Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Hvorfor skal du poste Brians informationer her...??? Jeg har svært ved at se' date=' hvad det skal gøre godt for her... :sick: :sick: :sick:[/quote'] Nu er de oplysninger der er postet her allerede nævnt her på debatten, så rolig nu med dine animationer. Det er iøvrigt oplysninger der findes mange steder og er meget meget lette at få fat i. Jeg mener, jeg brugte under 1 minut på det. I øvrigt står han i telefonbogen på nettet som langt flere har adgang til og langt flere læser end herinde? Det kræver en emailadresse. Der kan man jo nok finde ud af at oprette en tilfældig. Nej du bliver ikke opkrævet yderligere end det. Dine oplysninger er fjernet.
Besvaret
Har vi reg-nummeret, så kan vi til hver en tid indhente de nævnte detaljer - vi er i Sverige, og ikke i Danmark. Der er ikke personnummer-hemmelighed her - så jeg forstår ikke jeres obstrueren!? Mule: Ja, var sådanne detaljer blevet offentliggjort i DK så kunne jeg forstå din harme. Men du er åbenbart ikke flyttet 100% herover endnu, og vænnet dig til normale almindeligheder i det svenske system. Så dit enmands-tæskehold var kun kommet dig selv "tilgode". :rolleye:
Det koster 50,- i danmark at få tilsendt et personnummer på en hvilken som helst person i danmark. Bare du kender navnet, eller måske bare en adresse. Man må så ikke offentliggøre det, men du må næsten alt andet med det...
Besvaret
JEG kunne ikke finde de oplysninger' date=' og ville helt ærligt være træt af at der var en der oplyste alle og enhver om hvor min Audi S4 holdt parkeret. Eller, det har jeg jo heller ikke sagt, men man kan nu se hvor den "normalt" burde være ... (at det så nok er hans mor der har forsikret bilen er en anden sag)[/quote'] Men alle der kan have interesse i at vide det, ved det allerede. Nu er en S4 ikke så sjælden herhjemme. Så hvis der skulle være en der er ude efter en S4 så kan de nok finde en. Jeg tviler også stærkt på at en svensk biltyv logger på sunddebatten for at finde ofre. Måske det bare er mig, jeg ved det ikke, men det lyder ikke sandsynligt... Hvor naiv kan man mon være? I sverige er der også taletidskort til mobiler. Der er sågar også offentlige faxmaskiner. Der findes også proxyservere, eller hvad med det helt skøre - netcafe? Hvis der er nogen der vil stjæle en S4 eller en anden dyr bil tror jeg ikke de ringer hjemmefra...
Besvaret
Men jeg tror hun bliver rigtig glad for at du nu, i alles offentlighed, har udlagt et personnr, samt detaljer om bilen, der gør at det jo bare er at køre ud og hente indmad og hvad man ellers kan bruge fra den...... Jeg kan love din røv at den første der gør det ved mig og Rikke, ryger rundt....:mad: Det er bare IKKE iorden!!!!!!!
Du kigger da bare forbi, så skal vi se hvem der ryger rundt! Jeg er så træt af at høre om dig og dine skjulte trusler... :thumbdown
Besvaret
Nu er de oplysninger der er postet her allerede nævnt her på debatten, så rolig nu med dine animationer. Det er iøvrigt oplysninger der findes mange steder og er meget meget lette at få fat i. Jeg mener, jeg brugte under 1 minut på det. I øvrigt står han i telefonbogen på nettet som langt flere har adgang til og langt flere læser end herinde?
Bare fordi man kan finde oplysningerne behøver man da ikke poste dem. Man bør da kunne tænke lidt, om det nu er nødvendigt at lægge de informationer ud på nettet.
Guest Supermule
Besvaret

Tror jeg du skal holde dig fra...... Med mindre du partout vil på sygehuset.....:th2:

Du kigger da bare forbi' date=' så skal vi se hvem der ryger rundt! Jeg er så træt af at høre om dig og dine skjulte trusler... :thumbdown[/quote']
Besvaret
Bare fordi man kan finde oplysningerne behøver man da ikke poste dem. Man bør da kunne tænke lidt' date=' om det nu er nødvendigt at lægge de informationer ud på nettet.[/quote'] Prøv nu at tænke selv, for at bruge din talemåde. Kig her: http://debat.sunddebat.com/calendar.php?do=getinfo&e=8&day=2006-5-25&c=1 Oprindeligt indsendt af Brian Bjerring-Jensen Jeg sidder i Styrelsen herude i Bruksparken... Mødte en gammel kælling der brokkede sig over at jeg hængte sedler op på dansk. De skulle oversættes til svensk så hun kunne læse dem... Nå sagde jeg bare og gjorde hende opmærksom på at Skåne kun var blevet lånt ud til Svenskerne og danskerne er i færd med at overtage magten, således at dansk igen bliver hovedsprog og hun så dermed ligeså godt kunne begynde at lære dansk og min seddel var en god begyndelse.... Hun blev helt stille...... Supermule Medlem Tilmeldings dato: 18-04-2005 Lokation: Skåne Indlæg: 3,124 ------------------------------------------------------------------------- Jeg er sgu glad for min ML'er..... Den fragtede mig og familie fra Chamonix til Bruksparken på 10 og en halv time.... 1422km med sømmet i kælderen.... Og den kan klart anbefales, da den er hamrende billig i dele. Med lidt fælge, opdateret navi, og bremser fra en CLS63AMG, så virker det.... __________________ Mvh Brian #19 25-05-2006, 13:28 Supermule Medlem Tilmeldings dato: 18-04-2005 Lokation: Skåne Indlæg: 3,124 -------------------------------------------------------------------------- Går ud fra at i har fikset kørslen selv Adressen er Bruksparken 4 23592 Vellinge Ring 0761077807 når i ankommer..... __________________ Mvh Brian Jeg lagde ikke noget ud på nettet der ikke allerede findes!
Besvaret
Prøv nu at tænke selv' date=' for at bruge din talemåde. [/quote'] Nøj hvor der hygges herinde i dag hva'..... :rolleyes: Credde har da ret der er sædvanligvis da ingen grund til at poste folks navn og adresse rundt omkring - skal man bruge den kan man søge den frem, ikke. Enhver har adgang til at få navn+adresse på en ejer af en givet køretøj så længe man har reg. nummeret. Grunden til at de ikke oplyses over internet er at den oplysningerne vedrører skal acceptere at de transmitteres over internet. Det er blandt andet derfor man skal sætte hak i "Jag godkänner härmed att mina namn- och fordonsuppgifter skickas över Internet." når man søger oplysninger på sine egne biler på vv.se. En ting er at SM selv har postet den i en gamle indlæg, men det retfærdigør da ikke at du poster den igen - specielt ikke i den her tråd hvor det absolut ikke har nogen som helst relevans. "Om fordonet är registrerat på en privatperson, får Vägverket enligt personuppgiftslagen (1998:204) inte publicera personrelaterade uppgifter på Internet. " - så gad vide om det overhovedet er lovligt for privatpersoner at publicere personrelaterede oplysninger om andre på nettet.
Guest Supermule
Besvaret

Et uddrag.... Behandling av personnummer 22 § Uppgifter om personnummer får utan samtycke behandlas bara när det är klart motiverat med hänsyn till a) ändamålet med behandlingen, b) vikten av en säker identifiering, eller c) något annat beaktansvärt skäl. Resten af sagen kan læses her!! http://www.pul.nu/lagtext.html

Besvaret
Tror jeg du skal holde dig fra...... Med mindre du partout vil på sygehuset.....:th2:
Nu ved jeg jo hvem du er, mon ikke en vandflaske slår rimeligt hårdt når man kommer fræsende med 250+?! Så klap du bare kaje, min ven....:th2:
Besvaret

Lad den bare køre. Så kan de jo fortsætte til de bliver trætte af det, eller "vinderen" er fundet v.hj.a millimetermåler og vi andre kan satse på, at det holder sig til denne tråd, og dermed undgå det i andre.

Besvaret
Nøj hvor der hygges herinde i dag hva'..... :rolleyes:
Jeg svarer egentlig bare på samme måde som tiltalt..
Credde har da ret der er sædvanligvis da ingen grund til at poste folks navn og adresse rundt omkring - skal man bruge den kan man søge den frem' date=' ikke.[/quote'] Nej du har ret. Det var for at bevise et argument. Nu er det her ikke rundt omkring. Det er samme forum som nævnte adresse allerede var nævnt i flere gange..

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...