larscph Besvaret April 1, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret April 1, 2007 Du kan jo altid købe din Castrol longlife 2 eller3 - eller deres afløser Castrol EDGE på ebay.de. - 1 liter flaske: € 9,90 + fragt - 5 liter dunk: € 46,00 + fragt Hvad koster fragten af det til DK / SE? Sidst jeg checkede endte det med at det kostede det samme at købe det "lokalt" i Danmark.
Rene Larsen Besvaret April 1, 2007 Rapporter Besvaret April 1, 2007 Hvad koster fragten af det til DK / SE? Sidst jeg checkede endte det med at det kostede det samme at købe det "lokalt" i Danmark. Jeg kender ikke fragt prisen til SE, med sidst jeg købte 24 liter (marts 2006) var fragten € 19,50 til DK - og til SE er det altid dyrere at sende til. 24 liter Castrol SLX Longlife 3: € 172,50 + € 19,50 = € 192,00 - dette er € 8,00 pr liter.
dkrath Besvaret April 2, 2007 Rapporter Besvaret April 2, 2007 Nu i alligevel snakker olie. Kan man ved service af sin bil hos et aut. værksted godt selv medbringe olie? Det er jo tit og ofte sådan at man sagtens kan finde det billigere selv + man er klar over hvad der bliver hældt på bilen.
Rene Larsen Besvaret April 2, 2007 Rapporter Besvaret April 2, 2007 Nu i alligevel snakker olie. Kan man ved service af sin bil hos et aut. værksted godt selv medbringe olie? Det er jo tit og ofte sådan at man sagtens kan finde det billigere selv + man er klar over hvad der bliver hældt på bilen. Jeg gør det når jeg får foretaget mine service i Flensborg - når jeg alligevel har et ærinde til Tyskland :th2: Der bliver bare skrevet i service hæftet at olien selv er medtaget - men det betyder ikke noget på den garanti som Audi giver - bare olien er af den rigtige slags, og for en god ordens skyld så levere jeg kun olie i nye plomberet flasker/dunke. Én liter Longlife 3 koster i Tyskland hos Audi omkring de € 25 - så hvis jeg kan købe den til € 8 - 10 inkl. fragt på fx. ebay.de, ja så har jeg jo igen sparet en del :th2:
larscph Besvaret April 18, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret April 18, 2007 Jeg ville lige følge op på den "poppede" oliepind. Viste dem billederne, han slog bilen op - tja - han konstaterede at de givetvis ikke havde fået den sat helt på plads eller fedtet den med olie da bilen var til service. Givetvis ikke filteret der var stoppet. Sagde derefter helt uden videre at hvis jeg kom forbi en eftermiddag skulle de nok lige gi' den en motorvask og checke at der ikke var noget alvorlig galt. Der var ikke noget galt, så det har jo nok været mekanikeren der havde fumlet lidt. Men udmærket service, det er altid rart når de selv tilbyder at gøre noget ved problemet helt uden at man skal spørge "hvad gør vi så ved det?".
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu