Guest PeterK Skrevet March 12, 2007 Rapporter Skrevet March 12, 2007 Jeg har en 997S som kører med P Zero 295 30 zr195 Jeg har et defekt bagdæk, og kan ikke få fat i et nyt da Pirelli har 40 års leveringstid, så hesten er halt derhjemme!! Jeg overvejer 4 nye dæk da Pzero slides ret hurtigt. Er der nogle som kan foreslå et helt konkret dæk som passer godt til bilen??? Jeg har talt med Dækonline i Malmø, som siger dækket skal være et "N1"?? Pris har også betydning, men jeg er lidt i tvivl omkring Dækonline´s rådgivning:)
dkrunaway Besvaret March 12, 2007 Rapporter Besvaret March 12, 2007 Jeg har netop i sidste uge været hos www.ija.dk og fået smidt Michellin super sport 2 (eller noget i den stil) på min 996'er. Jeg har ikke den store ide om slidstyrke osv - men de har et godt greb :th2: Det var de dæk som jeg blev anbefalet hos ija.dk - prøv at ringe og få en snak med dem - de virker meget kompetente.
Guest PeterK Besvaret March 12, 2007 Rapporter Besvaret March 12, 2007 Jeg har netop i sidste uge været hos www.ija.dk og fået smidt Michellin super sport 2 (eller noget i den stil) på min 996'er. Jeg har ikke den store ide om slidstyrke osv - men de har et godt greb :th2: Det var de dæk som jeg blev anbefalet hos ija.dk - prøv at ringe og få en snak med dem - de virker meget kompetente. Hvor mange dollars gav du?:)
Guest PeterK Besvaret March 12, 2007 Rapporter Besvaret March 12, 2007 Min 997Skører på 19"......og med den pris går jeg ud fra vi taler 18"???
laughingfrog Besvaret March 12, 2007 Rapporter Besvaret March 12, 2007 Pzero er ikke jordens mest slidstærke dæk, men generelt til en motorkraftig bil have tendens til at slide dæk hurtigere end en alm familie bil, derudover er 19" heller ikke dem med mest km i generelt... :P
Guest Mogens Besvaret March 12, 2007 Rapporter Besvaret March 12, 2007 Pzero er ikke jordens mest slidstærke dæk, men generelt til en motorkraftig bil have tendens til at slide dæk hurtigere end en alm familie bil, derudover er 19" heller ikke dem med mest km i generelt... :P Min Porsche kører på Continental Sportcontact - det er jeg vældig tilfreds med. Jeg køber altid dæk hér www.reifendirekt.de - man vælger efterfølgende land og dækmontør via siden. Styrtøjsudmåling mm. får jeg udført hos www.ija.dk
Peter H. Besvaret March 12, 2007 Rapporter Besvaret March 12, 2007 Jeg har en 997S som kører med P Zero 295 30 zr195 Jeg har et defekt bagdæk, og kan ikke få fat i et nyt da Pirelli har 40 års leveringstid, så hesten er halt derhjemme!! Jeg overvejer 4 nye dæk da Pzero slides ret hurtigt. Er der nogle som kan foreslå et helt konkret dæk som passer godt til bilen??? Jeg har talt med Dækonline i Malmø, som siger dækket skal være et "N1"?? Pris har også betydning, men jeg er lidt i tvivl omkring Dækonline´s rådgivning:) Det er helt klart at du skal köbe en däk som er lavet til Porsche,.. Köbte en 996 c2 med alm 18" däk og den kunne ikke rette op igen når man körte ud af sving pga det ikke var en däk som ikke var lavet sp til Porsche.... Ps Vi har en aftale med dækonline i tyskland så vi sälger til samme pris ,men service er bare bedre :):)
dkrunaway Besvaret March 13, 2007 Rapporter Besvaret March 13, 2007 Så fik jeg sku bøffet min hardtop inat Vågnede op til en knaldet rude og en åben bil.... ...........godt at de ikke har taget dækkene :)
credde Besvaret March 13, 2007 Rapporter Besvaret March 13, 2007 Så fik jeg sku bøffet min hardtop inat Vågnede op til en knaldet rude og en åben bil.... ...........godt at de ikke har taget dækkene :) i parkeringskælderen i VH? Super nedtur
dkrunaway Besvaret March 13, 2007 Rapporter Besvaret March 13, 2007 i parkeringskælderen i VH? Super nedtur Næ, holder på gaden nær centrum
Peter H. Besvaret March 13, 2007 Rapporter Besvaret March 13, 2007 Næ' date=' holder på gaden nær centrum [/quote'] Hvordan kan man väre så fräk at göre det midt på gaden ?? Trist at folk er sådan..:(
Guest PeterK Besvaret March 13, 2007 Rapporter Besvaret March 13, 2007 Så fik jeg sku bøffet min hardtop inat Vågnede op til en knaldet rude og en åben bil.... ...........godt at de ikke har taget dækkene :) TOTAL nedtur, det var sgu da frækt midt på gaden!! Har en ven hos Audi i DK som nok kan skaffe mig et 19" Pzero til DKK 4300 monteret...... Alternativt tager jeg fat i Peter for nye dæk!!
Guest PeterK Besvaret March 13, 2007 Rapporter Besvaret March 13, 2007 Det er helt klart at du skal köbe en däk som er lavet til Porsche,.. Köbte en 996 c2 med alm 18" däk og den kunne ikke rette op igen når man körte ud af sving pga det ikke var en däk som ikke var lavet sp til Porsche.... Ps Vi har en aftale med dækonline i tyskland så vi sälger til samme pris ,men service er bare bedre :):) PETER: Kan Du ikke sende mig et tilbud på 4 nye Conti (Der duer) monteret og klar!! Har lige fået at vide at mine Pzero er udgået!!! Du kan evt. sende tilbud som en PM. Gerne også med leveringstid etc.
Peter H. Besvaret March 13, 2007 Rapporter Besvaret March 13, 2007 PETER: Kan Du ikke sende mig et tilbud på 4 nye Conti (Der duer) monteret og klar!! Har lige fået at vide at mine Pzero er udgået!!! Du kan evt. sende tilbud som en PM. Gerne også med leveringstid etc. Sendt dig en PM med en super pris :):)
dkrunaway Besvaret March 13, 2007 Rapporter Besvaret March 13, 2007 Sendt dig en PM med en super pris :):) Det kalder jeg sku service...piller du ikke også lige højre vindue ud af den der 996'er du har til salg? Det tager selvfølgelig en hel uge at få et vindue hjem fra Tyskland... :(
Peter H. Besvaret March 14, 2007 Rapporter Besvaret March 14, 2007 Det kalder jeg sku service...piller du ikke også lige højre vindue ud af den der 996'er du har til salg? Det tager selvfølgelig en hel uge at få et vindue hjem fra Tyskland... :( Du kan ringe til Bosse på +46 42 2209 70 det kan väre han har en på lager :):)
Plejdrup Besvaret March 14, 2007 Rapporter Besvaret March 14, 2007 Sendt dig en PM med en super pris :):) Du er ikke interesseret i at løfte sløret lidt, ift. hvor meget det koster
Peter H. Besvaret March 14, 2007 Rapporter Besvaret March 14, 2007 Du er ikke interesseret i at løfte sløret lidt' date=' ift. hvor meget det koster [/quote'] Det skal ikke väre nogle hemlighed :):) 4 stk conti til Peter´s 997s koster 11,300 sek inkl alt
Guest PeterK Besvaret March 14, 2007 Rapporter Besvaret March 14, 2007 Det skal ikke väre nogle hemlighed :):) 4 stk conti til Peter´s 997s koster 11,300 sek inkl alt Og jeg har bestilt;)
Guest Mogens Besvaret March 14, 2007 Rapporter Besvaret March 14, 2007 Og jeg har bestilt ;) Vel ikke 4 ens dæk - de må være smallere foran?
Guest PeterK Besvaret March 15, 2007 Rapporter Besvaret March 15, 2007 Vel ikke 4 ens dæk - de må være smallere foran? Selvfølgelig........295/30 og 235/35:)
Plejdrup Besvaret March 15, 2007 Rapporter Besvaret March 15, 2007 Det skal ikke väre nogle hemlighed :):) 4 stk conti til Peter´s 997s koster 11,300 sek inkl alt Ok, det var da ikke fordi det var så dyrt som jeg havde troet
Guest Mogens Besvaret April 28, 2007 Rapporter Besvaret April 28, 2007 Ok, det var da ikke fordi det var så dyrt som jeg havde troet... Nu er det så min tur - en lynhurtig ferie på de tyske motorveje (4.200 km) kan ses på mine bagdæk! Peter - du har fået en PM ;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu