Danielsito Skrevet March 1, 2007 Rapporter Skrevet March 1, 2007 Var der mange der havde problemer med at komme gennem betalingsanlægget i morges? Da jeg kom der til, omkring kl. 7.25, var der noget af en trafikprop i de fire brobizz baner til venstre. Inkl. én af dem, der var blevet lukket. Den holdt der flere biler i. Jeg var selv meget positivt overrasket, over at bommen gik op! :D
Guest Supermule Besvaret March 1, 2007 Rapporter Besvaret March 1, 2007 Der er totalt kuk i deres systemer.....Vi fik ændret vores aftale pr 1 feb og den har kørt fint, indtil d 26/2.....Så virkede alle 3 bizz'er lige pludseligt ikke mere. De ved ikke hvad der er galt, så vi kører på passagesedler hver dag. Fuldstændig sort.....
tim_pedersen_ Besvaret March 16, 2007 Rapporter Besvaret March 16, 2007 Så skete det igen. Ja jeg skulle over mod DK her kl. 07.30 til morgen var der lang kø i alle baner. 1 Bane var lukket pga. et mindre uheld og en af lastbil banerne var også lukket. Hvorfor laver øresundsbroen ikke flere af de baner hvor man kan betale med Kort om til brobizz baner så man undgår lignende situationer. Trafikken og dermed problemerne vil jo ikke blive mindre i løbet af de næste år. Mvh Tim
MartinDK Besvaret March 24, 2007 Rapporter Besvaret March 24, 2007 Nedlæg nogle af kortbanerne, eller monter brobizz sender/modtager i dem også... :th2: Hvorfor laver øresundsbroen ikke flere af de baner hvor man kan betale med Kort om til brobizz baner så man undgår lignende situationer. Trafikken og dermed problemerne vil jo ikke blive mindre i løbet af de næste år. Mvh Tim
skallstorp Besvaret March 26, 2007 Rapporter Besvaret March 26, 2007 Lastbils filen Jeg er ikke meget for at give dette gode råd, så er jeg jo ikke alene. Lastbils filen, aldrig kö
Guest Mogens Besvaret March 26, 2007 Rapporter Besvaret March 26, 2007 Jeg er ikke meget for at give dette gode råd, så er jeg jo ikke alene. Lastbils filen, aldrig kö Nej, du er en klovn :) Man høvler normalt lieg igennem dén vej. Mener faktisk at bizz'en virker i alle baner...
credde Besvaret March 27, 2007 Rapporter Besvaret March 27, 2007 Brobizz'en virker ikke i alle baner. Kom en tidlig morgen i yderst søvnig tilstand til at køre i en forkert bane og der virkede bizzen ikke, selvom jeg viftede med den endda helt ud af vinduet Min første tanke var, at hvad havde broen nu lavet af numre... Men så var det jo bare mig :p
Guest Mogens Besvaret March 30, 2007 Rapporter Besvaret March 30, 2007 Brobizz'en virker ikke i alle baner. Kom en tidlig morgen i yderst søvnig tilstand til at køre i en forkert bane og der virkede bizzen ikke, selvom jeg viftede med den endda helt ud af vinduet Imorges kørte en svensk MB SL 55 AMG igennem betalingsbanen (gult skilt) vha BroBizzen...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu