Jump to content

Porsche dæk???

Recommended Posts

Guest Mogens
Besvaret

Alles okay

Og der er en seriøs forskel om man kører på N0 mærkede eller ikke N0 mærkede dæk, har jeg prøvet!
Mine splinternye Conti har Porsche-mærkningen, Conti nævner på deres web ;)
  • Svar 75
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
Nu har jeg ikke læst hele emnet igennem, så jeg ved ikke om jeg reposter nu, men et Porsche godkendt dæk hedder N0. her er en liste fra continential: T = op til 190 km/h*) H = op til 210 km/h V = op til 240 km/h W= op til 270 km/h N0= Porsche godkendt M0 = Mercedes godkendt BMW = BMW godkendt SSR = Self supporting Runflat M0 Ext. = Nødhjul til Mercedes ML = Med liste FR = Fælgribbe = Under forberedelse XL = Ekstra Load Og der er en seriøs forskel om man kører på N0 mærkede eller ikke N0 mærkede dæk, har jeg prøvet, det samme gælder på de fleste rigtig hurtige biler hvis de ikke får de rigtige dæk på!! Peter køb en Senseo så kan det ikke gå galt..haha..
Tror du ikke bare at du snart skal komme forbi og få nogle colaér :):)
Guest Mogens
Besvaret

Handel...

Det har du også fået. Ta også en snak med din far og däk ik :)
Jep, jeg bad ham få gjort den handel med dig ;)
Guest Mogens
Besvaret

He he...

Nu var det ikke så meget det men at han skal ha nogle rigtige gode däk og ikke de udgået G/Y han snakker om
Nu er han jo en fornuftig ung mand, som modsat hans far blot tulrer stille og roligt omkring i sommerlandet :laugh: Jeg mener ikke, GY F1 er noget ringe dæk - har selv kørt på det tidligere - men en egentlig sammenlignende dæktest i de dimensioner er jo ret svær at finde, Peter ! Hvad skal han da købe istedet? (prisskema - dæk og pris)
Besvaret

Jeg har ikke fået nogen PM tilbage Peter? Jamen så fortæl mig hvilket dæk jeg skal købe istedet. Nu er en Boxster jo en TØSEBIL som du selv har skrevet til mig et par gange, så Goodyear Eagle F1 må være et dæk der er godt nok til de kræfter den bil besidder. Jeg havde tænkte på Michelin Pilot SX men de har i mine øjne det forkerte mønster og bliver slidt for hurtigt - desuden koster de en krig.

Besvaret
Jeg har ikke fået nogen PM tilbage Peter? Jamen så fortæl mig hvilket dæk jeg skal købe istedet. Nu er en Boxster jo en TØSEBIL som du selv har skrevet til mig et par gange, så Goodyear Eagle F1 må være et dæk der er godt nok til de kræfter den bil besidder. Jeg havde tænkte på Michelin Pilot SX men de har i mine øjne det forkerte mønster og bliver slidt for hurtigt - desuden koster de en krig.
Nu ved jeg jo at du godt kan klare lidt gass :) Og en Boxster er en super fed bil i forhold til alle andre i samme prisklasse.. Ang däk har jeg skrevet för at jeg ville välge Bridgestone Potenza S-02 A og prisen er for fordäk 1,545 pr stk og 1,767 bag monteringen bliver 800 sek når det er dig :)
Besvaret
Det lyder umiddelbart som en ret dyr løsning i forhold til Goodyear Eagle F1... men dem kan du måske ikk skaffe?
Joo det kan jeg nok godt men modelen er jo ved at udgå og så er det jo et problem hvis du om et år skal ha nyt for eller bagdäk.. Du skal også huske på at det skal väre en Porsche godkendt däk,og det koster også lidt ekstra .
Besvaret
Joo det kan jeg nok godt men modelen er jo ved at udgå og så er det jo et problem hvis du om et år skal ha nyt for eller bagdäk.. Du skal også huske på at det skal väre en Porsche godkendt däk,og det koster også lidt ekstra .
Jamen vil du så ikke lave mig et tilbud på 4 af de Goodyear Eagle F1 dæk. Du har størrelserne i en PM
Guest Mogens
Besvaret

Porsche-mærkning?

Du skal også huske på at det skal väre en Porsche godkendt däk
Dén mærkning har jeg aldrig hørt om før, og jeg spekulerer på, om det kun hænger sammen med Continental? Mine Conti ér jo med den rette mærkning, men salget klarede du jo også :)
Besvaret
Dén mærkning har jeg aldrig hørt om før, og jeg spekulerer på, om det kun hænger sammen med Continental? Mine Conti ér jo med den rette mærkning, men salget klarede du jo også :)
Det jeg mener at de skal väre lavet til porsche så den også kan rette op igen :)
Besvaret
Hvad betyder det med at "..den også kan rette op igen :)"?
at det skal väre däk der er laver til Porsche, som sagt för har jeg prövet nogle däk der ikke var lavet lige til Ps og der ville den ikke selvoprette når man körte ud af sving.
Besvaret
at det skal väre däk der er laver til Porsche' date=' som sagt för har jeg prövet nogle däk der ikke var lavet lige til Ps og der ville den ikke selvoprette når man körte ud af sving.[/quote']Så er det da bilen der er konstrueret forkert, og ikke dækkene :lol:
Besvaret
Så er det da bilen der er konstrueret forkert' date=' og ikke dækkene :lol:[/quote'] Så er der mange biler der er det..:):) Hvis du ser på sportsbiler er der rigtig mange af dem som kräver de helt rigtige däk ...
Guest Mogens
Besvaret

Hmm...

Hvis du ser på sportsbiler er der rigtig mange af dem som kräver de helt rigtige däk ...
Gælder det alle Porsche modeller, eller er det blot for dem, som spadserer +250 km/t what ever? (højere mærkning end den almindelige mærkning dækker)
Besvaret

Det har jeg godt nok aldrig hørt om. Min kører på Porsche mærkede dæk... og den kan sq ikk selv rette op. Det kræver kontrastyring som ved alle andre biler :) Tror ikke jeg ved hvad du mener. Mener du hvis man kører 50 km/t i et sving og slipper rattet - så skal det selv rette sig til at køre ligeud..? For det lyder da underligt hvis det ikke gør det ved alle dæk.

Besvaret
Det har jeg godt nok aldrig hørt om. Min kører på Porsche mærkede dæk... og den kan sq ikk selv rette op. Det kræver kontrastyring som ved alle andre biler :) Tror ikke jeg ved hvad du mener. Mener du hvis man kører 50 km/t i et sving og slipper rattet - så skal det selv rette sig til at køre ligeud..? For det lyder da underligt hvis det ikke gør det ved alle dæk.
Bare gå ind på dackonline og se.. Selv en Golf V gti er der däk til, og du kan også se hvad PRESTIGE AUTO har skrevet :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...