Jump to content

Overnatning for 10 personer omkring Hörby/Lund

Recommended Posts

Skrevet

En af mine kollegaer er ved at arrangere noget polterabend der skal afholdes i Skåne - og spurgte mig i den forbindelse omkring overnatningsmuligheder i det svenske. De skal bruge overnatningsplads (en overnatning) til omkring 10 personer, gerne 5 sovrum og var på udkig efter noget sommerhus eller lignende. Budget op til max 400 dkk per person. Er der nogen gode forslag til hvor man finder sådan noget?

Besvaret
En af mine kollegaer er ved at arrangere noget polterabend der skal afholdes i Skåne - og spurgte mig i den forbindelse omkring overnatningsmuligheder i det svenske. De skal bruge overnatningsplads (en overnatning) til omkring 10 personer, gerne 5 sovrum og var på udkig efter noget sommerhus eller lignende. Budget op til max 400 dkk per person. Er der nogen gode forslag til hvor man finder sådan noget?
Hvor langt oppe? Ellers Sibbarp Camping har hytter. Lige nu kan jeg ikke huske web-adressen, men den kan findes via www.malmo.se
Besvaret
http://www.stfturist.se/ sök på Vandrarhem och Hörby Bra att veta Obl förbokn 1/1-30/6, 7/8-31/12. Rec 1/7-6/8 8-10, 17-19. Övr tid vard 8-16. Servering Frukost under högsäsong. Mat för grupper vid förbeställning. Se och göra Friluftsbad och elljusspår 3 km. Fulltofta strövområde 5 km. Bosjökloster golfbana 15 km. Museum i gamla tingshuset. Lanthandelsmuseet i Önneköp. Arnold Äventyrares Kannibalmuseum i Önneköp. Lustgården (20 000 kvm naturskön trädgård). Bra utgångsläge till Skånes större städer, slott och herresäten. Skånes djurpark 15 km. Hitta hit Busshpl 2 km. Närmaste tågstn: Höör 15 km. Flyg 35 km. Logi medlemspriser/ person I enkelrum: från 200:-/ person I dubbelrum: från 150:-/ person Bädd 150:-/ vuxen, 75:-/ barn Flerbäddsrum: Ja Antal bäddar 36

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...