Morten K Skrevet March 1, 2007 Rapporter Skrevet March 1, 2007 Hey, Er der nogen der ved om der er gang i den i Malmø om torsdagen? Og i såfald hvor? Mener jeg kan huske at have kørt forbi lille torget en torsdag, hvor det ikke så ud til at der skete noget som helst... På forhånd tak for tips. Morten
Morten K Besvaret March 1, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 1, 2007 Virkelig ingen der ved om der er åbent torsdag?
Thomas Besvaret March 1, 2007 Rapporter Besvaret March 1, 2007 Hey, Er der nogen der ved om der er gang i den i Malmø om torsdagen? Og i såfald hvor? Mener jeg kan huske at have kørt forbi lille torget en torsdag, hvor det ikke så ud til at der skete noget som helst... På forhånd tak for tips. Morten Bare tag til nørrebro, hvis du vil have byliv;)
Morten K Besvaret March 1, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 1, 2007 haha orker hverken autonome eller pansere i aften =)
Markowitch Besvaret March 1, 2007 Rapporter Besvaret March 1, 2007 Hey, Er der nogen der ved om der er gang i den i Malmø om torsdagen? Og i såfald hvor? Mener jeg kan huske at have kørt forbi lille torget en torsdag, hvor det ikke så ud til at der skete noget som helst... På forhånd tak for tips. Morten Smut ind på Möllevångstorget, der er en masse cafeer og nogle klubber.
Mohlin Besvaret March 2, 2007 Rapporter Besvaret March 2, 2007 Öppet är det väl, men det är nog inte så mycket folk.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu