Audii Skrevet March 7, 2007 Rapporter Skrevet March 7, 2007 Hej Jeg har boet 2 år i landskrona nu hvor det har været perfekt men jeg skal til og flytte tættere ind til broen - Derfor ville jeg spørge om hvor i Malmø man skal undgå og købe hus og hvor folk vil anbefale det- Jeg har for eksempel hørt at der er meget kriminalitet inde på noget som hedder rosengården af flere personer - Men hvor malmø er det "stille og roligt" da jeg har en familie (kone og lille datter) som jeg jo ikke vil have skal opleve dårlige ting :o
Thomas Besvaret March 7, 2007 Rapporter Besvaret March 7, 2007 Hej Jeg har boet 2 år i landskrona nu hvor det har været perfekt men jeg skal til og flytte tættere ind til broen - Derfor ville jeg spørge om hvor i Malmø man skal undgå og købe hus og hvor folk vil anbefale det- Jeg har for eksempel hørt at der er meget kriminalitet inde på noget som hedder rosengården af flere personer - Men hvor malmø er det "stille og roligt" da jeg har en familie (kone og lille datter) som jeg jo ikke vil have skal opleve dårlige ting :o Jaja man skal ikke altid tro på hvad man hører! Så kan du jo ikke bo nogen steder, Vil du bo et sted hvor der er fred og ro, så bliv boende!!! Og vil du ikke have din familie skal opleve dårlige ting, så luk dem ned i kælderen og lås døren:)
Audii Besvaret March 7, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 7, 2007 Jaja man skal ikke altid tro på hvad man hører! Så kan du jo ikke bo nogen steder, Vil du bo et sted hvor der er fred og ro, så bliv boende!!! Og vil du ikke have din familie skal opleve dårlige ting, så luk dem ned i kælderen og lås døren:) Det er heller ikke bogstaveligt talt - men der har været et område som har været hærvet af brændte biler næsten hver uge - der vil jeg sku da for eksempel ikke bo?
Jette Besvaret March 7, 2007 Rapporter Besvaret March 7, 2007 Hej Jeg har boet 2 år i landskrona nu hvor det har været perfekt men jeg skal til og flytte tættere ind til broen - Derfor ville jeg spørge om hvor i Malmø man skal undgå og købe hus og hvor folk vil anbefale det- Jeg har for eksempel hørt at der er meget kriminalitet inde på noget som hedder rosengården af flere personer - Men hvor malmø er det "stille og roligt" da jeg har en familie (kone og lille datter) som jeg jo ikke vil have skal opleve dårlige ting :o Det har vel også noget med økonomi at gøre? Men ellers gør som alle andre, tag en tur herhen og se hvad I synes om områderne. Hvor langt fra broen? Hvad må hus eller bostadsrätt koste osv osv. Personligt bor jeg i et stille kvarter i Bunkeflostrand, man ku fristes til at kalde det et "sølvbryllupskvarter" - og det er vi lykkelige for. Området med nært til Sundet og tæt (endnu) på marker. Canadagæs der trækker hen over os hver morgen og aften. Muligheden for at se fasaner, falke, ørne, harer, rådyr, ja det fryder mit hjerte hver dag.
Mette Besvaret March 7, 2007 Rapporter Besvaret March 7, 2007 No offence......men.......Rosengården er statistisk set mere kriminelt end mange andre steder i Malmø.......men "Audii": området der er lejligheder og ikke huse. Der er et villa kvarter tæt på der hedder Gamla Rosengård eller i den dur, og det skulle være stille og roligt. Men prøv som Jette skriver at komme med et bud på beliggenhed fra broen, pris på huset, natur m.v. så bliver det nemmere at hjælpe dig.
Audii Besvaret March 7, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 7, 2007 No offence......men.......Rosengården er statistisk set mere kriminelt end mange andre steder i Malmø.......men "Audii": området der er lejligheder og ikke huse. Der er et villa kvarter tæt på der hedder Gamla Rosengård eller i den dur, og det skulle være stille og roligt. Men prøv som Jette skriver at komme med et bud på beliggenhed fra broen, pris på huset, natur m.v. så bliver det nemmere at hjælpe dig. jeg tænkte på sernedgatan - på hemnet står der også i en rubrik avgift - er det en afgift man betaler hvert år eller pr. måned?
Mette Besvaret March 7, 2007 Rapporter Besvaret March 7, 2007 Men du nævnte hus..........er det ikke en lejlighed på den gade? I så fald er det en afgift der skal betales hver måned til foreningen.
Audii Besvaret March 7, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 7, 2007 Men du nævnte hus..........er det ikke en lejlighed på den gade? I så fald er det en afgift der skal betales hver måned til foreningen. Sorry - det kan også være lejlighed :)
Audii Besvaret March 7, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 7, 2007 Glemte lige en sidste ting - Jeg har fundet en på serenedgatan til cirka 860.000,- mit spørgsmål er så Jeg skal betale til den (cirka 5000 danske om måneden på bolig lån) + afgift = ??? Er det sådan det hænger sammen?
Mette Besvaret March 7, 2007 Rapporter Besvaret March 7, 2007 Det er helt korrekt. De ca. 5000,- er dit private lån og den månedlige afgift er til foreningen (der står ofte nævnt om denne afgift også indeholder udgifter til vand, varme, adsl el. lign).
Audii Besvaret March 7, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 7, 2007 Det er helt korrekt. De ca. 5000,- er dit private lån og den månedlige afgift er til foreningen (der står ofte nævnt om denne afgift også indeholder udgifter til vand, varme, adsl el. lign). Okay fordi der er en rubrik med hvor der står avgift - er det ikke månedlig betaling eller afgiften? for den er på cirka 3500 - kan afgiften være så høj?
mrode Besvaret March 7, 2007 Rapporter Besvaret March 7, 2007 Okay fordi der er en rubrik med hvor der står avgift - er det ikke månedlig betaling eller afgiften? for den er på cirka 3500 - kan afgiften være så høj? Ja selvfølgelig.. se denne her: dyr lejlighed
Mohlin Besvaret March 7, 2007 Rapporter Besvaret March 7, 2007 3500:- kan nog anses vara ganska billigt!
ulmus Besvaret March 7, 2007 Rapporter Besvaret March 7, 2007 Prøv at bruge søgefunktionen - emnet har været diskuteret masser af gange herinde.
newport Besvaret March 7, 2007 Rapporter Besvaret March 7, 2007 Rosengården er meget rolig og sikker sammenlignet med Landskrona. Har boet i Landskrona i 7 år, så eet år i Los Angeles, nu midt i Malmö. Faktisk følte jeg mig mere sikker downtown LA end i Landskrona. Med andre ord, har du klaret Landskrona, så klarer du også alle steder i Malmö.
Audii Besvaret March 7, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 7, 2007 Rosengården er meget rolig og sikker sammenlignet med Landskrona. Har boet i Landskrona i 7 år, så eet år i Los Angeles, nu midt i Malmö. Faktisk følte jeg mig mere sikker downtown LA end i Landskrona. Med andre ord, har du klaret Landskrona, så klarer du også alle steder i Malmö. Okay tak for info :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu