Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

er der nogle af jer der har erfaring med at holde cykler ved svågertorp? jeg overvejer nemlig at cykle derover, men er lidt usikker på om der er meget tyveri derovre, skal siges at jeg har en barnestol på cyklen og cyklen er et år gammel.

Besvaret
er der nogle af jer der har erfaring med at holde cykler ved svågertorp? jeg overvejer nemlig at cykle derover' date=' men er lidt usikker på om der er meget tyveri derovre, skal siges at jeg har en barnestol på cyklen og cyklen er et år gammel.[/quote'] Du kan roligt regne med risiko for tyveri. Så husk en ordentlig lås og kæde. På stationen er det muligt at låse selve stellet fast med en stålwire der er installeret ved standerne. I Malmø huserer der for øjeblikket nogle metaltyve. Jeg har fået stjålet min skod Harald Nyborg cykel, dog ikke fra Svågertorp, og min forening har også fået stjålet sin statue "Kvinde med barn". Så det er ren Wild West for tiden.
Besvaret
hva koster det at låse stellet fast til stål wiren?
Det er gratis. Ingen møntindkast nogen steder :D . Måske skulle du lige smutte derover og kigge. Stationen er jo heldigvis befærdet det meste af dagen og aftenen. Så tyveriet er nok mest oplagt for "overnattene" cykler. Nu bruger jeg ikke stationen længere da jeg har fået bil, så der kan godt være sket en del siden jeg var dér sidst...
Besvaret
Hvordan er det så for dem der parkerer biler der' date=' kan man have dem stående i fred. I dagtimerne, that is???[/quote'] Det kommer an på hvad du gør af foranstaltninger for at undgå indbrud. Jeg har haft 3 biler ved siden af min, med knuste ruder (og, det var skodbiler, præcis som min egen)... Men, jeg åbner altid handskerummet, og boksen i midten, så det er muligt at se ind i bilen. Derved gider de vist ikke smadre ruden, når de alligevel kan se der ikke er noget at hente
Besvaret
Det kommer an på hvad du gør af foranstaltninger for at undgå indbrud. Jeg har haft 3 biler ved siden af min' date=' med knuste ruder (og, det var skodbiler, præcis som min egen)... Men, jeg åbner altid handskerummet, og boksen i midten, så det er muligt at se ind i bilen. Derved gider de vist ikke smadre ruden, når de alligevel kan se der ikke er noget at hente[/quote'] Hvad gør du mht. lyset i handskerummet? Det kan nok ikke tappe batteriet på en enkelt dag, men, hvis bilen f.eks. skal holde i lufthavnen i 14 dage?
Besvaret
Hvad gør du mht. lyset i handskerummet? Det kan nok ikke tappe batteriet på en enkelt dag' date=' men, hvis bilen f.eks. skal holde i lufthavnen i 14 dage?[/quote'] Nemt nok - Han tænder bare ikke lommelygten, med mindre han skal bruge den :D Jeg har samme problem i vores (bortset fra jeg ikke åbner handskerummet, når jeg parkerer :rolleyes:) og der vil løsningen nok være at pille sikringen ud...
Besvaret
Hvad gør du mht. lyset i handskerummet? Det kan nok ikke tappe batteriet på en enkelt dag' date=' men, hvis bilen f.eks. skal holde i lufthavnen i 14 dage?[/quote'] Mit lys slukker samtidig med lyset i loftet, så det er ikke noget problem. Ellers ville jeg hive pæren ud. Hvor ofte har man EGENTLIG brug for det lys ??
Besvaret
er der nogle af jer der har erfaring med at holde cykler ved svågertorp? jeg overvejer nemlig at cykle derover' date=' men er lidt usikker på om der er meget tyveri derovre, skal siges at jeg har en barnestol på cyklen og cyklen er et år gammel.[/quote'] bare husk på at den almindelige basta click er til at få op på under 1 min så du skal nok have en ekstra .. gerne hesteskotypen :th2:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...