Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej. Min bror en igang med sit bachelorprojekt og vil gerne have lidt hjælp. Så hvis så mange så muligt vil udfylde et spørgeskema omkring transportbehov på www.bachelor07.dk vil det være rart. (der er taget højde for at man kan have adresse i sverige) På forhånd tak.

Besvaret
Hej. Min bror en igang med sit bachelorprojekt og vil gerne have lidt hjælp. Så hvis så mange så muligt vil udfylde et spørgeskema omkring transportbehov på www.bachelor07.dk vil det være rart. (der er taget højde for at man kan have adresse i sverige) På forhånd tak.
Ahhhh...først gik siden ned, men nu er det gjort ;-)
Besvaret
nu er det gjort ;-)
Også her ... dog er der en sammenblanding af spørgsmål på et tidspunkt. Først spørges der om jeg kunne finde på at købe en ellert ... Det kunne jeg bestemt ikke. Derefter spørges der hvorfor jeg ikke kunne finde på at købe en ellert/elbil; De to ting er i min verden ikke det samme...
Besvaret
Derefter spørges der hvorfor jeg ikke kunne finde på at købe en ellert/elbil; De to ting er i min verden ikke det samme...
Ja det er det jo lidt.
- Bare for at være træls: naaaaej, det er det ikke lidt ... Ellerten er en model, Elbil er et begreb. Man kan jo heller ikke spørge "Ville du købe en Passat?" Nej: "Hvorfor vil du ikke købe en bil?" ;)
Opgaven går ud på at de skal redesigne en ellert så derfor er folks meninger om den nuværende vigtig
Ok, jamen så passer mit svar jo meget godt ... har skrevet hvorfor jeg ikke gider købe en Ellert, men hvad der kunne få mig til at overveje en Elbil. :th2:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...