Maria Skrevet March 6, 2007 Rapporter Skrevet March 6, 2007 Hej. Min bror en igang med sit bachelorprojekt og vil gerne have lidt hjælp. Så hvis så mange så muligt vil udfylde et spørgeskema omkring transportbehov på www.bachelor07.dk vil det være rart. (der er taget højde for at man kan have adresse i sverige) På forhånd tak.
koustrup Besvaret March 6, 2007 Rapporter Besvaret March 6, 2007 Hej. Min bror en igang med sit bachelorprojekt og vil gerne have lidt hjælp. Så hvis så mange så muligt vil udfylde et spørgeskema omkring transportbehov på www.bachelor07.dk vil det være rart. (der er taget højde for at man kan have adresse i sverige) På forhånd tak. Ahhhh...først gik siden ned, men nu er det gjort ;-)
Maria Besvaret March 6, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 6, 2007 Det kan være der har været travlhed på siden :o) Takker mange gange
spinner Besvaret March 6, 2007 Rapporter Besvaret March 6, 2007 nu er det gjort ;-) Også her ... dog er der en sammenblanding af spørgsmål på et tidspunkt. Først spørges der om jeg kunne finde på at købe en ellert ... Det kunne jeg bestemt ikke. Derefter spørges der hvorfor jeg ikke kunne finde på at købe en ellert/elbil; De to ting er i min verden ikke det samme...
Maria Besvaret March 6, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 6, 2007 Ja det er det jo lidt. Opgaven går ud på at de skal redesigne en ellert så derfor er folks meninger om den nuværende vigtig
credde Besvaret March 6, 2007 Rapporter Besvaret March 6, 2007 Har da også lavet en besvarelse for at hjælpe.
Maria Besvaret March 6, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 6, 2007 Der er rigtig mange som allerede har udfyldt skemaet. Så han takker rigtig mange gange. Og håber selvfølgelig på flere :)
spinner Besvaret March 6, 2007 Rapporter Besvaret March 6, 2007 Derefter spørges der hvorfor jeg ikke kunne finde på at købe en ellert/elbil; De to ting er i min verden ikke det samme... Ja det er det jo lidt. - Bare for at være træls: naaaaej, det er det ikke lidt ... Ellerten er en model, Elbil er et begreb. Man kan jo heller ikke spørge "Ville du købe en Passat?" Nej: "Hvorfor vil du ikke købe en bil?" ;) Opgaven går ud på at de skal redesigne en ellert så derfor er folks meninger om den nuværende vigtig Ok, jamen så passer mit svar jo meget godt ... har skrevet hvorfor jeg ikke gider købe en Ellert, men hvad der kunne få mig til at overveje en Elbil. :th2:
bagheera Besvaret March 6, 2007 Rapporter Besvaret March 6, 2007 Done :) og har sendt linket til ham ved siden af som er gået igang.
Jette Besvaret March 6, 2007 Rapporter Besvaret March 6, 2007 :th2: også gjort herfra - held og lykke med projektet.
Nils Besvaret March 6, 2007 Rapporter Besvaret March 6, 2007 Enten ellert Besvaret. Bliver spændende at se den nye faceliftede og endnu brandsmartere ellert. Måske bliver det noget i denneher retning. :D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu