MC Manden Skrevet March 20, 2007 Rapporter Skrevet March 20, 2007 Er der nogle af jer hajer der kan hjælpe med at finde ud af hvem der eker denne Audi ? Fjolset har parkeret på min plads (og, nu kommer han ihvertfald ikke ud igen :))
Nif Besvaret March 20, 2007 Rapporter Besvaret March 20, 2007 Er der nogle af jer hajer der kan hjælpe med at finde ud af hvem der eker denne Audi ? Fjolset har parkeret på min plads (og, nu kommer han ihvertfald ikke ud igen :)) Ja så kan man lære det. http://www.vv.se/templates/page3____2414.aspx Men det kræver en svensk mobil EDIT: sorry, man kan bare gøre det her. Men kan ikke lige se navnet på personen. https://www21.vv.se/fordonsfraga/ Regnr: RMZ736 Färg: LGRÅ Fabrikat: AUDI S4 AVANT QUATT 2.7 Årsmodell: 1999 Fordonsslag: PB Chassinummer: Senaste EU-regbevis: 20070308 Upplysningar: Fordonsdata Fordonsstatus: I trafik (2007-03-07) Antal ägare: 4 Datum för första reg.: 2000-06-08 Producentansvarig: I trafik första gång: 2000-06-15 Yrkesmässig trafik: Fordonet tillverkat: Direktimport: Ja Utredning: Nej Tillfällig registrering: Nej Tekniska data Effekt kW: 195 Antal passagerare: 4 Max släpvagnsvikt: 1800 Max släpvagnsvikt B-behörighet: 1380 Max lastvikt: 370 Kopplingsanordning 1: Kopplingsanordning 2: Däckdimension fram: Däckdimension bak: 225/45R17 Kaross: Kombi (03) Skattevikt: 1750 Totalvikt: 2120 Tjänstevikt: 1750 Längd: 450 Bredd: 174 Drivmedel: BENSIN Alternativt drivmedel:
MC Manden Besvaret March 20, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 20, 2007 Ja så kan man lære det. http://www.vv.se/templates/page3____2414.aspx Men det kræver en svensk mobil Ja, og det har jeg desværre ikke...
Dreier Besvaret March 20, 2007 Rapporter Besvaret March 20, 2007 Karin Marianne Lundh Karin Marianne Lundh - siger vejvärket
Dreier Besvaret March 20, 2007 Rapporter Besvaret March 20, 2007 Okay, og så stod vi i kø for at få lov at svare. Kan I huske det fra skolen, tag mig, tag mig.....
MC Manden Besvaret March 20, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 20, 2007 Karin Marianne Lundh - siger vejvärket Der er vist noget de ikke har opdateret !! http://hitta.se/ViewDetailsWhite.aspx?SearchType=4&UCSB%3aWflWhite=1a1b&UCSB%3aWflPink=4a&UCSB%3aTextBoxWho=karin+marianne+lundh&UCSB%3aTextBoxWhere=&Vkiid=SUSbJLwlShORGskRa8XQIA%3d%3d&Vkid=43988830 Nå men, tak for hjælpen
BS Besvaret March 20, 2007 Rapporter Besvaret March 20, 2007 hehe. Det lyder som om det ikke bliver et problem igen :D
Toft Besvaret March 20, 2007 Rapporter Besvaret March 20, 2007 Fjolset har parkeret på min plads (og' date=' nu kommer [b']han ihvertfald ikke ud igen :)) ...og alle "kriminelle" er pr definition hankøn.....altså bortset fra når det er en gammel kone der parkerer ulovligt
MC Manden Besvaret March 20, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 20, 2007 ...og alle "kriminelle" er pr definition hankøn.....altså bortset fra når det er en gammel kone der parkerer ulovligt Nu har jeg set ham et par gange, og det er en yngre fyr... Han hr også en brobizz at sidde i ruden, så jeg tvivler på Karin stadig kører i bilen... Nå, fuck det... om 15 min. er han 300SEK fattigere...
BS Besvaret March 20, 2007 Rapporter Besvaret March 20, 2007 Nå' date=' fuck det... om 15 min. er han 300SEK fattigere...[/quote'] Fordi?.......
Guest Supermule Besvaret March 20, 2007 Rapporter Besvaret March 20, 2007 Men jeg tror hun bliver rigtig glad for at du nu, i alles offentlighed, har udlagt et personnr, samt detaljer om bilen, der gør at det jo bare er at køre ud og hente indmad og hvad man ellers kan bruge fra den...... Jeg kan love din røv at den første der gør det ved mig og Rikke, ryger rundt.... Det er bare IKKE iorden!!!!!!! Ägare/Brukare
MC Manden Besvaret March 20, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 20, 2007 P-bøde måske????? ;) Bingo :th2: ... Jeg gad ikke ha' en bøde fordi jeg holder for længe på gæsteparkeringen, så jeg ringede og spurgte hvad jeg skulle gøre... Jeg er iøvrigt enig vedr offentliggørelse af personlige detajler... Slet lige de indlæg (både Peter & Supermule)
Homer Besvaret March 20, 2007 Rapporter Besvaret March 20, 2007 Sjovt som som stemningen omkring hvad der er i orden og ikke i orden kan vende... http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=5506&page=5 Jeg ville da ikke tøve et øjeblik med at offentliggøre et fjols herinde - om jeg så ryger rundt eller ikke!
Gio Besvaret March 20, 2007 Rapporter Besvaret March 20, 2007 Jeg er iøvrigt enig vedr offentliggørelse af personlige detajler... Slet lige de indlæg (både Peter & Supermule)Har vi reg-nummeret, så kan vi til hver en tid indhente de nævnte detaljer - vi er i Sverige, og ikke i Danmark. Der er ikke personnummer-hemmelighed her - så jeg forstår ikke jeres obstrueren!? Mule: Ja, var sådanne detaljer blevet offentliggjort i DK så kunne jeg forstå din harme. Men du er åbenbart ikke flyttet 100% herover endnu, og vænnet dig til normale almindeligheder i det svenske system. Så dit enmands-tæskehold var kun kommet dig selv "tilgode".
Guest Supermule Besvaret March 20, 2007 Rapporter Besvaret March 20, 2007 Er du stiv eller hva???? Der står ikke specifikke adresser på vägverket længere..... Så det flytten herover kan du tage og proppe op i gat'et...... Du skal ha' adgang til betalte sider, før du kan finde specifikke personnr og adresser....Derfor er det ikke iorden det Peter laver der!!!! Har vi reg-nummeret, så kan vi til hver en tid indhente de nævnte detaljer - vi er i Sverige, og ikke i Danmark. Der er ikke personnummer-hemmelighed her - så jeg forstår ikke jeres obstrueren!? Mule: Ja, var sådanne detaljer blevet offentliggjort i DK så kunne jeg forstå din harme. Men du er åbenbart ikke flyttet 100% herover endnu, og vænnet dig til normale almindeligheder i det svenske system. Så dit enmands-tæskehold var kun kommet dig selv "tilgode".
MC Manden Besvaret March 20, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 20, 2007 Har vi reg-nummeret, så kan vi til hver en tid indhente de nævnte detaljer - vi er i Sverige, og ikke i Danmark. Der er ikke personnummer-hemmelighed her - så jeg forstår ikke jeres obstrueren!? JEG kunne ikke finde de oplysninger, og ville helt ærligt være træt af at der var en der oplyste alle og enhver om hvor min Audi S4 holdt parkeret. Eller, det har jeg jo heller ikke sagt, men man kan nu se hvor den "normalt" burde være ... (at det så nok er hans mor der har forsikret bilen er en anden sag) Hvis man VIL finde oplysningerne, så bliver man også registreret... Altså, ens mobil eller fax bliver registreret. Hvis der så sker noget med bilen (tyveri, hærværk) så går politiet ind og tjekker hvem der har søgt oplysninger på bilen/mc'en... men, hvis det så bliver lagt offentlig ud, som her... så har man ikke en chance for at finde ud af hvem der har søgt på bilen. Derfor syntes jeg man måske lige skulle vente med at smide alle detaljer ud på nettet.
Gio Besvaret March 20, 2007 Rapporter Besvaret March 20, 2007 Er du stiv eller hva????Nej' date=' det er jeg bestemt ikke. Jeg mistolkede bare Peter´s indlæg som værende den normale info enhver kan få via fax/mobiltelefon. Det var det så ikke. Det beklager jeg.Så det flytten herover kan du tage og proppe op i gat'et......Vil du være venlig at tale ordentlig i et offentligt forum. Du kan beholde dine floskler for dig selv.Du skal ha' adgang til betalte sider' date=' før du kan finde specifikke personnr og adresser....Derfor er det ikke iorden det Peter laver der!!!![/quote']Ok...ikke at jeg véd det - men kan privatpersoner ikke også få adgang til disse "betalte sider"? Jeg drøner Peter´s indlæg på hold...indtil videre. Ingen grund til at lave en storm i et glas vand.
Guest Supermule Besvaret March 20, 2007 Rapporter Besvaret March 20, 2007 Jo men deres IP osv bliver log'et til evt senere brug. Desuden kan man kun betale med kort på de online søgemaskiner......
Peter H. Besvaret March 20, 2007 Rapporter Besvaret March 20, 2007 Jo men deres IP osv bliver log'et til evt senere brug. Desuden kan man kun betale med kort på de online søgemaskiner...... Nu var det kun for at hjälpe ham... Ps du ved hvor jeg bor :):)
MC Manden Besvaret March 20, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret March 20, 2007 Nu var det kun for at hjälpe ham... Og, det sætter jeg stor pris på.. Tak for det :th2:
nielsen.se Besvaret March 20, 2007 Rapporter Besvaret March 20, 2007 Jo men deres IP osv bliver log'et til evt senere brug. Desuden kan man kun betale med kort på de online søgemaskiner...... Forkert... http://www.ratsit.se
credde Besvaret March 21, 2007 Rapporter Besvaret March 21, 2007 Forkert... http://www.ratsit.se Namn Personnummer Brian Bjerring-Jensen Hvorfor skal du poste Brians informationer her...??? Jeg har svært ved at se, hvad det skal gøre godt for her... :sick:
Guest Supermule Besvaret March 21, 2007 Rapporter Besvaret March 21, 2007 Ja men det kræver et login og en reg. på ratsit.se..... Igen, så bliver du log'et og afkrævet oplysninger om dig selv, såfremt du vil hente oplysninger...... Og jeg ser gerne du fjerner mine oplysninger fra dette indlæg....
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu