CoolAIR Skrevet March 19, 2007 Rapporter Skrevet March 19, 2007 Helikopteren er lige set passere Annestad i retning mod broen...
Guest Supermule Besvaret March 19, 2007 Rapporter Besvaret March 19, 2007 Nok fordi jeg lige er fløjet over...
Soap Besvaret March 19, 2007 Rapporter Besvaret March 19, 2007 Mon ikke vi har svaret på den famøse helikopter her: http://sydsvenskan.se/malmo/article225769.ece Så vi kan roligt fortsætte med 160 på fartpiloten et stykke tid endnu :-)
credde Besvaret March 19, 2007 Rapporter Besvaret March 19, 2007 Ja og på onsdag er der terror øvelse i København, så mon ikke også, der kommer til at kredse en helikopter over København der!
ulmus Besvaret March 20, 2007 Rapporter Besvaret March 20, 2007 Aj ja' date=' den kære Anna Pihl....[/quote'] Hvorfor nævnes Anna Pihl?? Det har jo intet med den serie at gøre. De optagelser er lavet. Det drejer sig om en ny film, som får premiere til efteråret. Prøv evt. at læse artiklen. :th2:
koustrup Besvaret March 20, 2007 Rapporter Besvaret March 20, 2007 Hvorfor nævnes Anna Pihl?? Det har jo intet med den serie at gøre. De optagelser er lavet. Det drejer sig om en ny film, som får premiere til efteråret. Prøv evt. at læse artiklen. :th2: He he, ved jeg ikke lige - måske fordi min nevø ringede i går: "Kenneth, ved du godt Anna Pihl er på vej op til dig..." Måske derfra jeg fik det :-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu