larscph Besvaret July 31, 2009 Rapporter Besvaret July 31, 2009 ... og sådan kan en næsten 2½ år gammel tråd gøre sig nyttig igen! :) Ja jeg sad også og blev helt nostalgisk :)
larscph Besvaret July 31, 2009 Rapporter Besvaret July 31, 2009 Den er jo ikke i så høj kurs for tiden sådan en E39 530d' date=' og jo slet ikke, når den allerede har rundet de 200.000 km. :D[/quote'] Uha nej - det er så evig rigtigt... Min havde kørt omkring 240.000 km da jeg solgte den! Det er ellers synd for det er altså en rigtig lækker bil...
Guest Mogens Besvaret July 31, 2009 Rapporter Besvaret July 31, 2009 Uha nej - det er så evig rigtigt... Min havde kørt omkring 240.000 km da jeg solgte den! Det er ellers synd for det er altså en rigtig lækker bil... Nej, den skal nok sælges i DK (Bilbasen)
dannemare Besvaret October 9, 2009 Rapporter Besvaret October 9, 2009 Vi endte således med en 122-hestes 1.4 turbo (TSI) 2010 Ambiente Sedan i anthracite metallic Vi hentede bilen i tirsdags. En ting, som overrasker mig positivt, er dens gearing. Ved 140 km/t i 6. gear ligger nålen trygt og godt på blot 3.000 omdrejninger. Bevares, gearingen gør så samtidig, at den ikke ligefrem er nogen raket i 6. gear, men det havde vi så sandelig heller ikke ventet. :D Men den rykker nu alligevel ganske pænt i de lavere gear. Jaja, alt er jo relativt :) - men motoren efterlader absolut et positivt indtryk, og den er tilmed meget støjsvag. Så mangler vi bare at få solgt BMW'en, og der er allerede er par mulige købere på banen på trods af, at den ikke er annonceret nogen steder endnu. Den bliver skudt af sted billigt til omkring SEK 65.000, og så skal jeg ud at kigge lidt på cab-efterårsudsalget. Det skal ikke være noget særligt og helst ikke koster over 90k. Overvejer bl.a. denne, men jeg ved ikke rigtigt, om jeg tør købe sådan en ældre Alfa.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu