbyrdes konkurrerende, organer, myndigheder og instanser for slet ikke at tale om en vital og mangfoldig presse plus en hær af crazed loners, og hvor det flyder med "evidence", der tilsammen danner billedet af, hvad der skete. Alene mængden af fakta gør, at en stor del må værre crap. For det meste viden i videnssamfundet er jo crap, MIF-information (måske snart på hongkongkinesisk), bullshit, plantede løgne etc. etc. En måde at undersøge information på er at se, om den passer sammen med anden information. Om den passer ind i en helhed eller eventuelt på egen hånd kan danne et mønster. Mange mennesker i verden bor lykkeligt i huse, der delvist er bygget af lort, og det kan være fint nok især under lidt tørrere klimaforhold. Smag og behag skifter fra egn til egn og fra person til person, og det er så blot min helt personlige holdning, at lort ikke er det allerbedste materiale til et hus og heller ikke til et verdensbillede. :)
Zidane Besvaret March 1, 2007 Rapporter Besvaret March 1, 2007 BBC WTC 7 Reported collapse, Before It Collapsed http://www.youtube.com/watch?v=rlFDd5Yjn3w
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu